Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowguard

    senior tag

    Hétvégén rendesen ráfeküdtem a játékra és sikerült is a végére érni, szóval annyira nem hosszú, steam szerint kerek 34 óra. Még van három mellékküldetés, de az szerintem túl sok időt nem fog hozzáadni. Ezt ráadásul úgy, hogy minden pályát igyekeztem alaposan bejárni, volt ahol kétszer körbementem az utolsó zászlóért. Mondjuk a haszna megvolt, mert guide nélkül mentem és így is meglett a potis és a cicada shell-es achievement is.
    Elég felemás érzéseim vannak, egyrészt a kínai történelem/mitológia nekem ismeretlen terep, a Nioh-nak az is egy hatalmas pozitívuma volt, hogy a szereplők egy részéról már előtte hallottam.
    Másrészt a nehézség is érdekes volt. Anno a demóban megszenvedtem kicsit az első pályán, amíg begyakoroltam a mechanikát, de egyébként három olyan boss volt, ami nem ment le 2-3 try-ból. Abból az egyik az utolsó, ami magában megér egy misét, röpköd, pattog, fent ugrál a levegőben, ahol el se lehet érni... Mint valami agyontápolt Yoshitsune...
    Nehézséghez tartozik az NPC-k kérdése is.. Én a harmadik pálya után jöttem rá, hogy el lehet őket küldeni, onnantól egyedül oldottam meg mindent. Egy side quest volt, ahol be akartam hívni valakit segíteni, ott nem lehetett (egyébként spiritet is csak ott használtam). Egyszerűen nem éreztem szükségét. Aztán ez lehet majd NG+ban változik, de "normálon" ez a könnyebb souls game-ek közé tartozik.
    Attól függetlenül egynek jó volt, de remélem legközelebb egy igazi Nioh 3 jön a csapattól, mert a Wo Long sajnos messze van tőlük.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #427 üzenetére

    Neked esett bármi 5*-os cucc? Én a sztori szerinti sorrendben pörgetem végig a küldetéseket, most vagyok a Lu Bu-s pályán, eddig egyetlen egy esett, azt is a panda dobta. Direkt a sárkány van betéve, mert úgysem használom sokat és növeli a drop rate-et is, de semmi. Mondjuk különösebben a 4 csillagos sem esik, szóval nem tudom mit csodálkozok.

    Nehézséget aláírom én is. Gondoltam nem lesz ott gond, majd jól magam mellett tartom az NPC-ket, de hamar rájöttem, hogy nem jó ötlet. Amikor nem kellene akkor megakasztja a támadást, pont rosszkor tereli el a figyelmet, egyébként meg csak haldokolnak. Marad a single NG+-ra is.
    A bikapolip nekem nagy mumus, ott csakazértis bent hagytam a csajt, de szinte instant halt minden alkalommal. :C

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #432 üzenetére

    Cupról tudtam, lehet majd elsütöm. Annyit adott a játék menet közben, hogy Jing Jangot felhúzzam tízre az achi miatt, de annyira nem foglalkoztam vele. Az eredeti terv az volt, hogy majd NG+-ban már viszem magammal az NPC-ket, de mint fentebb is írtam, erről letettem...
    Accessoryt már csináltam, arra hamar rájöttem, hogy rosszabb nem lehet amit visszaad csak jobb és tegnap estig csak accessory volt 5 csillagos. Tegnap Lu "lovask*cs*g" Bu előtti NPC miniboss dobott egy lándzsát, rögtön Ling Baosat :D Kár, hogy pont a fegyver olyan, amit nem akarok lecserélni :(
    Gear farmot meg majd meglátom, egyelőre végigtolom az NG+-t teljesen, hátha esik még valami. Ha jól olvastam 150es szint a maximum, azt így is el fogom érni még a vége előtt, pedig direktben nem is farmoltam az XP-t és tele az inventory zseblélekkel is. És perpill a morálrendszer miatt nem is látom, hogy a DLC hogy hozhatna be további szinteket. NG++-ban 30 lesz a max morál az ellenfeleknek és már egy sima nyílvessző is megöl?

    A maki dobhat speciálisan bossfegyvereket is NG+-ban? Triumphant Conquest-et szeretnék, sokat :D Vagy akkor az a megoldás, mint Nioh 2-ben, hogy a boss halála után még azelőtt kilépek a főmenübe, hogy a játék kidobna és mehetek az utolsó zászlótól?

    Patch-et tegnap teszteltem, tényleg megjavították az egeres kamerakezelést, megszűnt az idegesítő fehér villózás, a stabilitás is jónak tűnik, bár az eddig is lutri volt. Egyszer hat órát játszottam egyhuzamban, máskor meg két pálya után kidobott, szóval utóbbit a fene tudja. Csak azt nem értem, hogy miért nem lehetett már a demo után kijavítani az irányítást és akkor most lehet nem vegyes értékelése lenne a játéknak... Team Ninja :(((
    Viszont aki nem PC-n játszik: Lu Bu másnál is rendszeresen eldobálja a target lockot? Azt nem tudom eldönteni, hogy nála az extra nehezítés vagy ez is bug, de ő az egyetlen boss, akinél rendszeresen elveszítem a lockot. Csak a lovas fázisban, amikor gyalog van akkor nincs baj.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #445 üzenetére

    Azt tudom :D Arra vonatkozott a kérdés, hogy dobhat-e mindent ő is vagy Dong Zhuot kell zargatnom, ha nekem speciálisan az ő fegyvere kell.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #448 üzenetére

    Triumphant Conquest. Az egyedi Martial Arts miatt meg akarom tartani, felugrik és egy elég durva AOE-t tol maga alá. Ráadásul közben a legtöbb támadást is ki lehet vele kerülni :D

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #450 üzenetére

    Köszönöm, akkor azt hiszem egy majomnak ma rossz napja lesz ;]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #465 üzenetére

    Hát, nekem csak 153as luckom van, lehet az a hibás, de olyan 30 körüli runból egy sem esett. A legtöbb körben még csak sárgát sem kaptam, csak vacak 3 csillagosokat. Nem szeret engem ez a játék :(

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #464 üzenetére

    Nekem ma szépen dobálta, semmi olyan ami kellene is, de esett több zöld fegyver is és pár páncéldarab. De teljesen véletlenszerű, egyik pályán assassin dobott zöld duplakardot (jó lenne, csak rossz az art rajta), másikon egy sellőből esett páncél...
    Btw, most jön NG+-on Lu Bu 2.0... Azt szerintem meghagyom holnapra...
    Bár a tripla ellenfeles side questnél rosszabb nem lehet. :(((

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #481 üzenetére

    Én (most még) nem a farmolásra megyek, meg akarom csinálni az összes küldetést is NG+-ba :) A legnehezebbeken túl vagyok, még az endboss az, akitől kicsit tartok, a többi nem hiszem, hogy különösebb meglepetést tudna okozni. Aztán lehet, hogy mégis, párszor Dong Zhuo is meg tudott lepni, az a 25ös morál kellemetlen tud lenni.
    Viszont ha zöldek nincsenek is, de dupla szablyából már van jeges és tüzes változat is nálam :D Plusz el van téve egy harmadik is, ugyanolyan artokkal, ha esik megint elementál gem feljavítom azt is.
    Kb 2mp a boss fight

    Arról a karakterlapról képet kérek :D Nekem fél-egy perc között van, szerencsétől függően.

  • Shadowguard

    senior tag

    A majomnál továbbra sem esik semmi hasznos, igaz nem is viszem túlzásba, csak napi 30 killt pazarolok rá. Ellenben tegnap kioldódott NG+-ban a Yuan Shao párbaj is, első körben két 5 csillagos itemet dobott, utána röpke 11 kör alatt meglett a teljes set. Pedig abszolút nem farmolós felszerelésben mentem.
    Tudom, hogy nem egy nagy valami a set, de a bónusza ennek is ad + droprate-et, ha más nem majd ebben farmolom a makit :D

    Különben van egy olyan érzésem, hogy a későbbi pályákon egyébként is jobb a droprate, a második Lu Bu-s pályán két zöld is esett sima mobokból.

  • Shadowguard

    senior tag

    Na jó, most lett elegem az NG+-ból, ez a szánalmas Yoshitatsu utánzat Liu Bei normálon még elment, de lehet csak szerencsém volt vele. Nem csinál mást try-okon keresztül csak a nyomorék lightning orbokat spammeli. Néha hajlandó támadni is rendesen, de tízből maximum egyszer. Bemegyek, már dobja is le a két orbot. Se critical támadás, semmi. Ehhez képest meg a 3 nyomorék vs. 1 harc is szórakoztató volt, de ez a szánalom magas iskolája...
    Most erősen gondolkozok el rajta, hogy behozok két NPC-t a harcba, szórakozzon azokkal.

    Szerk... Oké... Számoltam... Hétszer zsinórban csak gömbök... Én ezt elengedtem, nem idézek NPC-t se... Majd holnap még ránézek, de ez nevetséges fos

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Kai_Rong #514 üzenetére

    Nekem konkrétan rendszeres volt, hogy az egyik pár gömb még lent volt, de már ledobta a következőt. Maximum egyszer rám repült közben és már ment is vissza idézni. Lehet beakadt nála valami vagy a franc tudja, de ez rendesen kiidegelt most.
    Eddig nekem sem volt gond, a két Lu Bu fight volt, amivel többet kellett szenvedni NG+-ban, de a másodiknál inkább csak az volt a baj, hogy fáradtan mentem neki és mikor négy gömböt dob három helyett a negyediket rendszeresen arccal vettem le :D
    De volt aki NG+-ban is lement elsőre, NPC-k nélkül.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz PETEE78 #517 üzenetére

    Az a véleményem, hogy szerencsére a lábam mellett van a router és amikor látom, hogy nem NPC invade-el már húztam is kifelé. :DDD A fene se tudja mivel jár, ha invader öl meg, gondolom ugyanúgy elveszítem a fele XP-t, de nincs kedvem kísérletezni.
    Mondjuk idáig csak háromszor fordult elő, az elsőnél még gondoltam is rá, hogy küzdjek vele, de mikor egy tűzgolyó majdnem oneshotolt úgy voltam vele, hogy ezt nem kérem. :(((
    Sosem voltam nagy pvp-s, már a WoW-ban is utáltam.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #520 üzenetére

    Ja, én nem is néztem :D Azt láttam, hogy offline lehetne menni, de a zászlók egyébként nem zavarnak, néha még hasznuk is van. Már annyi mindenképpen, hogy a bosszúállásért kapott pénzből vettem rengeteg dupla szablyát. Van belőlük öt, mindegyiken rajta van a Beckoning Pine és mindegyiken másfajta elementális effekt van.

    És akkor nekem ennyi elég is volt a játékból, majd a DLC előtt csinálok egy másik karaktert, akivel csak normálon szaladok végig. Lenne még mit csinálni (companion, geart is farmolhatnék és csak lvl149 vagyok), de nem érzek rá késztetést.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz S e t h #532 üzenetére

    Igazán felesleges nerfelni a három bunkót :D Alig másfél óra alatt megoldottam NG+-on is, cserébe imádtam nézni, mikor valaki más belefutott először.

    Kai_Rong: Annyira nem is volt vészes az NG+, még az endboss is aránylag hamar lement, szerintem normálon többet szenvedtem vele. Egyedül a villanymadár akasztott ki, de az is amiatt, mert beakadt a villámspell. Más bossnál is láttam már olyat, hogy néha megakad és egy-egy támadást ismételget, de azokat egyszerűbb counterelni. Pld. Dong Zhuonak szokása tőrt dobálni addig amíg meg nem ütöm, de Yuan Shao is leragadt párszor egy-egy spellnél mikor farmoltam a setjét.

    Mondjuk az is érdekes volt, hogy nekem Lu Bu minden egyes try-on, mindkét nehézségen úgy kezdte a gyalogos fázist, hogy ugrós crit és utána grab crit. Mindig... És egy streamernél azt láttam, hogy nála meg teljesen véletlenszerű volt, nem is mindig crittel kezdett... :F

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    senior tag

    Tegnap gyorsan meg is csináltam a DLC-t a direkt erre tervezett karakteremmel, az utolsó boss kivételével elég felejthető sétagalopp volt, ott is inkább az volt a baj, hogy ez a karakter nagyon nincs optimalizálva. Szerintem a main karakterrel simán meglesz.
    Viszont a mainnel ránéztem a következő nehézségre, érdekesen lett megoldva a dolog, de első nekifutásra nekem tetszik a rendszer :D Lehet hétvégén nekiugrok és kipörgetem azt a szintet is.

    Megcsináltam a gauntletet is a main karakterrel, egyedül (Ding) Dong Zhuo tudod megakasztani benne, kicsit elfelejtettem már a move setjét. Elsőre csak egy potim maradt, az nem lett elég, de következő nekifutásra meg is maradt három.
    Ahogy én csináltam (ha még kellenek a tippek):
    - Main karakterrel csak dupla szablyákat használok és lényeg az egészben a beckoning pine. Nem kerül sokba és folyamatosan lehet spammelni. Yu Jit simán meg lehet fogni vele.
    - Az első két jelentkezőnél lightning enchantos fegyverrel mentem, ez inkább Yuan Shaonál kellett, nagyon nem bírja a villámot. Utána váltottam ice enchantra. Pedig akkor nem is tudtam ki lesz a végső ellenfél :D
    - Spiritből Xiezhi, olcsóbb a beckoning és nem is tud olyan gyorsan elkotorni előlem az enemy a slow miatt. Magát a spiritet csak egyszer használtam, mikor Ding Dong fél HP-n volt.
    - Potival jól lehet spórolni, ha ki van rakva az absorb vitality. Fatal Strike előtt kell eltolni, akkor jóval többet tölt. Egyébként nem spelleztem, csak azért volt kirakva egy földes buff, hogy leszedje Yuan Shao debuffját rólam.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Kai_Rong #600 üzenetére

    Nem hiszem, a Beckoning Pine a megjelenés óta OP :D Az osztódó eunuch-ot is azzal öltem meg, röhögve és soha nem értettem, hogy másoknak miért annyira megakasztó. Mióta a DLC-re csinált karakteremmel jártam ott halberddel már értem.

    Közben meg módjával pörög a NG++ nálam, haladok sorban a küldetésekkel, most végeztem a Lu Bu-s pályával. Egyelőre elég meh...

    Első két pályán teljesen megörültem, hogy rendberakták a drop rate-et, esett egy rakás piros (6 csillagos) cucc, azóta meg alig. Mutatóban van egy-kút DLC-s ellenfél, pár helyen kicseréltek a nagyobb mobokat útközben, de semmi extra. A max morál szint 30 lett, a bossok is azon kezdenek, cserébe mi is ki tudunk farmolni +5 szintet táposabb ellenfelekből. Különösebb kihívás nincs bennük így se.
    Az is papíron jó dolog, hogy a bossok már csökkentik a max morálunkat is, ha eltalál a critical, de az említett Lu Bu például oneshotolt vele, szóval nah... :F

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #604 üzenetére

    Beckoning Pine legyen rajta, mint képesség és akkor sima liba :D Nekem végre kiesett az ötödik is, igaz mind csak sárga, de nekem az többet ér, mint plusz egy stat. És így minden elementális sebzésből van egy majdnem ugyanolyan példány. Lehet menet közben cserélgetni, nem kell visszamenni a kovácshoz és nem kell spell sem hozzá.
    Már esett egy piros is tegnap, de teljesen használhatatlan artokkal, mérgemben megetettem inkább egy setesütivel ;]

    Main karival nekem is megvolt halál nélkül a DLC, azért sokat számít, hogy azzal a karakterrel farmoltam egy keveset és nem csak abban mentem ami esett menet közben.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #606 üzenetére

    Nem játszottam még annyit vele, de egyébként is elég lassan jönnek a szintek :D A kampány felét végigtoltam NG++-on és most vagyok 173-on.

    Viszont ami jól működik ezen a szinten azok az NPC segítők :C Trash-t takarítani meg szoktam hagyni őket, mert azokban nincs különbség a nehézségek között és kicsit gyorsabban lehet így haladni, de a börtönös pályán bevittem a kígyóasszonyhoz Cao Cao-t... Mire én odaértem a bosshoz már feküdt :DDD
    Vagy ez minden nehézségen így működik? Bosshoz most használtam második alkalommal NPC-t... Még első végigjátszásnál visszamentem a Lu Bu-s pályára magasabb szinten, hogy majd jól megalázom és bevittem két NPC-t... Ő alázott :B

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Kai_Rong #612 üzenetére

    Jah, tegnap este végig is toltam, összeszedtem az achikat is. Elsőre a direkt DLC-k miatt csinált alt karakterrel akartam, de az utolsó bosstól besokalltam és előszedtem a main karakterem. Az biztos, hogy ezeket a hulladék DLC pályákat én még egyszer nem fogom megcsinálni, mocsok spammer bossok.
    Megnéztem az új nehézséget, a tutorial pálya elég is volt. Semmi különösebb változást nem láttam, esett egy kék nadrág (az új 7 csillagos ritkaság), a boss lement másodikra, nem érzem, hogy folytatni akarnám.
    Journey mód érdekelt volna, mert ott lehetne szerezni nyersanyagot a martial arts fejlesztéséhez, de egy 6 csillagos kard fejlesztéséhez kell 6 kristály, ahhoz kell 18 érme és egyet ad/pálya, de legalább három potival kellene megoldani. Harmadik pályán kaptam egy Dong Zhout, ott el is engedtem. Nem fogok azért órákat farmolni, hogy fejlesszek egy fegyvert, amit lehet lecserélek a következő pályán.

  • Shadowguard

    senior tag

    Játszik még valaki ezzel a csodával?
    Kedden kijött az utolsó DLC, gondoltam gyorsan végig tolom, az első meglepetés ott ért, hogy valami kavar volt a mentéssel, mert a második DLC-t úgy vette, mintha el se kezdtem volna a main karakteremmel... Oké, semmi gond, letolom újra... Az endboss még mindig így fos, de legalább hellyel-közzel túl vagyok szintezve és már ismertem is, másodikra meglett.
    Az új DLC nagyrészt innen-onnan összeszedett cuccokból áll, az első pálya eleje Nioh 2 Mount Tenno, a második szintén Nioh 2 Eternal Rivals pálya eleje (az amritabánya), szóval semmi extra. Az új mobok többsége is csak a régiek átdolgozása. Például a tigris most már villámot is szór, a corpse demon meg van jeges és villámos változatban is. Meg van egy remek új fegyver, az ostor... Mondjuk azt, hogy érdekes...
    Na de az endboss... Érdekelne, hogy ki az aki szerint ez így ebben a formában jó ötlet volt? Alapból már a DS-ek óta rühellem amikor a boss HP-ja elfogy és hirtelen rájön, hogy neki még van egy fázisa. Valamiért ez mostanában mindenhol kezd divattá válni. A másik, hogy a qrva bossok ne meneküljenek előlem. A fight 90%-a azzal ment el, hogy a bosst kergettem és jó esetben bele tudtam ütni egyet, aztán már ugrott is a pálya másik végébe.
    Mellette minden elementtel támad, nem megy fel rá semmi és ütközésig ki van húzva az élete.
    Ja és P2-ben még esélyesen bugos is, mert többen írták fórumon is, hogy az egyik spell random oneshotol. Komolyan fontolgattam, hogy megtöröm a hagyományaimat és behívok valami coop partnert, oldja meg az, de 5 perc után nem talált senkit. Szóval a végén két NPC-vel öltem meg, 25re húzott morállal.
    Ja és az ajánlott szint dupláján volt a karakterem, hatcsillagos fegyverrel és így volt ekkora szenvedés.
    Viszont sikerült ezt is kimaxolni, a többi küldetés/párbaj már hamar meglett, azóta töröltem is a játékot... Most pedig visszateszem a Nioh2-t, az fényéveket ver erre a kalap sz@rr@ :K

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Deck #617 üzenetére

    A Nioh nálam már ott előnnyel indult, hogy nekem az ott szereplő fő karakterek nagyobb része ismerős volt. Itt meg van egy csomó név bedobálva, amiből talán kettőt hallottam már...
    Egyébként nem azt mondom, vannak jó részei a játéknak, de összességében a mérleg nyelve a rossz felé billen. Ennél még az FF: Origin-t is jobban élveztem a csapattól :DDD

Új hozzászólás Aktív témák