Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csakb

    őstag

    válasz upc on-line #5154 üzenetére

    Kedves upc on-line!

    Eddig szerintem mindenki érti, mivel pontosan ugyanezt írták le az előfizetőiknek elküldött értesítésben. De még mindig nem tudjuk, hogy mi is ez az alak. Az én szerződésemnek olyan alakja van, mint egy A4-es papírlapnak. Az új, egységes alak milyen lesz? Mint egy söralátét? :)

    Ettől a ráutaló magatartástól én kissé tartok. Mi lesz akkor, ha az előfizetésemhez hozzácsapnak egy új, fizetős szolgáltatást, amit én egyáltalán nem szeretnék igénybe venni? Hogyan értesülök erről? A számlán megjelenik új tételként? Én Díjneten keresztül fizetek. Ha megjelenik, akkor nem tudom azt megtenni, hogy ne fizessem be ennek az új szolgáltatásnak a részösszegét, ugyanis csak a teljes számlát tudom kiegyenlíteni, egyes tételeket külön nem. Vagyis akár akarom, akár nem, ráutaló magatartással elfogadom az új szolgáltatást. Ilyesmiktől tartunk, remélem, értik.

    Mi számít még ráutaló magatartásnak? Az előfizetési díj kiegyenlítését csak egy példaként említette.

    Mi van akkor, ha én nem szeretném, hogy a szerződésem alakja megváltozzon? Megmaradhat a régi szerződésem?

  • hesszan

    aktív tag

    válasz upc on-line #5154 üzenetére

    ha mindenki elolvasta a levelet akkor ez a link feltünt mindenkinek:
    ászf
    itt megtalálható a lenti 3. fülön az egyéni előfizetői szerződés, erre kattinva pl egy ilyen pdf-et kapunk:
    egyéni nov1-től

    Bár az igaz, hogy egy sajátot megnéznék, nem csak egy ilyen általános nem kitöltött.
    Sajnos még nem sikerült elolvasom minden apró betűs részt.

    19.oldal
    A fenti, elektronikus hírközlési szolgáltatásoknak nem minősülő szolgáltatásokra vonatkozó rendelkezések kizárólag az Előfizetők teljes körû tájékoztatása érdekében kerültek egységes szerkezetbe szerkesztésre a Szolgáltatásra vonatkozó feltételekkel, így azok módosítása – tekintettel arra, hogy e járulékos szolgáltatásokra vonatkozó rendelkezések nem tartoznak az Eht. hatálya alá – nem minősül az Előfizetői Szerződés Eht. 130-132. §-ai szerinti módosításának, így az Eht. 144.§-ban foglalt tájékoztatási kötelezettség sem terheli e vonatkozásban a Szolgáltatót.

    Kérésem: Legyen olyan kedves jelezze, hogy hol lehet ezt a bontást megtekinteni, hogy melyek azok a szolgáltatások, amiről engem tájékoztatni kell (ha bekapcsolják és elkezdik számlázni nekem) illetve melyek azok amelyről a UPC-nak nem kell tájékoztatni engem
    (csak internetem van)

    Kérdésem:
    HA ilyen tétel megjelenik a számlán
    (mert ha elfogadjuk ezt a módosítás akkor bármikor megjelenhet mondjuk 3251+500ft vírusirtó havidíj vagy bármi más)
    De nekem a folyamatosan beállított átutalásba minden esetben 3251 ft van, akkor ezzel én elfogadom a vírusirtó havidíjt vagy nem?

    Kérdés2:
    (üfszolit kivárni lehetetlen asszem 70ről Módosításra kerül az Ügyfélszolgálati ügyintéző 60 másodpercen belüli bejelentkezésének aránya minőségi mutató célértéke 65 %-ra. A módosítás valamennyi ÁSZF 4/b számú mellékletét érinti.
    Emailen keresztüli szerződéskép nem elfogadáshoz mi kell? milyen azonosító?
    És mi történik ha nem fogadom el? Ez egyenlő a szerződésbontással? vagy érvényben marad a régi tavalyi szerződésem amely most már határozatlan idejű vált?
    [pl ezért sem szeretném ha engem email/telefonon keresztül tájékoztatnának, hanem a régimódi levélben hogy változni fog a havidíjam, hogy időben tudjak ellenkezni, bontani/újat aláírni hátha úgy kedvezőbb stb]

    Válaszait előre is köszönöm.

    [ Szerkesztve ]

    Sungdurung

  • TheHardOne

    tag

    válasz upc on-line #5154 üzenetére

    Örülünk, hogy egyszerűbbé válik a kapcsolattartás. Csak sajnos biztosan lesznek, akik rossz(abb)ul járnak majd ilyen-olyan körülmények miatt. Egy normális országban működhetne, csak itt ugye mindenkiben ott bujkál hogy esetleg őt akarják (majd) lehúzni, és sajnos nem ok nélkül. Ezért is ez a sok kérdés.

    Azért remélem itt nem fog bebizonyosodni utólag a tisztességtelen piaci magatartás.

    #5157

    Nálam működik. Nem javás vagy flashes, de azért érdemes lenne nekifutni minden bővítmény nélkül (pl. Adblock, bár nálam azzal együtt is működik).

    [ Szerkesztve ]

  • bozsozso

    őstag

    válasz upc on-line #5154 üzenetére

    Ez a válasz ugyan olyan semmit mondó mint ami eddig is volt.

    "Az új szerződéses alaknak köszönhetően, zökkenőmentessé válik az előfizetői kapcsolattartás"

    Az új alaknak köszönhetően miért tudják jobban tartani a kapcsolatot velem?

    (pl.: elég a ráutaló magatartásként kiegyenlíteni az előfizetési díjat)

    Mint jelen esetben is hamarabb megkaptam a számlát dijnet-en és ki is egyenlítettem mint ahogy a levél megérkezett. Tehát még nem is tudom, hogy mit de már el is fogadom. Ez aztán frankó. Ez is az én érdekeimet szolgálja. :W

    Bár a tényleges választ úgysem kapjuk meg mivel az már nem az Ő érdekeit szolgálja mint az sem, hogy a levélbe belecsempészve küldte ki ezt is.

    A UPC mit gondolna rólam, ha küldenék részére egy számára fontos információt, de úgy hogy az időjárásról kezdenék először írni majd közölném a fontos információt a levél vége pedig utinform lenne? Valamint közölném vele, hogy a levél felbontásával ezt el is fogadta.Nem gondolom, hogy ezt díjjazná mivel az időjárás és utinform nem érdekli így el sem olvasná.

  • ödönbéla

    csendes tag

    válasz upc on-line #5154 üzenetére

    Köszönöm a választ. Honnan lehet megtudni, hogy az új szerződésben mely pontok változtak meg? Ha nekem kell kibogarászni, akkor mikor kapom meg az én példányomat?

    Más cégnél a változatlan tartalmú hosszabbítás is aktív részvételt igényel, itt most egy szórólap hátoldaláról tudom meg, hogy éppen új, ismeretlen szövegű szerződést írok alá. Nyilván megvan az oka, hogy miért a vírusirtó és a videótár közé sikerült besuvasztani.

  • HUNited

    őstag

    válasz upc on-line #5154 üzenetére

    Tehát ha jól értem, azért kell a módosítás, hogy bármikor módosíthassátok a szerződést, az ügyfélnek ne kelljen tisztességesen jeleznetek ezt, elég ha befizeti a számlát, és már mossátok is a kezeiteket?

    Na akkor már csak azért sem kérek ebből a szerződésből (amit szintén jeleztem az ügyfélszolgálatnak, iktatószámot kaptam, választ erre a kérdésemre sem...)

Új hozzászólás Aktív témák