Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Osi222

    tag

    válasz gban #354 üzenetére

    Tudjátok,

    az a legrosszabb, hogy a supportnak nevezett társulat (vagy szimpla biorobot) minden feltett kérdésemre ezt válaszolja: Ezzel kapcsolatosan nem tudunk tájékoztatást adni, megértésedet előre is köszönjük.

    Erre egy egyszerű out of office üzenet is megtenné, és akkor még alkalmazni se kéne senkit.

    Ez így, ahogy van, és lesz, sajnos mindennek a legalja. Igen, ingyenes szolgáltatás, és igen, szóltak egy hónappal a lekapcsolás előtt, de semmi további, vagy segítő információt nem adnak ki.

    Persze én is bosszankodom, hogy most mindent írhatok át, és mindenkit informálnom kell, de sajnos ez is mutatja, hogy kicsi és gyenge alapokon fekvő szolgáltató ingyenes levelezését nem szabad használni.
    Se pénzt, se egy minimálisnál több energiát nem fektetnek bele, és ennek ez az eredménye.

    Csak remélni tudom, hogy nem lesz sok embernek hasonló élménye, és mindenki talál magának életképesebb alternatívát 2019-től.

Új hozzászólás Aktív témák