-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #19617792 #10944 üzenetére
Bemész, elmondod mit szeretnél, és jó eséllyel fognak tudni segíteni, tanácsot adni, mert itt azért többnyire hozzáértő emberek dolgoznak, mégsem olyan, mintha egy teszkóban kérdeznél valamit!
Mondjuk amit linkeltél, az kivételesen pont a műholdvétel menüből való...
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz #19617792 #10949 üzenetére
Akkor inkább az általam linkelted vedd, mert így minimalizálod az adási értéket, nyáron jól fog jönni az a kis tartalék UPC techinkusok is hasonlót használnak net és két tévé esetén. Nézd meg a modem jelszintet a 192.168.100.1 címen. Most milyen osztóval van elosztva a koax?
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #19617792 #10981 üzenetére
Őbottyánban? Szerintem hozzátok akkor Vácrátót is közelebb van, de legjobb tudomásom szerint node minden településen van külön, legalább egy! Másik településre nem koaxolnak át sehol... Nálunk kettő is van, Váchartyánban egy van, hogy Sződön mennyi és hol van, azt nem tudom! De van aki meg tudja mondani...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #19617792 #50971 üzenetére
Lehet hogy a node, vagy egy erősítő döglődik felétek. Szerintem Ti is az őrbottyáni fejállomáson vagytok (ha nem, akkor majd Zitronensaft megcáfol), az megy rendben, nincs vele gond. Esetleg ha tudod kérdezd meg szomszédokat, és jelentsétek minél többen, akkor hamarabb foglalkoznak vele.
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #19617792 #50968 üzenetére
A modem jelszintjeid teljesen jók.
Nálam is akadozik a UPC folyamatosan.
A 120Mbit/sec-nek reklámozott netjük ennyit tud, de ezt is csak akkor ha jó napjuk van.
http://www.speedtest.net/my-result/5566527510-a modem jelszinteket én is ellenőrizetm és teljesen jók
-vezetékes gigabites kapcsolaton mértem nem wifin
-modemet újraindítottam -
Watercolour
aktív tag
válasz #19617792 #72556 üzenetére
>Mit lehet olyankor kezdeni, ha a UPC próbálja háritani a problémát?
>Hogyan lehetne őket rávenni, hogy márpedig javitsák a problémát
>Arra hivatkoznak, hogy ha többen is jelzik a problémát, akkor jobban utánanéznek.Közöld a telefonos hibabejelentővel, hogy tisztában vagy a jogaiddal, tudod, hogy a szolgáltatónak a bejelentéstől számított 72 órája van a probléma megoldására (és nem a hibajavítás megkezdésére!), és igényt tartasz a neked ilyen esetben járó kötbérre. Erre az ügyfélszolgálatos papírforma szerint azt fogja hazudni, hogy "külső hálózati hiba esetén nincsen 72 órás javítási kötelezettségük", ami egy szemenszedett hazugság, de a UPC-nél ez a szokásos ügymenet. Erre válaszold, hogy ez sehol sem szerepel az ÁSZF-ben (ha szerinte igen, mondja meg, hogy pontosan hol), illetve a vonatkozó törvényekben, és továbbra is kéred a kötbért, valamint a felügyeleti szerveikhez fogsz fordulni azért, meg megpróbáltak félrevezetni, és ezzel korlátozni téged jogaid gyakorlásában. Tapasztalatom szerint csak így képesek megfelelő figyelmet fordítani egy elhúzódó hiba kijavítására. Továbbá javaslom az ÁSZF tényleges áttanulmányozását.
Edit: Még valami:
Ragaszkodj hozzá, hogy a hibajegyedet NE zárják le, mert a probléma nincsen kijavítva. A szokásos ügyféllehúzási procedúrájukhoz hozzátartozik az is, hogy lezárják a hibabejelentésed, és a "külső hálózati hibát" "majd javítják", és azzal, hogy felvették a "külső hálózati hibát" javításra, véleményük szerint teljesítették a veled szemben álló hibajavítási kötelezettségüket. Ez természetesen szintén hazugság, erre is tegyél panaszt, és közöld az előbbiekben leírtakat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!