Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz gabx76 #12 üzenetére

    Arra született megoldás a jlzőkkel kapcsolatban, h egy állomás pályáit dinamikusan tudja használni a szerelvény, ne pdig csak azt, amelyiken a rajzolt útvonala esik?

    Illetve hiányoltam az állmoások jó működtethetőségéből az OTTD-ben megismert előjelző jelzőlámpát, ami ugye arra jó, hogy nem akkor ad zöldet, ha a mögöte levő pályaszakasz szabad, hanem ha ha a mögötte levő őűlyaszakasz szabad és a következő lámpák közül egy legalább zöld (vagyis előre két pályaszakasz szabad.)

    Ez sokat segítene

    AZ OTTD jelzőberendezés rendszere világos volt és érthető, logikus és átlátható. A Train fevernél azt tapasztaltam, h esetleges, nehezen összeegyeztethető a pálya modellel, ami kijelöli a pontos pályát (route).
    Sokszor azért dugult be egy nagyobb állomás, mert ugyanazt az állomáspályát használta volna több szerelvény, vagy mert pont a pályák miatt keresztezte egymást a két szerelvény útvonala, stb

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

  • Petykemano

    veterán

    válasz gabx76 #21 üzenetére

    Ez Azt jelenti, hogy egy állomás tud áthaladó állomás lenni elkerülő sáv nélkül? Próbáltam ilyet az elején, de aztán leszoktam róla, mert a megálló szerelvémyek felfogták az áthaladó forgalmat

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

  • Petykemano

    veterán

    válasz #48613632 #28 üzenetére

    Nekem is csak a train fever van meg.
    Abban nekem az jött be, hogy azzal kezdtem, hogy minden városban kialakítottam a helyi közlekedést. Ez, a játék elején, amikor még nincsenek autók, nyereséges tud lenni önmagában is és elég pénzügyi alapot tud adni a további nagy projektekhez.

    Elején én is küszködtem. Azt kell megérteni, hogy a lakosok, akik a zöld színnel jelzett övezetben laknak, mindig el akarnak jutni valahová: dolgozni (kék), vásárolni (piros), szórakozni (sárga). Utóbbi kettőt a transzport feverben összevonták. vagy ezenről a helyekről haza (zöld)
    És persze minél rövidebb idő alatt.
    A céljuk lehet épp egy másik városban is. Ilyenkor a pályaudvart célozzák meg.

    Nekem azok az útvonalak jöttek be, mint a való életben. Ha megnézed, nagyon ritka az, hogy egy busz egyik utcán megy egy irányba és egy másik utcán vissza. Sokkal gyakoribb, hogy egy adott utcában ugyanannak a járatnak két irányban is van megállója egymással szemben.

    Én ilyenekkel közöttem össze a zöld régiókat a többi színűekkel. Több járattal, hogy a jármű ne tegyen olyan kitérőket, amelyerre az utazó nem akarna menni.
    A járatok lehetnek I, L, T alakzatúak. Ezeknek nyilván minden ágán odavissza közlekednek a járművek. A csomópontokban a járatok találkoznak, át lehet szállni.

    Később ha bekötöd a pályaudvarokat is, azt is össze kell kötni a buszjáratok segítségévél minden régióval.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

  • Petykemano

    veterán

    válasz DFlash #31 üzenetére

    Én normálon játszottam. 1850-től. Az 1900-as évek elejéig nyereségesek biztosan. Az automobil megjelenésével függetlenednek a lakók a járművektől. De addigra viszont nagyobb a népsűrűség.

    Ja igen ez is fontos
    Ha a járataid nagyon kimennek a város szélére, azzal elősegíted a város növekedését. Ha megfigyeled, a lakók,a Város jellemzően inkább csak reagál az általad biztosított közlekedési lehetőségekre. Viszont a széles járatokkal szemben az inkább csak a soron lakott nagyértékű (erős színnel jelölt) negyedekben üzemeltett buszjáratok tudnak nyereségesek lenni.

    Tehát a nyereségesség nagymértékben függ attól, hogy csak a centrumban járatod a buszaidat, vagy kimennek a perifériára is, ahol kevesebb az utas

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák