-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #5732 üzenetére
Rendben vannak az értékeid nem kell aggódni.
Ismerősnél magasabb vételivel is megvan a sebesség:
Channel 1: 19.0 dBmV 39.7 dB
Channel 2: 19.1 dBmV 40.3 dB
Channel 3: 19.3 dBmV 40.9 dB
Channel 4: 19.6 dBmV 40.0 dB
Channel 5: 20.2 dBmV 40.8 dB
Channel 6: 21.0 dBmV 41.3 dB
Channel 7: 20.8 dBmV 41.3 dB
Channel 8: 20.3 dBmV 40.9 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 30.5 dBmV
Channel 2: 27.9 dBmV
Channel 3: 28.4 dBmV
Channel 4: 29.4 dBmVMilyen osztó van a modem előtt?
Ha rendben van a sebesség és a ping nem kell csillapítani.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #5736 üzenetére
UPC szerelő azt mondta cisco modem jófajta, 20-ig nem kell csillapítót betenni.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #5736 üzenetére
elnézést dupla
adási szinted rendben van, vételi 15-nél kicsit több, de 20alatt van.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #5739 üzenetére
pl egy hatos, télen magasabb a vételi, nyáron kevesebb lesz.
-
Criton
veterán
válasz drugbaron1 #5732 üzenetére
Nálam is ugyan ezek az értékek lettek tegnap óta. Helyileg merre vagy?
-
Criton
veterán
válasz drugbaron1 #5743 üzenetére
nálam az első kerületben ilyen, de a szomszédoknál is
-
kaszaf
aktív tag
válasz drugbaron1 #5743 üzenetére
Szintén Gyöngyös:
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 3.7 dBmV 41.2 dB
Channel 2: 4.9 dBmV 41.8 dB
Channel 3: 4.6 dBmV 41.6 dB
Channel 4: 4.8 dBmV 41.4 dB
Channel 5: 4.6 dBmV 41.5 dB
Channel 6: 4.7 dBmV 41.9 dB
Channel 7: 4.9 dBmV 41.9 dB
Channel 8: 5.2 dBmV 41.9 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 46.0 dBmV
Channel 2: 48.2 dBmV
Channel 3: 49.0 dBmV
Channel 4: 50.5 dBmVÉrtékek kb. ilyenek mindíg, az upstream chaneleknél van változás néha.
Hol csak egy, hol mind a 4 csatorna használatban van, de a sebesség megvan mindíg.Ping: 15-20 napszaktól függően
120-as net
[ Szerkesztve ]
-
forrest85
senior tag
válasz drugbaron1 #6128 üzenetére
A szolgáltató dolga, hogy megfelelő szolgáltatást nyújtson. Nem neked kéne még fizetni külön, hogy normális jeled legyen.
A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #6128 üzenetére
Az előre irányt minimumra állítva, vissziránnyal tudnál játszani. Akkor kell erősítőt venni, ha 55-56os adásival szakadna a net és nem állítanának az erősítőn, Grawens-nek azért kellet betenni erősítőt (digitális topicba leírta), mert volt olyan mux, ami jóval a többi mux jelszintje alatt volt. Inkább erős legyen jel mint gyenge.
Amíg jól működik nem kell vele foglalkozni. Ismerősnél 20 a vételi, szerencsére nincs vele gond.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz drugbaron1 #6128 üzenetére
Van valami rendellenesség a működésben? Vagy csak a számok zavarnak?
Ha valami nem frankó, akkor hívd fel a upc-t és küldjenek ki valakit aki vélhetően jobban beállítja a jelerősséget és a jelszintet. Nálam jól kiépített hálózat van meg némileg értem is, hogy mi merre, de így is fél órát vacakoltunk, hogy jó legyen a kapcsolat minden eszköz esetében (tv-telefon-net).
Nem biztos, hogy csillapító vagy jelerősítő a megoldás, szerintem nálad magas a bejövő jel erőssége, csökkenteni kéne ill. a kiépített hálózatodat sem árt tudni, hány splitter, hány eszköz, stb.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz drugbaron1 #6134 üzenetére
Szerintem mindenképp érdemes megmérni a jelszintet, jelerősséget, stb. Nálam 12-13dBmV DS-nél nem akart csatlakozni, egy 6-os csillapító megoldotta, nálad előbb egy mérés, beállítás szükséges, mert a nagyon erős jel sem tesz jót, legalábbis nálam a tv sem volt jó erős jel esetén.
Általában ilyen:*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #6137 üzenetére
Jelentsd be a 1221-en a problémát.
blakey: 13.1es most a vételi, semmi gond nincs -
Teaway
veterán
válasz drugbaron1 #6152 üzenetére
Már megpróbáltam, de mindig ezt kapom:
Verified Java Version
Congratulations!
You have the recommended Java installed (Version 7 Update 10).Nincs itthon csokid??
-
Teaway
veterán
válasz drugbaron1 #6160 üzenetére
Router SPI Firewall Protection kikapcsolva, de így se jó.
Nincs itthon csokid??
-
Topikgazda
válasz drugbaron1 #6183 üzenetére
Erre már érdemes technikus hívni, elég magasak az értékek.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #6187 üzenetére
Fordítva system a bejövőre subscriber (előfizető) a modem felé. Azt nem értem, hogy neked miért kell leválasztó.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #6189 üzenetére
Jelentsd be a 1221-en, hogy nem jó a net.
-
blakey
titán
válasz drugbaron1 #6192 üzenetére
Na de az nem csillapít, földhurok leválasztó, ettől még erős marad a jeled. Nálam ilyen és stabil:
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
club1
veterán
válasz drugbaron1 #6315 üzenetére
Az akciós ár 1 év huseggel értendő, azaz ujraindul a husegido.
-
club1
veterán
válasz drugbaron1 #6317 üzenetére
És még lesz adminisztrációs díj is, mert itt lesz modemcsere is.
-
Criton
veterán
válasz drugbaron1 #6319 üzenetére
cserélni fogják szerintem és nem kis adminisztrációs díjat számolnak fel. Én egy hónapig használtam FP50-et és váltottam FP120ra.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #6319 üzenetére
Én nem hagynám lecserélni, ragaszkodnék ehhez! Az EPC3925-re sokkal több panaszt hallani! Amúgy nekem is 3208 van...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #6377 üzenetére
Nem, nem lehet...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #6377 üzenetére
Egyébként az említett modemnek is van bővebb menüje...
De, hogy azokat miként lehet elérni, arra még nem jöttem rá! Azt tudom, hogy boot-olás alatt, amíg nem online a modem, addig elérhetőek, de később már eltűnik, a blank/blank belépési adatokkal nem jönnek elő, mást pedig nem találtam hozzá! De igazából azt sem tudom, hogy normál működés közben ez valóban nem elérhető, vagy csak a blank/blank login valami alacsonyabb jogosultsági szintű belépés, és ezért nem jelenik meg! Minden esetre, ha utóbbi áll fent, akkor jól titkolják az adatokat!
Linkek...
Status
Voice
Log OFF
DOCSIS WAN
DOCSIS Signal
DOCSIS Status
Channels Selection
DOCSIS Log -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #6719 üzenetére
Az SNR nem változik számottevően, csak a Power Level értékek...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #6722 üzenetére
Jó Neked! Én meg az ellenkezőjével szívok, már most is alig van jel, és akkor hol van még a nyár...?!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #6746 üzenetére
Most ez van...
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -5.9 dBmV 33.2 dB
Channel 2: -7.8 dBmV 33.4 dB
Channel 3: -6.8 dBmV 33.4 dB
Channel 4: -6.3 dBmV 33.4 dB
Channel 5: -6.1 dBmV 33.1 dB
Channel 6: -6.4 dBmV 33.0 dB
Channel 7: -6.7 dBmV 33.3 dB
Channel 8: -7.5 dBmV 33.0 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 48.5 dBmV
Channel 2: 48.8 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmVDe délután volt -8 alatt is!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #6752 üzenetére
Nos vannak fejlemények, nagyjából azok, amire számítottam! Ma délelőtt hívtak telefonon... Megnézték a jelszinteket, és megállapították, hogy a -8 körüli értékek is még tűréshatáron belül vannak, ezzel tehát szerintük nincs gond! Azért visszakérdeztem, hogy vajon mi lesz nyáron, amikor ugyanez majd -18 lesz? Erre nem nagyon volt válasz, csak annyi, hogy hát az már nem lesz jó! Viszont most, hogy egy ideig figyelték a jelszinteket, látták, hogy "egy másik érték, amit a modemben én nem láthatok" (így ez kizárásos alapon a USSNR), szóval az nagyon nem jó, így majd jön a technikus! Hogy ez mikor lesz, azt majd meglátjuk, minden esetre szerda délutánra van megbeszélve! Bár én erről tudtam már régen, mondtam is nekik, hogy ez sem új keletű, és már jártak is itt ebből kifolyólag, csak a dolognak mindig az a vége, hogy a szerelő megállapítja, hogy a hiba nem nálam van, és a külső hálózattal ő most nem tud mit csinálni, és távozik! Aztán utána sem csinált vele senki, soha, semmit! Tehát most nyomatékosan kértem, hogy akkor olyan valakit küldjenek, aki utána igenis felmászik az oszlopra is, és megnézi ott is, hogy mi a gond, mert tudom, hogy most sem nálam lesz a baj! Ígérték, hogy jó, akkor felírják ezt is, és műszerrel küldik őket, lehet mindjárt két szerelőt együtt! Szóval kíváncsi leszek rá, de sok reményt nem fűzök az ügyhöz, mert ez mindig véget ért eddig azzal, hogy nem nálam van a probléma, és kész! Aztán a következő hibabejelentéskor megint hozzám jönnek ki, és megint csak ugyanott elakad a történet, és ettől tovább sosem jut! Én nem tudom, hogy ezeknél nincs nyilvántartva ez, nem látják a számítógépben, hogy hol voltak már kint, és mit csináltak? Mikor fogjuk azt megélni, hogy ha telefonálok, akkor azt mondják majd, hogy igen látjuk, hogy itt volt ilyen probléma, akkor utánanézünk, hogy ki lett-e javítva, és nem mindig csak elölről indul a körforgás! Tényleg már kezd uncsi lenni, hogy mindenhol van normális jelszint, nálunk meg örökké a béka segge alatt, és szerintük ez normális!
-
Memora
senior tag
válasz drugbaron1 #7120 üzenetére
Ok, kösz az infót, akkor én már nem indítom újra fölöslegesen...
Fancy quote placeholder
-
Tommy1982
tag
válasz drugbaron1 #7177 üzenetére
Jövő hétre remélhetőleg kapok választ, de biztosra veszem, hogy központi hiba van.
-
Tommy1982
tag
válasz drugbaron1 #7179 üzenetére
Már jött is a válasz a hétvégi hibabejelentésemre.
Szerdán jönnek megnézni a jelszintet, meg egyúttal a BOX jelminőségét is megnézetem, mert az elég messze van 100-as értéktől -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #9065 üzenetére
Igen, én is ebben bízom!
-
TeeJay
félisten
válasz drugbaron1 #9065 üzenetére
pedig hidd el ez jóval esélyesebb mint a sebesség emelés...
ha emelnének akkor 10-25-50-120-ból lehetne
20-50-100-250 megabita feltöltés meg a tizede mondjuk bár azt senki sem szereti bőségesen adni úgyhogy nem hiszem hogy bármi is lesz itt. bejön majd egy új extra gyors csomag és akinek kell a sebesség arra fizet ennyi
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #11489 üzenetére
Lehet, ismerősnek a tp link routere nem volt hajlandó működni kölcsönadta másnak hogy tesztelje, ott működött gond nélkül. Első körben router nélkül nézd meg hogy működik ha jobb akkor routerrel lesz a gond (ez esetben routeres topicba kérdezz rá) ha ugyan azt csinálja akkor nem nálad van a hiba, modem értékek megfelelőek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz drugbaron1 #11489 üzenetére
A régi Asus 5xx router-ekben van DNS gond mostanság amit custom DNS és/vagy 3rd party firmware használatával lehet kiküszöbölni.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #11489 üzenetére
Bammeg... 43.8-as SNR!
-
Breeze
aktív tag
válasz drugbaron1 #55605 üzenetére
Helló!
hívd fel őket és kérj cserét.Ragaszkodj a Compal Wifi-s routerhez. Hibátlan darab, nincs vele gond.Ráadásul a wifi nagyon erős rajta.
üdv
[ Szerkesztve ]
-
adika4444
addikt
válasz drugbaron1 #55605 üzenetére
Előbb kérj tápcserét vagy vidd be a tápot egy UPC üfsz-re, 99%-ban 3208-nak és 3212-nek ez a problémája. Amennyire lehet ragaszkodni kell 3208, 3212 pároshoz, mert bár jó a CB de ezeket nem múlja sztem felül. 240 Mbps-ig jó, bár nekem hajlamos a 240 helyett 230--238 között megállni, tehát látható hogy már nagyon koppon fut, de amíg stabil addig semmipénzért nem cseréltetem.
üdv, adika4444
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #55613 üzenetére
Meglévő előfizetők a Compal-t szerintem csak 240 és 500-as csomaghoz kapják meg ingyen, az alatt fizetős, tehát ezzel is számolj, ha ragaszkodsz a cseréhez. Ha nem vagy hajlandó fizetni, kapsz egy TC7200-at.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz drugbaron1 #55617 üzenetére
Tudtommal Connect box-ban szabadon állítható a bridge / router mód, bár nekem nincs ilyenem, csak az itt olvasottak alapján mondom ezt, de azon eszközök esetén sem kellett harcolni, ahol eltüntették ezt a menüpontot. Telefon a 1221-re, és átállították.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz drugbaron1 #55617 üzenetére
Nálam Compal van már régen, és simán át lehet tenni bridge-be. Én is így használom.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Levi123
senior tag
válasz drugbaron1 #55617 üzenetére
Nekem az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy 5 eFt-ért cserélik a TC7200-as modemet, C.Boxra. Előfizetésem határozott idejű 120/10-es, az új belépők már alapból a C.Boxot kapják. Kérhetem a szereld magad csomagot, vagy kijön a technikus, de a régi modemet nekem kell külön visszajuttatni egy ügyfélszolgálatra vagy postán, mert azt nem viszi el a technikus - ez nem teljesen ésszerű véleményem szerint.
Levi
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #58358 üzenetére
Üdv!
Haladó beállítások után a hálózat állapotán belül feltöltés és letöltés menüpontokban. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #58360 üzenetére
Nincsmit.
Milyenek az értékek? Adási 50 alatt van? Csillapítót és isolátort ha van vedd ki. -
Akee92
tag
válasz drugbaron1 #58364 üzenetére
Itt a 9. Kerületben se letöltés se feltöltés, semmi nincs. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol egy gépi hang informált, arról hogy valami központi hiba van, és állítólag már dolgoznak a problémán meg hogy holnapra tudják garantálni, hogy megoldódik a probléma. Kész röhej... -.-"
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #62606 üzenetére
Üdv!
Hívd fel a 1221-et és válaszd a lemondás gombot, jelenleg 240-es vagy a 120-as csomagba tudsz visszamenni, 60-as csomag megszűnt, 30-as csomagot (digitális jólét alapcsomag) csak azok fizethetnek elől akiknek az előző egy évben nem rendelkeztek netelőfizetéssel.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz drugbaron1 #62620 üzenetére
Annak adnak kedvezményt, aki lemondja.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz drugbaron1 #62620 üzenetére
Amikor felhívnak magasabb csomagra lehet váltani, ha te hívod a 1221-et megnyomod a lemondást és lejárt a hűség akkor vissza tudsz lépni kisebb csomagba.
-
nagyúr
válasz drugbaron1 #76458 üzenetére
A hűségidő lejárta előtt sehogy. A hűségidő végén bemész egy ÜSzF irodába a TV boxxal, CI kártyával, akármivel, amit nem fogsz használni, és a UPC logója van rajta. Elmondod, hogy te csak és kizárólag 300Mbit/s sebességű internetet szeretnél, a TV-t és a Telefont lemondanád. Az ÜSzF-es illető ügyeskedni fog, nekem például csak a TV-t vette ki a szolgáltatásból, szóval figyelj oda (otthon vettem észre, de még egyszer már nem akartam sorbaállni és nyűglődni vele, úgyhogy fizetek extra 3600 Ft-t a UPC-nek a semmiért).
Kb. ennyi.
Sajnos szolgáltatást lemondani a MyUPC felületen és telefonon nem lehet....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
4Grider
nagyúr
válasz drugbaron1 #76458 üzenetére
Ahogy előttem írták, hűségidő alatt sehogy. A jó kis kötbérükről és adott "kedvezményeik" visszafizettetéséről nem szívesen mondanak le.
Viszont a hűség leteltekor a legjobb alkupozíciót nem a személyes ügyfélszolgálaton, hanem a telefonos ügyfélszolgálat lemondás menüpontjában éred el. Ott is csak akkor, ha azzal kezded, hogy felmondod az egészet (netestül), aztán hagyod rábeszélni magad egy olcsóbb netcsomagra...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED