- Gmail
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- VPN topic
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4811 üzenetére
Ez meg egy olyan dolog, hogy mint ember ezt meg is érti a másik ember, de mint előfizető lex@rja, mert abban a minőségben meg azt hiszem jogosan, normális szolgáltatást vár a pénzéért, ha meg már valami probléma van, akkor nem debilekkel szeretne beszélgetni, akik az egész témához sötétek, ráadásul saját mobiljának költségére! Még ha 80-as szám lenne, vagy nem kellene sokszor 10 percet várni... Ha az ember a szolgáltatóhoz telefonál valamiért, akkor nyilván azért teszi, mert megoldás vár a problémájára, és nem azért, hogy az ügyfelest sajnálgassa!
Nekem is volt sok-sok gondom 1-2 hónappal ezelőtt a szolgáltatással, a hibáról pedig ismerősöktől tudtam, hogy a fél faluban ugyanúgy fennállt, mint nálam, vagyis számomra egyértelmű volt, hogy valami központi jellegű, vagy külső hálózati a probléma! Ez körülbelül két héten át tartott - amúgy ez volt az ELMŰ oszlopcsere, és a közben eltört optikai gerinc -, amit többször jeleztem, és a falat tudtam volna kaparni amikor a sötét ügyfeles nem értette meg, hogy 5 utcával odébb és ugyanez a helyzet, nálam meg volt szerelő a múlt héten is, és nem talált hibát, de ő akkor is minden áron csak hozzám akart kiküldeni valakit, mondván ő mást nem tud tenni! Én meg hiába mondtam, hogy amikor a fél faluban sz@r a telefon és a net, akkor az én padlásomon egy szerelő sem fogja tudni ezt megcsinálni! Ennyit nem volt képes felfogni!
Szóval én is roppant lesújtó véleménnyel vagyok a UPC ügyfélszolgálatáról, és mint előfizetőt egyáltalán nem tud érdekelni a szabályzatuk, meg eljárási rendjük, meg tudom is én miket kell követniük, csak az, hogy iszonyat nehéz bármit is elintézni, és segítséget kapni onnan!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Én nem is azt mondtam, hogy a géped a szar! Nekem nem kell bemutatni ezt az érzést, nyáron szívtam én is sokat a UPC hálózata miatt! A hiba lehet például egy zajbetörés miatt, ami valahol a külső hálózaton jelentkezik! Épp ezért javaslom, hogy ha ilyen van, akkor pingteszt, parancssorban a bix.hu címre, és küldd el nekik, akár naponta többször is! A hibajegyeket pedig ne engedd lezárni egy telefon után, meg kell nekik mondani, hogy ez sajnos ilyen hiba, ami csak esetenként jelentkezik, mondjuk heti 4-5 alkalommal, úgyhogy keressenek mondjuk 1 hét múlva, ha úgy gondolják, hogy elhárították, és majd akkor mondasz véleményt! Nálunk nyáron az ELMŰ oszlopokat cserélt a faluban, ekkor jól szarrá törte az optikai gerinc kábelt, és napi szinten több alkalommal volt kiesés, ami volt, hogy negyed óra helyreállt, de volt amikor fél napig nem volt net!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Tavaly nyáron voltak komoly gondjaim, meg mindenkinek a faluban, bár a hibát az ELMŰ idézte elő, az oszlopcserével, amikor összetörték az optikai kábelt, de a UPC meg nagyjából két hétig szart rá, addig alig volt szolgáltatás, csak elvétve volt net, és telefon is! Aztán amikor megcsinálták, azóta viszonylag jó, nem panaszkodom, bár nem olyan régen valami oknál fogva leromlottak a jelszintek a modemben, hirtelen, egyik percről a másikra, amiből most még semmi gond nincs, de ha addig nem javítanák ki, akkor nyáron egész biztos lenne! Na most erre is van ígéret, hogy március folyamán elhárítják, de azt majd még meglátjuk... A lényeg, hogy ebből még nincs gond, csak tudom, hogy melegben lenne, ezért reklamáltam meg! Na meg semmi sem indokolja az ilyen hirtelen változást!
Amúgy összességében elégedett vagyok! Én nem oly rég (2 éve) még Invitel-es voltam, 8M/512K-s ADSL-el, + telefon 9000-ért, és emellé THome SatTV 5500-ért! Aztán ezeket felmondtam, és mindent a RubiCom-nál fizettem elő, így a három együtt lett <12000Ft, de a net már 16M/2M volt ekkor! Aztán a UPC megvette a Rubit, és azóta 9200 a három tétel, de már 50/5 a net, és van digitális box is 1db az analóg TV mellé! Szóval így 2 év alatt mindig bővült a szolgáltatás, és csökkent az ár!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Ami azt illeti ez már tényleg kritikán aluli amit csinálnak, de nekem elég volt egyszer belefogni ilyenbe másfél éve, akkor én is kivertem belőlük ~12000HUF-t, de akkor tényleg nem tudtam használni semmilyen szolgáltatást, se TV, se net, se telefon, több mint egy hétig, azaz majdnem két hétig, mert az ELMŰ összetörte az optikai kábelt amikor villanyoszlopokat cserélt! Ezért komolyabb összeget úgysem kapnák, 1000Ft-ért meg nem fogok még facebook-on se vitába szállni velük!
HyP3b0y, lesz@rom a szolgáltatót, nem őket védem én, csak azt akarom mondani, hogy 1000Ft jóváírásért nem fogom magam a facebook-on túráztatni 1 órát sem, főleg ha a problémát meg tudom oldani magam! Bárcsak ettől nagyobb gond sosem lenne a szolgáltatással!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nálunk is volt szar egy időben, amikor az ELMŰ oszlopcserénél összetörték az optikai kábelt, akkor alig ment vagy két hétig... Se net, se telefon nem volt, csak elvétve napi 1-2 órát! Ez volt úgy másfél évvel ezelőtt, azóta nem nagyon volt kimaradás, esetleg ilyen néhány perces dolgok, meg persze az előre bejelentett éjszakai karbantartások!
Használsz saját routert?
WiFi-ről, vagy kábelről beszélünk? -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz canniball #16096 üzenetére
Azért kíváncsi lennék, hogy mi a gázos ott! Az egész kábelezés, vagy node, esetleg erősítő(k)... Én sem akarom elkiabálni, de mióta másfél-két éve nyáron volt az az eset, hogy az ELMŰ összetörte az optikai kábelt, és kicserélték, azóta itt tök stabilnak mondható, tényleg nem jellemző, hogy gond lenne!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Batistuta7 #18432 üzenetére
Szia!
Van UPC és ezzel szívsz?
Elvi lehetőségük most is van a korlátozásra, az ÁSZF-ben benne van a 300GB-os limit, de mostanában nem alkalmazzák! A stabilitás nyilván területenként változó, a hálózat állapotától függ, de ha gond van, lehet reklamálni, meg fogják csinálni! Nálunk (Pest megye északi része, Vác környéke) egyébként nem mondhatni, hogy problémás lenne a rendszer, mióta itt vagyok, egyszer volt komolyabb hiba, amikor az ELMŰ ledobálta az optikai kábelt a villanyoszlopokról, ami persze összetört!
A jelenlegi 10000Ft-ért milyen sebességű netet kapsz?
Invitel ADSL-t tudna adni?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
2 évvel ezelőtt nálunk is volt ELMŰ oszlopcsere, akkor az optikai kábelt törték össze, amikor ledobálták a földre, két hétig szívtunk, mire UPC kicserélte, addig alig volt net és telefon, naponta csak 1-2 órát legfeljebb, tök véletlenszerűen! Digitális TV-m akkor még nem volt, analógot szerencsére ez sem érdekelte igazán, az működött!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz abyssc2 #34252 üzenetére
Műszakilag teljesen elégedett vagyok, komolyabb probléma eddig csak egyszer volt, de az nem a UPC hibája volt, hanem az ELMŰ-é. Persze nem ártott volna, ha egy kicsit gyorsabban reagál rá a UPC, mert közel két hétbe tartott nekik, amíg rendbe tették az ELMŰ által összetört optikai gerincet, addig meg alig volt net és telefon is, de egyébként minden rendben van velük.
Ami nem tetszik, az az üzletpolitikájuk, például, hogy ha most nyáron lejár majd a hűségem, akkor nem hosszabbíthatok (köthetek újra) tetszőleges csomagra, csak az általuk megadott (talán) két legnagyobbra, TrioL és TrioXL, amikre nem feltétlenül van szükségem.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz prozodus #43185 üzenetére
Pedig itt is vagyunk néhányan, akik alapjában véve elégedettek vagyunk, még ha az internetes fórumokra jórészt panaszkodni, és nem dicsérni járnak is az emberek. Én pl. a RubiCom akvizíció óta vagyok UPC-s, ami ha jól rémlik, 2012-ben volt. Nem sokkal ezután volt egy bő egy hetes időszak, amikor az ELMŰ oszlopcsere során összetörték az optikai gerinckábelt, ami miatt szinte használhatatlan volt a net és a telefon. Erre az időszakra a hiba kijavítása után kaptunk több mint egy havi (tv, net telefon) számlának megfelelő jóváírást, és azóta szinte beton stabil a szolgáltatás, eltekintve 1-2 kisebb hibától, ami minden hálózaton megeshet, és amiket viszonylag rövid idő alatt elhárítottak. Alternatíva az Invitel VDSL és az IPTV lenne, amit köszönöm nem kérek, ha más nem, akkor csak az ára miatt sem, de IPTV még ingyen sem kellene, és mindemellett nem panaszkodhatom a jelenlegi csomagom árazására sem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell UltraSharp U2722DE gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen