Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz D-Phrag #4573 üzenetére

    Most nézem, hogy én meg elírtam fentebb, természetesen nem a szerződést, hanem a felmondást nyújtottam be FAX-on! :)

    Ha az ügyfeles azt mondta, hogy nem kell fizetned, ez lehet támpont, csak tudnod kell (legalábbis gondolom tudnod kell), hogy mikor beszéltél vele, és vissza kell kerestetni! Ha ez így elhangzott részükről, akkor kötelesek azt betartani!

    Kollégám T-vel járt így, mikor DSL-t rendelt náluk! Ugye volt hirdetve, hogy van 1 próbahónap, ami nem jár semmilyen kötelezettséggel! Neki 5M-es net kellett, de azt mondták, nem biztos, hogy azt ott tudják biztosítani, lehet csak 1-re képes a rendszer! Na sebaj, azt mondja próbáljuk ki, végülis 1 hónap próba van, és ezt meg is beszélték így! Kijöttek, bekötötték, de csak 1M-et... Ekkor betelefonált reklamálni, ahol akkor már azt mondták, hogy rendben, felemelhetik 5-re a sebességet, de akkor érvénybe lép a hűségidő, mert a próba hónap csak az 1M-re jár! Na ekkor Ő is visszakerestette az előző beszélgetést, minek alapján elismerték, hogy akkor ezt ígérték, és akkor kénytelenek voltak be is tartani, vagyis kötelezettség nélkül emelték neki 5-re a sebességet!

  • club1

    veterán

    válasz D-Phrag #4573 üzenetére

    Anyám augusztus közepén mondta fel a UPC szerződését (közben bekötötte a 4 betűs az optikáját), azt mondták neki, hogy hónap végén jönnek és kikötik/elviszik a cuccokat (modem, box).
    Azóta is jönnek, a szeptemberi számla persze megérkezett. Most hadakozik velük, hogy szíveskedjenek visszahallgatni a beszélgetést...

Új hozzászólás Aktív témák