-
IT café
Ebbe a topikba várjuk az új Hardverapró működésében tapasztalt bugok részletes leírását (lásd lent, mindenképp értelmezd!). A nem idevaló általános észrevételeknek külön topikja van! Mielőtt hozzászólnál, OLVASS EL!
Aktív témák
-
Sasos
senior tag
Üdv!
Ha alkegórián belül keresek, akkor nem csak az alkategóriában lévő találatokat kapom vissza.
Konkrét példa:
Hardver-->Processzor-->Socket 775
Keresés itt: "xeon"
Eredményként minden processzor kategóriából van találat, de még 1-1 szerver is beugrik.
Reggel még jó volt, ha jól emlékszem. -
Sasos
senior tag
Kb 10 perce nem érem el a HA-t. "Server not found" alias "Hoppá! A Google Chrome nem találta meg a hardverapro.hu webhelyet" A lapcsalád többi tagja bejön szépen. Karbantartás van, csak elkerülte valami a figyelmem, esetleg nálam van bibi?
-
Sasos
senior tag
válasz zsolt320i #2980 üzenetére
Az "archív" hirdetések nem kerülnek listázásra, és a keresőkben sem jelennek meg. Persze ehhez kell némi idő, míg a botok újratérképezik az adott linket, de utána csak a pontos link ismeretében előcsalható a régi hirdetés. Ha ennek ellenére nem szeretnéd, hogy "megmaradjon" az utókornak, akkor kérj meg rá egy illetékest, hogy törölje, és ha ő is úgy látja jónak, akkor megteszi. Bár valóban jogos a felvetés, hogy miért is baj, ha megmarad?
-
Sasos
senior tag
Helkis kolléga (és biztos mások is) annak örülne, ha a kiemelés/előresorolás csomagokban megvehető lenne, amit meghatározott "adagokban" használhatna fel, ahhoz a hirdetéshez amelyikhez akar. Ha például veszek kiemelést, akkor 24-óra/1db adagokban lehessen a tetszőleges hirdetéshez adni. De ha vesz tízet, akkor felhasználható lenne akár egy hirdetéshez egyszerre (ez esetben 10 nap, és ha előbb elmegy bukó), egy hirdetéshez tízszer hozzáadva naponként, de akár külön hirdetésekhez is. Így könnyebb lenne az eladónak is kezelni (egy vásárlás, aztán csak kattintgatás a hirdetés admin felületen), és gazdaságosabb is lenne, mert ha ésszel használod nem nagyon van "bennmaradt" szolgáltatás. Pont úgy, mint az ingyenes UP-ok esetén. Ha jól értem legalábbis...
-
Sasos
senior tag
Én mindig is örömmel nézegettem, csak van, amikor hivatalból lázadni kell...
Félre a tréfát, sokkal jobb lett szerintem is, mint ez előző, plázacicás dizájn. Persze ez szubjektív dolog, de nekem ez sokkal jobban tetszik. Persze van még mit csiszolni (csak hogy el ne bízd magad ), de határozottan jó irányba halad az apró. -
Sasos
senior tag
-
Sasos
senior tag
válasz essexboy #3644 üzenetére
Csatlakozom Winner_Hun kollégához. Ezek szerint ha valaki archiválja a hirdetését, majd 1 perc múlva aktiválja, akkor a feladás ideje változik, ergo előre kerül a hirdetés? Innentől kezdve minek az UP? Véleményem szerint egy hirdetésnek egy feladási dátuma lehet(ne), mégpedig az az időpont amikor a rendszerben rögzítem. Hogy utána ezen ki mit variál, nem változtat a feladás dátumán, hiszen ez ugyanaz a hirdetés. (Szerintem)
-
Sasos
senior tag
Érzésem szerint ez a kérdés itt egy kicsit off-nak minősül...
A rangrendszer és a HardverApro értékelési rendszere teljesen különálló dolog. Előbbit befolyásolja a különböző (piaci, közösségi, szakmai) hozzászólásaid száma, a blogbejegyzéseid száma, illetve a regisztráció óta eltelt idő. Ezzel szemben a HardverAprós értékelés, csak az ottani tevékenységedet tükrözi az adás-vételeket követő visszajelzések alapján, amolyan "megbízhatósági mutató" jelleggel. Lehet valaki 0 értékeléssel is "PH! félisten" rangban, amíg lehet egy újoncnak is több ezer pozitív értékelése. A két rendszer teljesen mást hivatott monitorozni.
[ Szerkesztve ]
-
Sasos
senior tag
válasz SeniorTilla #4170 üzenetére
Meg kell kérni egy hardverapródot, hogy törölje és ha idejük engedi törölni szokták.
-
Sasos
senior tag
válasz darvinya #4304 üzenetére
"A fizetett hirdetés egyik fél felmondása után"
Nem mondta fel! A "szerződés" határozott idejű, az ellenérték előre kifizetett. Az adott időre jár a szolgáltatás. Ha a "szerződést" a vevő felmondaná az archívba helyezéssel, akkor visszajárna az igénybe nem vett időszakra a díj. (Hacsak a szerződési feltételek másként nem rendelkeznek)Amúgy - ahogy írták is - nincs előnyben a fizetett hirdetés az ingyenessel szemben, viszont az visszahelyezhető archívból. Így - a logikádat követve - azért fizet valaki, hogy kedvezőtlenebb helyzetbe kerüljön...
[ Szerkesztve ]
-
Sasos
senior tag
válasz darvinya #4308 üzenetére
Azért fizet, mert elérte a maximális, egyidejűleg feladható ingyenes hirdetések számát, de szeretne még feladni. Vagy éppen szeretné a két ingyenes hosszabbítás után is meghagyni, az amúgy több éves, pozitív hozzászólásokat tartalmazó hirdetését... Ilyen esetekben semmilyen "extra" nem jár a fizetett hirdetés mellé.
[ Szerkesztve ]
-
Sasos
senior tag
válasz Bjørgersson #4488 üzenetére
"Ha nem megy az értékelés"
De itt ment. Olyannyira, hogy a kollégát ugyanazon hirdetés kapcsán, ugyanaz a vevő kétszer is le tudta értékelni. Ez eddig szolgáltatós hirdetéseknél sem ment, tehát valami hiba lehet a rendszerben. -
Sasos
senior tag
Erről is volt itt már szó. Jelenleg külsősök "fejlesztik" a HA-t. A sok gebasz miatt vissza fog kerülni saját kód alá, saját szerverre. (Ha jól tudom) De ehhez idő kell. Addig úgy fest, együtt kell élnünk a hibákkal. Nekem se tetszik így a rendszer, ne érts félre, de ez van sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Sasos
senior tag
válasz klotyesz73 #4527 üzenetére
Sajnos ez (is) egy hiba a rendszerben. Ez alapján járjatok el.
-
Sasos
senior tag
Megint nagyon lassú a HA, randomra 502-es hibát is dobál.
-
Sasos
senior tag
válasz 80-évespapa #4572 üzenetére
Elsősorban a router tűzfala környékén nézz körbe.
Kapcsolj ki mindent, majd egyesével vissza. Kiderül mi fogja meg a kommunikációt. -
Sasos
senior tag
válasz tothferenc #4713 üzenetére
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!
-
Sasos
senior tag
válasz Cthulhu Dawn #4724 üzenetére
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!
-
Sasos
senior tag
válasz Bjørgersson #4748 üzenetére
Kéne már erre írni egy scriptet, ami megadott kulcsszavak esetén automatikusan válaszol... Vagy meg kéne már hegeszteni azt a fránya értékelést, hogy működjön. De valami jó lenne már az biztos.
-
Sasos
senior tag
válasz Tomy Yayo #4969 üzenetére
Azok közül nem, akik folyamatosan üzletelgetnek. Aki évente 1-2 hirdetést ad fel, az nem biztos, hogy befizetne 100Ft-ot, plusz 30-40Ft-nyi utalási költséget adott esetben. Ezzel a bank keresné a legtöbb pénzt. Mi van, ha hónap végén feladom az évi egyetlen hirdetésem? Utalok 2x száz forintot két utalási díjjal?
Ellenben a támogatós rendszert támogatom (tudom szóismétlés). Bevezetnék egy éves díjat, ami nem kötelező, ellenben a támogató kaphatna érte előnyöket (Több UP, X mennyiségű kiemelés, több aktív hirdetés stb.). Esetleg "támogató" rang bevezetése a HA-n.
-
Sasos
senior tag
válasz minek?:S #5038 üzenetére
Mind a ketten jelentitek a másikat. (Kell a két jelentés, mert ebből derül ki, hogy az üzlet valóban létrejött a két tag között, és nem csak "A" tag akar lepontozni egy "B" tagot, hiszen jelentés esetén "B" tag nem tudja jóváhagyni az adásvételt.) A vevő az eladót és fordítva, a linkelt leírás alapján. Ha befut mind a két jelentés és feldolgozásra kerül, akkor mind a ketten kaptok jogosultságot az értékeléshez. Az "értékelni szeretném" checkbox legyen bepipálva a jelentésnél.
[ Szerkesztve ]
-
Sasos
senior tag
válasz pzolika9512 #5129 üzenetére
Mert nem tökéletes a szinkron a HA szervere és a lapcsalád többi szervere között. Ha szinkronizálni akarod akkor ezt olvasd el.
-
Sasos
senior tag
válasz scarabaeus #5177 üzenetére
Szia!
A HA és a lapcsalád többi szervere közötti szinkronizáció (hiánya) okozza a problémát. Így leszinkronizálhatod manuálisan is, vagy vársz míg helyrejön magáról. Ez sajnos egy régi, ismert hiba.
-
Sasos
senior tag
Jelentésen keresztül próbáljátok meg az értékelést, ha máshogy nem megy...
Aktív témák
Riport előtt próbáld meg:
● Töröld a böngésződben a sütiket
● Ha nincsenek engedélyezve, akkor engedélyezd őket
● frissítsd az oldalt Ctrl+F5-tel
● lépj ki, lépj be
● próbáld meg másik böngészővel.
● Ha így megy, illetve ha egyáltalán nem megy, akkor riportáld:
A bugreporthoz szükséges adatok:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!