Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    Hi

    Én jelen pillanatban a trabant 1.1 félautómata szivatójával szívok, mert hogy szétszedtem azt a hűtővíz melegítette egységet, ahol van egy spirál, ami nyilván hőre méretét változtatja és az szabályoz egy kart, ami bemegy a karburátorba.

    Namost a spirált visszaraktam, így is, úgy is, de sehogysem akar rendesen kapcsolni az a szivató.
    Egyik állásban iszonyú alacsony alapjárata lesz a járgánynak, amúgy stabilan megy, ha beindult, a másik végállásban pedig, magasabb, de köhögős lesz a hideg járása ! :(

    Mondjuk az biztos, hogy a járgány 17 éves, a karburátor is mundenestől és még csak pucolni sem volt szétszedve, ha gyosítok vele, akkor gyakran enyhén érződik rajta hogy fulladozva, kicsit rángatva gyorsít, feltételezem, hogy a gyosító fúvóka már szutykos, netán kopott lehet és nem megfeleleő a porlasztás, beköpi a gyertyákat.

    Amúgy épp múlthéten cseréltem benne gyertyáka, azóta sokkal jobban megy, alőtte már nagyon vacak volt, igaz, el is voltak már meglehetősen égve a gyertyák, amellett, hogy kormosak is voltak többnyire.

    Szóval gyanakszom, hogy a szivatóval is valami hasonló van, koszos lehet a fúvóka és nem porlaszt rendesen, vagy nem is kapcsol, szintén kosz miatt.

    Tervezem, hogy leszerelem és szétszedem az egész karburátort, csak az legalább egy egész napos meló, reggeltől estig.

    Amúgy a hűtőjének az egyik csonkja is meg van repedve, vettem már másik hűtőt hozzá, de amíg nem megy rendesen a motor és időnként rázkódik, addig nagybátyjám szerint nem érdemes cserélni, mert annak is szétrázhatja a csonját.

    Az oda vezető cső is marha kemény gumi, azon is gondolkodunk, hogy kicseréljük egy 123-as merci, sokkal puhább hűtő csövére, vagy legalábbis valami flexibilis szakaszt ikatatunk bele.

    Van valakinek hasonló tapasztalata ? :F

    Üdv.:

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák