- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Üdvözlök mindenkit !
Gondoltam, hasznos lehet, ha ezen járgányok terén is közzé teszik mindenki azon információit, mely mások számára is érdekes, fontos lehet és segíthet másoknak is !
Elsőre, van a családban egy négyütemű Trabant (Trabant 1.1), amit én szoktam főként szerelgetni, és kitapasztaltam már ezt-azt a szerelgetések során.
Innen jött az ötlet, hogy ezeket meg lehetne oszatni másokkal is, hátha hasznos lehet, és mások is mgoszthatnák hasonló tapasztalatatikat.
De szervíz, alkatrész és minden egyéb információ is bizonyára hasznos lehet mindenki számára, szóval aki ilyen infókkal rendelkezik, vagy bármi, érdemleges hozzászólnivalója van a témával kapcsolatban, ne habozzon, írja meg !
Üdv.: Batman2
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Makaveli
senior tag
Nagypapámnak volt jó kis Wartburg-ja. Nagyon jól, ment, azóta eladták és vettek egy Astra combit. Még anno a kormányváltós, de jó is volt és mennyit szórakoztunk rajta uncsitesóimmal!
Ui.: Nem biztos, hogy hosszú életű lesz a topic.
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
-
Batman2
őstag
meglátjuk (a vak is ezt mondta. . ., de azért ez biztosabb annál ! )
Tudom, kevés már a kétütemű járgány, de ezért vannak még azok is, sőt külön klúbjuk is van és vannak azért még négyütemű változatok is, viszonylagosan nagy számban.
És ha minden hilyeségnek topicot nyitnak, ekkor ez mindenképpen maradhat, mivel azért ennek van/lesz némi szakmaisága is, már hogy a hardvernél maradjunk és a fáradtgőzbe meg untig belefér.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Makaveli
senior tag
Keresztfaternak van egy nagyobb telke, aztán uncsitesókkal akartunk venni egy trabant-ot amivel zúztunk volna ott aa terpen, meg kinn a szántásba, meg a határba. Aztán nem lett belőle semmi, mert valahogy elült az ötlet. Bár most lehet visszatérek a témára. Mind1 az a trabant 1 hétnél tovább úgyse bírná ki.
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
-
Batman2
őstag
Hi
Én jelen pillanatban a trabant 1.1 félautómata szivatójával szívok, mert hogy szétszedtem azt a hűtővíz melegítette egységet, ahol van egy spirál, ami nyilván hőre méretét változtatja és az szabályoz egy kart, ami bemegy a karburátorba.
Namost a spirált visszaraktam, így is, úgy is, de sehogysem akar rendesen kapcsolni az a szivató.
Egyik állásban iszonyú alacsony alapjárata lesz a járgánynak, amúgy stabilan megy, ha beindult, a másik végállásban pedig, magasabb, de köhögős lesz a hideg járása !Mondjuk az biztos, hogy a járgány 17 éves, a karburátor is mundenestől és még csak pucolni sem volt szétszedve, ha gyosítok vele, akkor gyakran enyhén érződik rajta hogy fulladozva, kicsit rángatva gyorsít, feltételezem, hogy a gyosító fúvóka már szutykos, netán kopott lehet és nem megfeleleő a porlasztás, beköpi a gyertyákat.
Amúgy épp múlthéten cseréltem benne gyertyáka, azóta sokkal jobban megy, alőtte már nagyon vacak volt, igaz, el is voltak már meglehetősen égve a gyertyák, amellett, hogy kormosak is voltak többnyire.
Szóval gyanakszom, hogy a szivatóval is valami hasonló van, koszos lehet a fúvóka és nem porlaszt rendesen, vagy nem is kapcsol, szintén kosz miatt.
Tervezem, hogy leszerelem és szétszedem az egész karburátort, csak az legalább egy egész napos meló, reggeltől estig.
Amúgy a hűtőjének az egyik csonkja is meg van repedve, vettem már másik hűtőt hozzá, de amíg nem megy rendesen a motor és időnként rázkódik, addig nagybátyjám szerint nem érdemes cserélni, mert annak is szétrázhatja a csonját.
Az oda vezető cső is marha kemény gumi, azon is gondolkodunk, hogy kicseréljük egy 123-as merci, sokkal puhább hűtő csövére, vagy legalábbis valami flexibilis szakaszt ikatatunk bele.
Van valakinek hasonló tapasztalata ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Hasek
Közösségépítő
Sziasztok!
Nagyon jó topicnak igérkezik szerintem. Ezekről a járgányokról aztán sokat lehet beszélgetni. Talán érdemes lenne idevonni a többi hasonló korú, és hasonló népszerűségnek örvendő autót is. Gondolok most konkrétan a Ladákra, és a régebbi Skodákra.
Személyes tervem az, hogy a közeljövőben cimborámmal szert teszünk egy kocka ladára, és felpofozzuk strapabíró állapotra, majd indulunk egy amatőr rali versenyen. Már találtam egy egész jó árut:
Lada 2105 - Személyautó
1989-es évjárat
Benzines
1294 ccm
48kW/66Le
955kg
Lépcsőshátú/5 személyes
Nincs forgalomban, és nincs érvényes zöldkártya.Az ára 40000HUF, de ebből azért le szeretnék alkudni rendesen. A 955kg súlyból csökkenteni fogok, a motort szétszerelem és letisztogatom. Fel bukócsövezem, és merevítéseket rakok bele. Ezeket meg tudom oldani viszonylag olcsón, a többit majd sorban, ahogy pénzem lesz.
Egy amatőr ralihoz ugye nem kell forgalomban lennie, és zöldkártya sem kell? Én úgy számoltam hogy nem kell, ezért néztem olyat ami már alapból ki van vonva. Ez azért is előny, mert ha leamortizálódik, akkor máris könnyebb tölle megszabadulni(roncstelep).
Vélemény?
Üdv. H
-
mityku
aktív tag
Hali!
Lada nem rossz ötlet! Ha tényleg amatör rallyba szeretnél indulni, akkor a lada kitünő alap lenne. Mindenképpen érdemes áttanulmányozni a különböző cikkeket: [link]
Van minden, a sima szerelési útmutatókon keresztül, alapvető tuning dolgokig.
Árban biztos jobban jöttök ki, mintha egy nyugati autót szeretnétek kipofozni. (alkatrészek között sajnos sorra felbukkannak a rossz minőségi utángyártott [ de eredetinek mondott] alkatrészek, szóval odakell azért figyelni.
Ha amortizálódna ( kérdés, hogy mennyire) nem kell egyszerre roncstelepre vinni, a fent említett oldalon vannak páran akik bontanak Lada-at, érdemes velük beszélni ilyen esetben. ( korrekt emberek)További szép napot!
mitykuOptimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
mityku
aktív tag
Nincs mit! Szívesen!
Érdemes nézni az apróhírdetés részt (már ha tényleg komoly érdeklődés lenne lada iránt), néha elég jó cuccok felbukkannak ( pl dupla weber karbik).
+ a fórumon belűl van egy adok-veszek topic részleg, ott van egy ahol egy srác Ukrajnából Master Sport termékeket hoz be ( jó minőségű, német minőségbiztosítással dolgoznak a cégnél). Elég jó áron hoz cuccokat, féktárcsáktól kezdve, lengéscsillapítók, féknyergek, stb.....
Érdemes megnézni a Master Sport termékpalettáját, keleti alkatrészbázisuk eléggé jó.
[link]Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
Hasek
Közösségépítő
Az autók iránt van komoly érdeklődésem, és a lada is autó. Habár szakácsnak készülök szeretnék ebbe is belevágni. Ez az egész ralira való felkészülés dolog valószínű hogy a nyáron, érettségi után veszi kezdetét, mert addig ugyebár arra kell koncentrálnom. Egyenlőre addig is csak áttanulmányozom az általad is linkelt oldalakat, meg egyebeket.
Üdv. H
-
mityku
aktív tag
Még azt elfelejtettem mondani, hogy alkatrész vásárlás helyeként érdemes elnézni a
[link] -ra.Batman2: van olyan ami különösen tetszett? Van jópár emberke aki ténylegesen rallízik, és nem csak a levegőbe beszél és ami a legfontosabb, a biztonságra is odafigyelnek.
[ Szerkesztve ]
Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
Batman2
őstag
Szevasz
Én még nem ralliztam, eddig csak gokartot próbáltam, egyszer.
Biztos nem rossz az sem, de én csak addig szeretm hajtani a járgányt, ameddig nekem jól esik és még biztonságosnak érzem, a ralli meg ugye nem igazán erről szól, mivel így nem igen lehetne sokat elérni.
Az elektronikai átalakítások, és a járgányokon való ilyen-olyan átalakítások, azok már érdekesebbek számomra, szivesen ügyködök, alkotok újat és az elektronika amúgy is az egyik hobbim !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Hasek
Közösségépítő
Ez is nagyon hasznosnak igérkező oldal, Köszönöm!
A Ladás ügyben kikérdeztem pár ismerősöm véleményét, és próbáltam találni haverok közül olyat, aki beülne mellém navigátornak, meg segítene szerelni és egyebek. Eddig nem nagyon tolakodnak a lehetőség miatt, de majd csak akad valaki
Na de hogy visszatérjünk a topic eredeti témájára, leírom, hogy nekem milyen Trabant korabeli kocsikhoz volt szerencsém.
A számomra lejobban a szívemhez nőtt kis verda, egy Skoda 120L volt, vörös színben. 5-6 éves lehettem, mikor megvettük a kocsit, és hát persze hogy vezetgettem 11-12 évesen. Az volt az érdekes abban a kocsiban, mint az összes ilyen típusú autóban, hogy rángatott a kormány. Mi konkrétan egy mosógépből kiszerelt súlyt raktunk az elejébe(ott volt a csomagtartó), hogy csillapítsuk, de még úgy sem nagyon sikerült.
Úgy kell elképzelni, hogy 60-70km/h-ig semmi komoly nem volt, majd jött a 80-85 km/h. Ekkor kezdett el rángatni a kormány, viszont ha tovább jutottunk a 85km-en akkor megszűnt. Ez korrektnek hangzik, de ha azon a rövidke 5km/h-s időtartamon nem volt halálfélelmünk, akkor semmi.
Másik problémája még az volt a járgánynak, hogy bármilyen klassz állapotban vetted meg ezt a típust, egyszer hajtottad meg, és aztán folyton csak a baj volt vele.
Mind ezen híbák ellenére én szerettem ezt a kis kocsit. Ami az érdekes, hogy ismerősöm most vett egy pont ugyan ilyet, nagyon szép állapotban. Lehet hogy kiharcolok majd egy próbakört...Másik korabeli járgány, egy Lada 2101-es volt. Sógoromnak volt konkrétan egy olyan verdája, amit ha nem volt itthon előszeretettel vezetgettem. Nem kell nagy dolgot elképzelni, csak az udvarban fel s alá járkáltam vele, de akkor nagyon élveztem(14-15).
OFF: Szerintem(ahogy már korábban is említettem) a topicba beleférnek a már említett autók is, és további korukbeli csodák. Ha más is egyet ért velem, akkor ki találhatnánk egy átfogó címet
Üdv. H
-
mityku
aktív tag
Hú én elekrtonikához nagyon sík vagyok
Pedíg néha próbára tesz a Lada-m (21061), elektromos rendszere hagy némi kívánnivalót maga után.
"szellem a gépben" effektus előjön néha, és akkor lehet bogarászni vajon mi okozza a galibát
Szóval valami elektronikai továbbképzésre kéne mennemOptimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
Batman2
őstag
Hi
Újabb mozzanat az eredeti témában !
Tegnap rávettem magam és kiszereltem a járgányból az egész karburátort és szétszereltem darabokra.
Mindent átpucoltam, kivéve egy két apró vákuum furatot, amit még vékony dróttal sem tudtam megpiszkálni.
Fogalmam sincs, hogy azok tiszták e, vagy sem.Aztán még este össze és visszaszereltem, nem maradt semmi bónusz alkatrész !
És láss csodát, még be is indult a járgány, szerencsére nem sikerült elrontanom.
Sőt, egynletesebben megy a motor, alapjáraton is majdnem teljesen egyenletes a fordulat, igaz a húzása, most sem javult sokat, de legalább nem kezd el fulladozni, köhögni gyorsításkor !
A fogyasztását még nem tudom, hogy mennyire és merre változott, változott e egyáltalán, de remélem, hogy kicsit kevesebb lesz.Amúgy városban vagy 9.5-öt evett eddig !
Hát ez bizony elég sok.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
mityku
aktív tag
Hát egyszer nekem is rákellene szánnom magamot, hogy teljes egészében szétszedjem a karbit, fullra kitisztítsam. Csak félek, hogy maradnak felesleges alkatrészek.
Szóval van egy kis para. De ha karbicserére szánom magamat egyszer akkor 3 lehetőség van: 1. teljesen új gyári karbi (talán a legjobb választás, minden ép rajta), 2: egy pesti srác újít fel karbikat, beállítja normálisan fel is teszi, 3: egy fekvő weber karbi
De majd ha sok felesleges pénzem lesz.Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
JetiRulez
őstag
Helló!
Pár hónapja én is gondolkoztam rajta, hogy nyitok Trabant topicot, de mégse történt meg. Kösz, hogy megcsináltad helyettem.
18. szülinapomra én is kértem egy Trabit a fatertól, de nem biztos, hogy megveszi (majd akkor én).
Kíváncsi leszek az új Trabantra. Állítólag valamikor 2009 végére készül el."Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
JetiRulez
őstag
Még valamikor tavaly ősszel jelentették be.
[link]
[Pár nagyobb kép]
[link]
[egy idei cikk]
[még1 idei].
Szerintem lesz 2010-12 is mire elkészül, de valahogy nem olyan teccetős mint a régiek."Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
Batman2
őstag
-
mityku
aktív tag
válasz JetiRulez #24 üzenetére
Háát tényleg eléggé érdekes. De kitudja mi lesz belőle!
Én személy szerint a Lada-kat favorizálom. Elvileg a mostani ( talán májusban lesz) autószalonra ( Bp.) elhozzák az oroszok az új Lada Priora-t vagy Kaliona-t (esertleg Kalina GT-t ( az szuper lenne )
Van a Lada C illetve Ravulution II. koncepcióautó, na azok nem gyengék.Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
JetiRulez
őstag
"Trabanton szállni élvezet. Gyorsabban száll, mint a képzelet."
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
Batman2
őstag
Szevasz
Ha trutyis, akkor egy kis pucolás biztosan segít,
vagy a tűszelep pucolása, szabályozása, cseréje !Ennek nem volt különösebben trutyis, eltekintve egy két kisebb résztől, csak azok a vékony vákum járatok nagyon kérdésesek, hogy működnek e, nem értem igazán, hogy vékony dróttal is miért nem tudtam átjárni a furatokat ??
Ha csak nem van benne valami szelep is . . ., bár akkor azt meg illene valahogy szétszedhetővé is tenni. . .,
sőt, valahogy bele is kellett tenni !!??Ez a félautómata szivató szabályozás továbbra is homályos számomra, nem igazán tudok rájönni a működésére, vagy lehet sejtem, de valamiért sohasem kapcsol. . .
No, majd még ha időm lesz, vizsgálódom még, még van egy két tisztázásra váró rész, pl. egy drót, ami a gázkarhoz megy és úgy tűnik, hogy egy kapcsoló és akkor kapcsol, ha visszaért alapjáratra a kar.
Hogy ez mit befolyásol az elektronikán, még nem tudom, de addig próbálgatom, míg kiderítem !
Gondolom, a régebbi Ladába még nem tettek ennyi elektronikai kütyüt,
annak milyen a szivató szabályozása ?Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
mityku
aktív tag
Én mondjuk tutira nem állok neki egyedül (esetleg ha van egy pót karbi, amin leht gyakorolni )
Mint mondtam vagy tök újat vagy megbízható ember csinálja meg. ( nem bízom magamban)
Szivató szabályozásához meg főképp nem értek. ( olvastam a zsiguli.hu valamelyik topicjába az automata szivatóról [ladahoz], de marha macerás a beépítése)
Szerintem a 2101-be is hasonló mennyiségű elektromos kütyü volt / van. Sőt! A mai nyugati autókban van csak sok kütyű! mindenféle 3 betűs rövidítések ( pl ABS, ESP stb...) ( egy ladában ilyen hülyeségekre nincsen szükség)Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
KrAt
veterán
Annó 2 ütemű, kormányváltós wareszon tanultam meg (apumé volt) vezetni Hááát jópofa volt
-
mityku
aktív tag
Nagyapámnak volt egy piros Wartburg-ja, kiskoromban elég sokat vitt vele. Főleg az tetszett benne, ( illetve majdnem csak arra emlékszem) hogy hatalmas csomagtartója volt ( pl. megnem tudnám mondani, hogy egy Wartburg motortér, hogy néz ki).
Tényleg miként néz ki? Milyen volt vezetni?Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
-
mityku
aktív tag
válasz JetiRulez #33 üzenetére
Hali!
Hát igen egy batár állat volt a waresz! Ami még megmaradt emlékeimben, hogy ha becsaptad bármelyik ajtaját ( ugye akkoriban nem voltak ezek a hangszigetelő cuccok, keleti járgányokon meg főleg nem), akkor a környéken tudták, hogy valaki kiszállt egy waresz-ből, olyan éktelen fémhangja volt.
Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
Vamp
senior tag
Ha már a régi autókról beszélünk...
Mit gondoltok, első autónak egy kocka lada megfelel? Vagy inkább egy régi bogár mellett döntsek? Nyár végén lenne aktuális, gondoltam már most elkezdem összeszedni a tapasztalatokat
Szóval lehet ezeken rendesen tanulni vezetni?
-
KrAt
veterán
Óóóó te egy fíling azt vezetni Mais vezetnék szívesen, de már nincs az ismerősi körben Akkor, 13-14 éves fejjel vezetni, ááá Imádtam..
Ajtóbecsapódás rulz.. Olyan riasztónk volt benne, hogy belül bekapcsoltad egy kis kapcsolóval, és akkor mozgásra elkezdett pittyegni (hommmmééd ruuuullzzzz ) nah akkor csukd be az ajtót úgy, hogy ne lendüljön be kicsitse az autó.. Kurvajó játék volt -
mityku
aktív tag
Én csak Lada-ról tudok nyilatkozni. Mivel hátsó kerekes, élmény vezetni. Ha télen mész vele sokat ( hóban és persze normálisan, nem minden kanyarban 90-nel kilincsel előre ), akkor normálisan megtanulsz vezetni. (szvsz)
Viszont Bogár se lehet rossz! Néha látok gyönyörűen karbantartott példányogat ( króm kipufogók, lökhárítók polírozva)
Ezért szeretem én a 21061-et, mert rohadt sok króm elem van rajta ( hűtőrács, díszlécek, lökösök)Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
Batman2
őstag
Hi
Éppen most akartam kérdezni kicsit a karburátorról, de akkor ezek szerint másnak sincs sokkal több infója ??
Szóval azt nem teljesen értem, hogy mi pontosan a szerepe annak a légterelő, levegő szívás csökkentő lemeznek, ami még a gyorsító szelep előtt van ??
Tán, mintha azzal állítanák be a pontos 16:1 arányú keveréket ?
Szóval a trabicsekben is van egy ilyen és nem fix a lemezke, hanem a szivatóhoz tartozó egyik rész hőmérséklet függően állítaná annak a lemezkének a helyzetét, vagyis a beszívott levegő mennyiségét !
Jó lenne tudni, hogy hidegen és meleg motornál hogy kell álljon ??
Hidegen esetleg kevesebb levegő kell és melegen pedig közel teljes nyílás/levegő mennyiség ??
Ki tud valamit erről ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
mityku
aktív tag
Hideg-meleg levegő dologhoz:
Ha jól tudom, a hideg levegőnek az oxigén tartalma nagyobb, mint a meleg levegőé, ezért kell melegben szinte teljesen kinyitni a nyílást. Vagy hülyeség amit gondolok?Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
JetiRulez
őstag
Egyébként min 50000-ér vagy csak annál drágábban éri meg Trabantot venni? Lehet, hogy nem is én, hanem a fater fogja megvenni 18. szülinapomra, mer kértem egyet.
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
Batman2
őstag
Szevasz
Lehet, hogy igazad van, nem találtam még igazán használható infót erről, még mindíg !
Az tény, hogy a szívótorokban létrehozott vákumban szerepe van, mert minél jobban zártabb, annál nagyobb a vákum, ez szükséges lehet biz, vákummal vezérelt dolgoknak és annál erősebben szívja az üzemanyagot is.
Ha valaki egy kicsit is mélyebben bele szeretne ásni a dolgok mélyére, akkor máris problémákba ütközik, mert nincs elég/megfelelő infó.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
KrAt
veterán
Nem tud valaki 1.3-as wartburghoz hengerfejet?
-
joshua7
veterán
Dettó.
Illetve akkor a mienkben már egy Dacia-motor üzemelt. A szüleim 21 éven át használták összesen, új korától, az utolsó 11 évben Dacia motorral. A végén már volt vele pár gond, sokszor a motorral , de azért azzal is elment... 5 éve beszámították egy új kocsiba, kíváncsi vagyok, mi történt vele azóta. Faterom nehezen viselte anno a cserét, 21 év után nem is csodálom, nameg fél Európát bejárta vele. Azt mondta, fejszével összetöri az újat, de aztán letett a dologról.Semper Fi
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...