Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
Arra született megoldás a jlzőkkel kapcsolatban, h egy állomás pályáit dinamikusan tudja használni a szerelvény, ne pdig csak azt, amelyiken a rajzolt útvonala esik?
Illetve hiányoltam az állmoások jó működtethetőségéből az OTTD-ben megismert előjelző jelzőlámpát, ami ugye arra jó, hogy nem akkor ad zöldet, ha a mögöte levő pályaszakasz szabad, hanem ha ha a mögötte levő őűlyaszakasz szabad és a következő lámpák közül egy legalább zöld (vagyis előre két pályaszakasz szabad.)
Ez sokat segítene
AZ OTTD jelzőberendezés rendszere világos volt és érthető, logikus és átlátható. A Train fevernél azt tapasztaltam, h esetleges, nehezen összeegyeztethető a pálya modellel, ami kijelöli a pontos pályát (route).
Sokszor azért dugult be egy nagyobb állomás, mert ugyanazt az állomáspályát használta volna több szerelvény, vagy mert pont a pályák miatt keresztezte egymást a két szerelvény útvonala, stbTalálgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
válasz #48613632 #28 üzenetére
Nekem is csak a train fever van meg.
Abban nekem az jött be, hogy azzal kezdtem, hogy minden városban kialakítottam a helyi közlekedést. Ez, a játék elején, amikor még nincsenek autók, nyereséges tud lenni önmagában is és elég pénzügyi alapot tud adni a további nagy projektekhez.Elején én is küszködtem. Azt kell megérteni, hogy a lakosok, akik a zöld színnel jelzett övezetben laknak, mindig el akarnak jutni valahová: dolgozni (kék), vásárolni (piros), szórakozni (sárga). Utóbbi kettőt a transzport feverben összevonták. vagy ezenről a helyekről haza (zöld)
És persze minél rövidebb idő alatt.
A céljuk lehet épp egy másik városban is. Ilyenkor a pályaudvart célozzák meg.Nekem azok az útvonalak jöttek be, mint a való életben. Ha megnézed, nagyon ritka az, hogy egy busz egyik utcán megy egy irányba és egy másik utcán vissza. Sokkal gyakoribb, hogy egy adott utcában ugyanannak a járatnak két irányban is van megállója egymással szemben.
Én ilyenekkel közöttem össze a zöld régiókat a többi színűekkel. Több járattal, hogy a jármű ne tegyen olyan kitérőket, amelyerre az utazó nem akarna menni.
A járatok lehetnek I, L, T alakzatúak. Ezeknek nyilván minden ágán odavissza közlekednek a járművek. A csomópontokban a járatok találkoznak, át lehet szállni.Később ha bekötöd a pályaudvarokat is, azt is össze kell kötni a buszjáratok segítségévél minden régióval.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Én normálon játszottam. 1850-től. Az 1900-as évek elejéig nyereségesek biztosan. Az automobil megjelenésével függetlenednek a lakók a járművektől. De addigra viszont nagyobb a népsűrűség.
Ja igen ez is fontos
Ha a járataid nagyon kimennek a város szélére, azzal elősegíted a város növekedését. Ha megfigyeled, a lakók,a Város jellemzően inkább csak reagál az általad biztosított közlekedési lehetőségekre. Viszont a széles járatokkal szemben az inkább csak a soron lakott nagyértékű (erős színnel jelölt) negyedekben üzemeltett buszjáratok tudnak nyereségesek lenni.Tehát a nyereségesség nagymértékben függ attól, hogy csak a centrumban járatod a buszaidat, vagy kimennek a perifériára is, ahol kevesebb az utas
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...