Új hozzászólás Aktív témák
-
gabee jr
tag
Pedig a supporton kívül más nem fog segíteni! Egyedül ők a kompetensek ebben a témában.
Kérni fognak egy fényképet a kódról, amit próbálsz aktiválni, (számla nem kell nekik, nem is értenék) aztán pár nap alatt lezavarják a dolgot, ha jogos a dolog kapni fogsz egy másikat. Nem tudom milyen címen próbálkozol, én a techsupport[kukac]ubisoft.co.uk címen mindig kaptam választ. Pl. ilyen dolgot is intéztem velük.
Sok sikert![ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Kicsit változtak a dolgok mióta én ügyet intéztem velük.
Látom, már be kell lépni az Uplay-be a neten és ott kell küldeni a problémádat.
Ezen az oldalon, please click HERE-t keresd.De előtte olvasd át alaposan az oldalt, mert pl. az űrlapon majd a SUBJECT mezőben csak a problémás kód és a "Key Already in Use" szerepelhet!
A "QUESTION"-ben pedig a pontos probléma, valamint mikor és hol vetted a játékot.
A "Attach Documents to Question" menüben csatold a kódról és a számláról a képet.
Na, sok sikert!"Csukaharapást szőrivel"
-
gabee jr
tag
Hát nemtom' Marci, nagyon ne aggódj, mert míg nincs az ügyed lezárva, (Solved vagy Closed címkét fog kapni az ügyszám) addig bármikor jelentkezhetnek. Biztos van valami idő adva nekik, hogy mikorra kell megoldani az ügyed, ezek szerint még az nem telt le... Én a helyedben várnék, legkésőbb jövő hét szerdáig, csütörtökig...
"Csukaharapást szőrivel"