Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz Pipi85 #85518 üzenetére

    -ugyan úgy csatlakoztatják koax+LAN de koax gyakorlatilag nem kell. Nálam ki van húzva.
    -én a 8éves Cisco boxot cseréltettem és nem bántam meg
    -nem szűnik meg a Horizon Go fiók. Ugyan úgy tudod használni élő adásra és visszanézéshez is de már tudod használni a Vodafone TV appot is
    -Bekapcsolod és megy. Ha esetleg lelassulna akkor táp ki-be és annyi. De 1x sem kellett nekem. Az első telepítés után nem rossz ha csinálsz egy alaphelyzetbe való visszaállítást így a frissítés által esetleg előálló hibát orvosolja. Ha később éled a net az sem okoz gondot. Egyszerűen megvárja azaz addig nincs TV adás kép. Ha kap IP-t máris indul az adás.
    A box nem androidos. Linux alapú de nem android. :)

  • MiZo1990

    aktív tag

    válasz Pipi85 #106027 üzenetére

    Már nem kötelező a telefon.
    Évi 1 alkalommal emelik az árat az inflációhoz mérten.
    Ha ők hívnak, akkor ritkán adnak jó árat és mindent is behazudnak, hogy épp náluk hosszabbíts szerződést.
    A Horizon GO és a visszanézés valóban megszűnik idén és csak Vodafone TV-n lehet majd elérni a visszanézést, illetve Vodafone TV app marad (amihez kell a Vodafone TV box).
    Hívd te a 1270-et és a lemondás gombot választva adnak jó árat, ami jellemzően nem jelenik meg a honlapon sem. A telefont pedig mond le.

    Ha téged a visszanézés nem érdekel és a TV-d tudja kezelni, akkor lehet egy dekóder kártya is elég. Felvenni meg (alkalmas TV esetén) a TV-re kötött HDD-re is lehet.

  • cocka

    veterán

    válasz Pipi85 #106027 üzenetére

    Felhívott egy ügyintéző pár napja, hogy ha nem kötök hűséget még fognak emelni.. Illetve horizon go alkalmazás szeptemberig megszűnik + a box is csak az éppen futó programokat fogja mutatni, ezért váltsak Vodafone boxra, ami + 500 havonta.

    Ebben az első szó a kulcsszó! Felhívott: ez semmi jót nem jelent. Én írtam nekik üzenetet az "online ügyfélszolgálaton" keresztül. Majdnem teljesen kivárták a 30 napos határidőt és akkor sem emailben válaszoltak, hanem felhívtak. Szóval a közvetett híváskérés sem jelent jót.

    Azt meg hogy megszűnik majd hiszem, ha látom. Ha valóban megszűnik szeptembertől, akkor majd azt mondom, hogy már most elhiszem. De amíg ez nem derül ki, addig csak mese.

    +500 havonta... Na ez az, hogy amíg ezt nem biztosítják ingyen, addig miért higgyem el, hogy a többit kivezetik? Plusz most akkor döntsék már el, hogy mit akarnak a régi boxokkal.. maradhatnak, de kilövik az netet igénylő szolgáltatásokat vagy nem is maradhatnak?

    Akkor ha csak lelövik a netes szolgáltatásokat, azt értem, hogy nem lesz visszanéző, mert azt a netről szedi, de akkor "előrenéző" se, mert médiacarddal csak +1 napra látni előre. Boxokkal mennyire?

    Van valami megoldás, hogy ne a magasabb árat fizessem?

    Igen, az a megoldás, hogy te hívod a 1270-et. Ott adják az olcsóbb vagy legalábbis stagnáló árajánlatokat.

Új hozzászólás Aktív témák