- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
D1L1ZS
őstag
Sziasztok!
Csütörtökön új csomag mellé megérkezett a Connect box, idő hiányában csak pénteken üzemeltem (volna) be!...
Kb. 3 órát baxtam el erre, de valamiért nincs internet...
A Connect Box megadott első lépésein/ beüzemelésén végigmentem, a CB beállításaiban látszik az asztali gép stb, vagyis van hálózat.
Nem módosítottam semmit, a CB alján lévő adatokat használtam (nem is tervezem megváltoztatni).
Futtattam egy hálózati diagnosztikát, ahol a végén piros háromszög és figyelmeztetés, hogy nincs internet szolgáltatás, vagy valami ilyesmi...
Az áramtalanítás és társai többször is megvoltak.
Közben kb folyamatosan próbáltam hívni a UPC/VODA technikai részlegét eredménytelenül...
Aztán betelt a pohár és visszaraktam az eddig is használt modemet, ami tökéletesen működik ahogy eddig...
Ha valakinek lenne valami ötlete, kérem ossza meg.
SZERK:
Illetve még annyi, hogy április 9.-én "beszéltek" rá a csomagváltásra telefonon, ahol az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta, hogy 72 órán belül aktiválódik az új csomag (300 megabit net/kilencven valahány csatornás kábeltv stb), de azóta is a korábbi 30 megabites net van...
Gondolom attól hogy a régi modem (fekete, lapos, fekvő jobb oldalon UPC logó) van (bár annak nem tudom mennyi a max sebesség képessége) de kellett volna érzékelnem sebesség növekedést nem!?!Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
Köszönöm a válaszokat, nem regisztráltam, mivel a modemhez kapott leírásban nemigen volt ilyenről szó...
De a modem regisztrációjához is szükséges internet nem?
De ha az új modem van beüzemelve akkor ugye nincs internet....akkor hogyan regeljem be?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
Ismét probléma akadt!
Egészen mostanáig tökéletesen működött!
De most meg már a Connect Box alsó ledje sem világít...
Áramtalanítás megvolt!
Mi lehet a gyíkja?
Rohadtul ideges vagyok már!
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
válasz MadMancs #86861 üzenetére
Hmmmmmm....
Hát akkor szerintem kb. egy délelőtt alatt meg is adta volna magát? Az szép!
Hátsó kapcsoló ON állásban van! Áramtalanítás megvolt.
Még próbálkozok vele hátha....
Remélem az előző modemet vissza lehet még aktiválni...
Jobbára tesóm miatt fontos a suli végett!
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
válasz MadMancs #86879 üzenetére
Igen bejelenteni.
Tíz perc próbálkozás után sem kapcsoltak technikust...persze Vasárnap van, mit is gondoltam...
Majd a weboldalon bejelentem.
A helyzet az, hogy nem tudok napokat várni, így most vissza kell üzemelnem a régi modemet...
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
-
D1L1ZS
őstag
Köszönöm a segítséget!
A 1270-et hívva kb azonnal kapcsoltak technikust!
Elmondtam a problémát, illetve hogy most szükség van a régi modemre stb.
Hétfőn délután jön egy technikus!
Nagyon rendesek voltak!
A régi modemmel most mértem már 160 megabitet!
Nem lehet inkább azt tovább használni? Ezzel a Connect Box-al nem jó az első benyomás!
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
válasz D1L1ZS #86918 üzenetére
Folytatódik a kálváriám....
Ma volt a technikus, beüzemelte a CB-t, működött is szépen, majd miután távozott kb 30-45 percre rá a CB megint megadta magát! Se kép se hang hogy így fejezzem ki magam!
Komolyan már ott tartottam, hogy kibaxom az ablakon azt a szarkupacot!
Technikus szerint nem túlmelegedés, mert akkor pirosan világítana a LED, szerintem meg az lehet, mert rohadt melegnek éreztem.
Bármi is legyen vele, a lényeg, hogy valami nem kerek!
Olyan mintha nem lenne áram alatt, pedig igen! A legalsó LED sem világit, hátul az ethernet portnál sem...
Ismét áramtalanítás, "pihentetés", de visszadugva semmi. Aztán bedugtam másik fali aljzatba, de ugyanúgy semmi!
Megintcsak felhívtam a 1270-et, másodszorra sikerült emberrel beszélnem, de nem tudott technikust kapcsolni, mert valami probléma elhárításán dolgoznak. Elvileg holnap délután visszahívnak...
Ha megint kijön a technikus, addig nem engedem el, amíg ki nem cseréli azt a CB-t, vagy adnak egy másik típusú routert/ modemet!
Addig muszáj vagyok az eddig használt modemet/ routert használni. Ami érdekes módon pöcc röff működik!
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
-
D1L1ZS
őstag
válasz D1L1ZS #87125 üzenetére
Érdekes, hogy a "régi" modemmel Firefox alatt most 308 megabitet mértem. Chromium alapú böngészők esetében (Chrome, Vivaldi, Opera /ezt nem tudom Chromium alapú-e/) max 160 körül van Speedtest.net oldalon mértem.
Csak félve kérdezem, hog olyankor mi van, ha én veszek saját pénzen egy modemet/routert, ha ez a connect box mégsem jönne be?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
válasz #72445440 #87164 üzenetére
Értem, köszönöm!
A 2. bekezdésedre reagálva, véleményem szerint valami hardveres gubanc lehet (egy fórumtárs szerint akár kontakthiba is lehet...).
Ez előfordulhat, mert futár hozta, aztán ki tudja mi történt a kocsi hátsó felében út közben...
Bocsánat a sok nyafogásért, de ugye elég kellemetlen és körülménes, nem mellesleg időigényes ez a szervízelés...
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
Sziasztok!
Kitöltöttem az ingyenes 30 napos űrlapot. A Végén rányomtam a kérelem beküldése gombra és az szürke is maradt, ennek így kell lennie? Vajon elment a kérelem?
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
Sziasztok!
Kértem Vodától visszahívást, kb. 2 napra rá felhívtak.
Kértem 2 db KAON mediabox-ot, de összeszerelés után pin kódot kér illetve kiírja, hogy "vodafone smart kártya hiba/ korlátozás"
Azt hittem, hogy összeszerelem, aztán lehet is nézni.
Az oldalukon a box alatt annyi volt leírásban, hogy nem kell állandó internet kapcsolat sem, vagy az első beüzemeléshez mégiscsak kell?
Akkor most hogyan is tovább?
Hívjak technikust?
Előre is köszönöm a segítséget!
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
-
D1L1ZS
őstag
Köszönöm a válaszokat!
Az áramtalanítás bevált.
Viszont kb. 5-6 alap csatorna elérhető csupán...M1, M2, Duna stb.
De semmi TV2, RTL vagy bármi, amit azt gondolom, hogy alapnak kellene lennie...
Xiaomi 11T 8/128 # Xbox Series X #
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Napelem
- Fujifilm X
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...