- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Netflix
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz donmackó #6745 üzenetére
Nem válasz akart lenni bocsi , Ezt most komolyan gondolták ??? A japá jeteket ? ki200 egész jó , van egy lopott sabre ám legyen , DE MI EZ ? Kitsuka: 1x30mm (50 darab skulova) most azt hiszik , hogy olyan viccesek ? És tier II-ben milyért C-s corsairok ellen kell repkednem ?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
RG4L
őstag
válasz donmackó #7400 üzenetére
Ez oké, ugyan nem sokszor szoktam eltörni a gépek szárnyát (utóbbi időben szinte egyáltalán nem), de az R2Y2-vel nem is az, hogy rendszeresen előfordul, de igen, meg szokott történni. Tehát az már szerintem röhej, hogy egy jetet egyenes repülésnél (600kph IAS) elkezdek felemelni, avagy szeretnék egy hurkot vagy Immelmant csinálni, és amint mozdul a magassági kormány, törik a szárny.
Ugyanakkor az is vicces és szintén röhej kategória, hogy 1-2 hitet benyel a gép az amcsi 12.7 millisből, fel sem villan a damage indicator, úgymond a skinen se látszódnak lyukak, tehát nem regisztrál sérülést, de a gép balra fordulni képtelen, jobbra pedig úgy fordul, hogy elkezd egy erős 30 fokban emelkedni és kb. 10 fokot ha fordul jobbra, majd teljesen megfordul (hassal felfele) és szenved valamit.
Hogy van az, hogy van egy relatíve nagy sebességre képes gép, amivel nem ajánlott gyorsan menni? Elérsz egy jó 700-as sebességet, és muszáj vagy csökkenteni a motorerőn vagy óóóóóvatosan elkezdeni emelkedni, hogy veszíts a sebességedből, ezzel alkalmassá téve a géped a fordulásra. Ez már csak azért is szívás, mert egy olyan R2Y2, amin csak a Tier IV-es fejlesztések hiányoznak, képtelen az airstart után a 10 fokos emelkedést tartani, sőt, lehet nem mondok hülyeséget, ha azt mondom ajánlott vele 7-8 fokban emelkedni, hogy ne lassulj le 200-ra pillanatok alatt. Tehát ahogy mondtam, muszáj vagy emelkedni vagy lassítani vele, hogy tudj fordulni pl. egy zuhanás után, de ezáltal pedig olyan szituba hozod magad, hogy effektíve halott vagy, mert egy P-80, Meteor vagy F-80, vagy akármi ebben a kategóriában többre képes ennél.
Nemsokára végzek a kifejlesztésével aztán biztos írok egy valószínűleg hosszabb véleményt a gépről, a japán és prototípus ellenesek örülhetnek majd.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz donmackó #7775 üzenetére
Nem tudom mennyit tankolt a gépébe. A J2M max. fél órányit tud cipelni, de 20 percnyivel szálltam fel, és mégegyszer 20 elment (utolsó képen látszik, hogy necces lett volna hazaérni). New-Guinea pályán nem lehet üzemanyagmennyiséget váltani, mert szerelés után azonnal airstartot ad a gépeknek.
Meg amúgy is meg akartam üldözni, szépen ment utánna a gépem, meg is lepődtem. Be is talált jópá lőszerem, a Zéró pedig akkor támadt rá éppen, mikor fordult, így elvitte a szárnyát. Egyébként röhej, hogy mennyi lőszert képesek ezek a Tigerszarok benyelni.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz donmackó #7795 üzenetére
Az fasza, hogy páncélozott üzemanyagtankot kapott, a J2M széndioxiddal oltotta az esetleges tüzet, és? Az megmenti attól, hogy leszakadjon a szárnya vagy akármi?
A B-17-ről kimásolt részben pedig egy szót sem említesz arról, hogy bárhol lenne benne páncéllemez, tudtommal nem sok volt benne, tehát még mindig áll az állításom, hogy nem kéne ennyit elnyelniük.
Ha nem szikrázna minden, és nem kéne belelőnöm 100 lőszert egy Spitfire-be a type 99 cannonból, akkor azt mondanám, hogy jól műküdök, de nem.
szerk: tessék, a B-17 és a páncélozottság két különböző fogalom.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
válasz donmackó #8277 üzenetére
Jaja, azokkal próbálgattam én is. Amúgy azt figyeltem meg, szinte senki nem próbálja meg a játékosok SPAA-it kiszedni, csak én voltam olyan elvetemült, hogy a tankok helyett azokat próbálgattam. A rekord 4 volt, meg 3db AI SPAA. Nagyon OP-k így, hogy tele van AI SPAA-kkal is, a repülőknek rohadt nehéz a dolguk, kib*szott Sztár Wórz.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
-
-
Francia91
veterán
válasz donmackó #8943 üzenetére
Igen nem mindegy a találat helye.
Nekem Spitfire Mk IX-szel fordult elő, hogy egy B-17-est üldöztem olyan 10k m magasságban (utolsó ellenfél volt, próbált elbújni, de alulról láttam egy pici pontot odafenn ), és egyetlen 20 mm-es levitte az egész szárnyát . Pedig már elkönyveltem, hogy vesztes meccs lesz, mert mire lőtávolba érek, szétszednek a gunnerek"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
válasz donmackó #9192 üzenetére
A makettezéssel csak megindulni nehéz, azaz az első szettet megvenni.
Maga a makett olyan 5000 forint körül volt (kb 5300 vagy 5400).Egy ecset 800, ragasztó 1800 körül, festék 1200/tégely, szike 2500 (30 pengével és egy tűvel), a putty nem tudom mennyi volt. Maszkoló szalagot nem tudtam venni, illetve vettem még egy fehér plakátpapírt (papír-írószerben) kb. 300 fityingért.
szerk: persze mindenből lehet olcsóbbat venni, de nem ajánlott. nekem a festék, a ragasztó, a makett mind japán, annál nincsen nagyon jobb
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
válasz donmackó #9288 üzenetére
Hát az AP-I önmagában elég kevés, főleg a német 20mm cannon-okban, HEI kell oda, az szakít rendesen.
Németeknél a legtöbb 20mm-es Air heveder HEI-t tartalmaz kábé 90%-ban, bár az MG FF-nek elég hitvány a DM-je, az MG151 kicsit jobban működik jelenleg.Szerk:
Pont aktuális, ma tették fel a leírást a HEI-ről: [link][ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
D.Orion
veterán
-
donmackó
őstag
-
-
Micsurin
nagyúr
-
válasz donmackó #9617 üzenetére
Jó hogy nem hiszik el. Kevesebben játszanának ha kiderülne hogy nincs semmi csalásvédelem és van hozzá aim.
Aimot egyébként AB-hez még talán én is meg tudnék írni alap programozási ismeretekkel. Elég lenne beszínezni a lead indicatort és képmintákat venni majd pár kóddal rávenni hogy gombnyomásra az egeret húzza oda addig amíg el nem éri a célt.Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs