- Crypto Trade
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- DIGI internet
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz inf3rno #96227 üzenetére
Nekem anno kábeltv-s netnél volt ilyen
Felkelt a Nap, elment a net. Aztán visszajött. Aztán elment.
Jött egy felhős reggel, és volt net. Aztán kisütött a Nap, és elment.
Addig buzerálta az agyam, amíg megfigyeltem, hogy amikor a dúcon az elosztót elkezdi sütni a Nap, akkor elmegy. Majd árnyékba kerül...
Szóltam ügyfélszolgálatra, nem történt semmi két hétig.
Felmásztam az oszlopra, és addig ütöttem egy lengőteke bábuval, amíg szétnyílt.
Bejelentettem a hibát, kijöttek, kicserélték, mondták, hogy egymillióból egy rossz.
Másnap kezdődött előröl, kiderült, hogy két szar elosztó volt egymás mellett...kötbér elvileg egy hónapban 72 óra kimaradás/hibás szolgáltatás után jár.
én a minap kaptam emailt, lényegi része ez:(a) Késedelmes napok száma: 14 nap
(b) Vetítési alap: hibabejelentés hónapjára vonatkozó havi előfizetési díj összege alapján egy napra vetített összeg: 4599 Ft / 31 nap =
148.34 Ft/nap
(c) Szorzó: 4
A kötbér összege = (a) * (b) * (c) = 14 nap * 148.34 Ft/nap * 4 = 8308 Ft
tehát jobban jársz ha februárban jelented be[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!