Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    addikt

    válasz #79335424 #7997 üzenetére

    "Tőlük vettem, kifizettem, mégsem engedik használni. Ez nem fair."

    Hatalmas +1...

    A szolgáltatónak fel kell tudni dolgozni, hogy a világ és a technika fejlődik,,,Ha észreveszi, hogy ilyenekkel "trükköznek" az előfizetői,és ez már olyan méreteket ölt hogy foglalkoznia kell vele,akkor be kell szállni az árversenybe,,,vagy csökkenti az árait, vagy beszáll a VOIP bizniszbe...vagy kitalál több és "okosabb" mobilnet csomagot,,,etc...etc.....
    Az pedig egyszerű átlagemberként engem kvára nem érdekel, neki mennyi és milyen adót kell fizetnie,,,
    Engem egy dolog érdekel,,minél kevesebb pénzt adjak ki számlára, és több pénzt költhessek magamra és a családomra,,,

  • MaCS_70

    félisten

    válasz #79335424 #7997 üzenetére

    A kérdés eldöntése nagyon egyszerű: ha a szerződés megkötésekor megvolt a korlátozás, akkor jogos, hogy nem engedik a VoIP-os felhasználást, utólag betenni viszont jogtalan.

    De éppen arról van szó, amit írsz: azért akarjuk a VoIP-ot használni, mert drága a GSM. A GSM hívásdíj a telkó bevétele, abból tartják fenn és fejlesztik a hálózatot. Ha VoIP-on beszélünk, akkor ugye ez az összeg nem jut el hozzájuk, tehát nyilvánvaló érdekük, hogy GSM-hívást kezdeményezzek.
    A kérdés tehát továbbra is az, hogy ehhez van-e joguk, azaz hogy az elején beleegyeztem-e ebbe.
    Ha beleegyeztem, akkor mégis milyen alapon kifogásolom?
    Ha nem, akkor egyértelműen ők járnak el törvénytelenül, aminek jogi következményei lehetnek.

    Lehet vitatkozni az árakon -- szerintem is magasak, még ha állítom is, hogy ennek részben megvan a maga jó oka.
    Azt viszont vegyük tudomásul, hogy ha jövőre is telefonálni akarunk, akkor biztosítanunk kell azt, hogy a szolgáltatónak megérje szolgáltatást nyújtani.

    Üdv: MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák