Új hozzászólás Aktív témák

  • RG4L

    őstag

    válasz donmackó #7400 üzenetére

    Ez oké, ugyan nem sokszor szoktam eltörni a gépek szárnyát (utóbbi időben szinte egyáltalán nem), de az R2Y2-vel nem is az, hogy rendszeresen előfordul, de igen, meg szokott történni. Tehát az már szerintem röhej, hogy egy jetet egyenes repülésnél (600kph IAS) elkezdek felemelni, avagy szeretnék egy hurkot vagy Immelmant csinálni, és amint mozdul a magassági kormány, törik a szárny.

    Ugyanakkor az is vicces és szintén röhej kategória, hogy 1-2 hitet benyel a gép az amcsi 12.7 millisből, fel sem villan a damage indicator, úgymond a skinen se látszódnak lyukak, tehát nem regisztrál sérülést, de a gép balra fordulni képtelen, jobbra pedig úgy fordul, hogy elkezd egy erős 30 fokban emelkedni és kb. 10 fokot ha fordul jobbra, majd teljesen megfordul (hassal felfele) és szenved valamit.

    Hogy van az, hogy van egy relatíve nagy sebességre képes gép, amivel nem ajánlott gyorsan menni? Elérsz egy jó 700-as sebességet, és muszáj vagy csökkenteni a motorerőn vagy óóóóóvatosan elkezdeni emelkedni, hogy veszíts a sebességedből, ezzel alkalmassá téve a géped a fordulásra. Ez már csak azért is szívás, mert egy olyan R2Y2, amin csak a Tier IV-es fejlesztések hiányoznak, képtelen az airstart után a 10 fokos emelkedést tartani, sőt, lehet nem mondok hülyeséget, ha azt mondom ajánlott vele 7-8 fokban emelkedni, hogy ne lassulj le 200-ra pillanatok alatt. Tehát ahogy mondtam, muszáj vagy emelkedni vagy lassítani vele, hogy tudj fordulni pl. egy zuhanás után, de ezáltal pedig olyan szituba hozod magad, hogy effektíve halott vagy, mert egy P-80, Meteor vagy F-80, vagy akármi ebben a kategóriában többre képes ennél.

    Nemsokára végzek a kifejlesztésével aztán biztos írok egy valószínűleg hosszabb véleményt a gépről, a japán és prototípus ellenesek örülhetnek majd.

    War Thunder: Gelesztaa

Új hozzászólás Aktív témák