-
IT café
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
anadroid
senior tag
1 év passzivitás után zárolják a felhasználónevet, de nem ugrik a bent levő pénzed. A weblapon be kell jelentkezni. Elsőre hibára dob, ahol azt írja, hogy passzivitás miatt zároltak, és kér, hogy jelentkezz be újra, mert ezzel a próbálkozással fel is oldották, ekkor várj kb. 2 percet, és próbálkozz újra. Az esetek nagyon nagy többségében ezzel meg is oldódik a probléma. Ha nem, akkor lehet egy kicsit később próbálkozni. Ha 24 órán belül sem jön össze, akkor egy másik felhasználónévről megírod angolul az ügyfélszolgálatnak, és egy munkanapon belül reagálni fognak.
Ahhoz, hogy ne zároljanak, elég, ha a mobilos vagy PC-s klienssel, illetve a honlapon bejelentkezel, ekkor újra indul az egy év. SIP bejelentkezés viszont nem számít, ha be is vagy folyamatosan jelentkezve, de nem indítasz hívást egy év alatt, akkor is zárolnak.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz