- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Google Chrome
- Max
- Videó stream letöltése
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Programozásról_szubjektíven
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Synology NAS
-
IT café
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
Ma még egy megszakadás sem volt:
21-Jun-2013 08:26:10 SIP +36 +421 00:00:40 € 0.070
21-Jun-2013 08:05:46 SIP +36 +3670 00:16:01 € 0.170
21-Jun-2013 07:58:20 SIP +36 +3630 00:03:20 € 0.040
21-Jun-2013 07:57:05 SIP +36 +3620 00:00:24 € 0.010
21-Jun-2013 07:48:27 SIP +36 +3627 00:02:20 Free
21-Jun-2013 07:37:21 SIP +36 +421 00:00:32 € 0.070
21-Jun-2013 07:17:35 SIP +36 +3670 00:00:46 € 0.010Milyen netet/klienst használsz?
[ Szerkesztve ]
-
otps
aktív tag
Épp akartam kérdezni. PC-n semmi gond, de a Galaxy Minin a Mobile VOIP App legújabb verziója valamiért nem szuperál. Kicsörög, de a hívott fel nem hall semmit. Lehet downgrade-elni? Megoldás?
Ja, eszembe jutott, hogy a callbacket nem próbáltam, annak végül is működnie kell, nem?
-
club1
veterán
Betettem az egyik céges T-Mobile adatkártyánkat (Business Net) egy Samsung Galaxy S DUOS telefonba, hogy a különböző kodekeket tesztelgessem mobilnettel. Az eredmény elég elszomorító lett: Full térerő és rendelkezésre álló több mint elégséges sávszélesség dacára minden FVD-n használható kodekkel (ILBC, 711a, 729) voltak szó- vagy szótagkimaradások a nap folyamán a hívásokban. Használtam egy rakás klienst (CSipSimple, Media5, SipDroid, és még 4 másik kevésbé neves sip), plusz MobileVoip klienst is. Talán utóbbinál volt a legkevesebb kimaradás, viszont a hangminőség ott volt a legrosszabb. Aztán késő délután rátaláltam az ideális kliensre, amivel több perc alatt sem volt szótagkimaradásom. Ez pedig az Android saját internetes hívás kliense volt.
Csak arra tudok gondolni, hogy az adott telefonon az operációs rendszer saját kliensétől eltérő sip kliensek akkora erőforrásigényt jelentenek hívás közben a telefonnak, hogy emiatt van időnként szakadozás. A tippem igazolásához persze tesztelni kellene a klienseket mondjuk egy Galaxy S3/4-en is (momentán nincs kéznél).
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz