- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
theuprising
tag
Bár nincs túl jó viszonyítási alapom, ez előtt egy T22-es sedan Avensisem volt (vagyis van, még megvan), annál bőven nagyobb természetesen Bajom nincs vele, mert ugye nem egy zárt láda a csomagtere, hiszen egyterű a gép, így lehet pakolni bőven. Bár igaz, egy vele hasonló méretekkel rendelkező ML Merciben több hely van a csomagtérben, de na, annak nem kell akkut is cipelnie
A megbízhatósága kétségtelen, fentebb említett ML Merci nincs vele egy ligában (megbízhatóságban), sem BMW X3/X5, Audi Q3/Q5, már ha ebben a méretkategóriában nézelődnél.
A 10 évén nincs mit szépíteni, bizony 10 éves, az enyém is az, pontosabban 2007 nyári gyártás, viszont a legjobb felszereltségű. Tolatókamera, gombnyomásos csomagtérajtó nyitás-zárás, visszapillantótükör motoros ki-behajtása, motoros tetőablak, kétzónás digitklíma, hátulra is külön fúvóka megy, érintőkijelzős menü, tehát szinte minden ami egy fiatal jobban felszerelt autóban megvan. A kényelem meg... hát Avensisből átülve ég és föld
Másféle vezetési élmény ez amúgy, hisz városi terepjáró, magasabban ülsz, magasabbra lépsz be/ki. Nekem speciel pont ezek az autók a kedvenceim, időtállóságban is (pár év múlva nekem is aktuális lesz a gyerektéma), sokkal jobb gyerekülést/gyerekcuccokat pakolászni úgy, hogy állsz előtte, nem kell lehajolni mert a kocsid majdnem az úton fekszik. Itt most pl pont arra gondolok, hogy a gyereket betenni az ülésbe, bekötni. Biztonságban is jobban bízom ebben a típusban, már csak azért is mert magasan ülsz benne, ólomnehéz (üresen 2 tonna), többet is látsz ki belőle.
A fogyasztásán sincs bizony mit szépíteni... a 10 liter abszolút reális adat, az alatt is meg lehet oldani ha kényelmesen vezetsz, viszont ez városi adat, szóval ha bent ülsz a gyerkőccel, asszonnyal, megleszel 10 literből még ha dugóban araszolsz is. Múlt héten 5-en ültünk a kocsiban, 1 órát autóztunk pesten nagy forgalomban, direkt lenulláztam a számlálót az elején, megérkezéskor 9.8L-t írt. Ezt nem fogja űberelni egy 3-4 éves fiatal szívóbenzin sem, tele utasokkal. Most képzeld ha egyedül mentem volna...De ez csak egy reprezentatív vélemény részemről, ha felfrissítenéd az emlékezeted az RX-ről, megnézheted az enyémet, belefér-e a babakocsi, gyerekülés, tényleg bivalyerős-e (az, tényleg bivalyerős, bmw-ket eszek reggelire ) stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen