- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
-
IT café
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
válasz spank0309 #1384 üzenetére
A játék idő az szerintem "hozzáállás" kérdése is lesz.
Most tartok 22 óránál, ebből 15 Co op.
Kb. a két terület 70% -ban van kész. A story pedig szinte sehol nem tart.A zárt beta is kb. 15 órámat vitt el.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz spank0309 #2619 üzenetére
Persze.
-A Uplay felhasználiprofil statisztikái összesítettek, vagy akár a GhostReconNetwork adatai. Minden játékbeli tevékenység közösen számolódik.
-Egy új karakter kreálása a játékban nem ad új Uplay profilt.
-De újra neki lehet kezdeni az egész történetnek, és itt természetesen nem közösek a progressziók/játékállások. A karakteredet/ Slotot törölheted is bármikor.
Volt is már erről szó.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz spank0309 #2702 üzenetére
Teljes HUD off. Egy jelölő se.
Aztán mellé lehet próbálkozni hogy mondjuk megmaradjon a 100% tactical.A történetnek meg " vége" ha a kartell teljességében felszámolva. Ez van.
Végig lehet rohanni, meg el is lehet benne bőven mélyedni, akit érdekel a téma.
A küldetések..... hogy melyik, milyen, hogy jutsz el oda, csak a játékoson múlik mennyire teszi önmagának élménygazdaggá az egészet."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz spank0309 #3201 üzenetére
Táj gyönyörű, világ hatalmas, szeretem a lopakodást meg a mesterlövészkedést. Küldetések laposak. Mesterséges intelligencia béna, nem sok minden lehet csinálni a játékban, újra meg újra ugyanazok mennek. Tipikus Ubisoft meg egyéb játékokból összegyúrtra sikeredett ez. Be sem fejeztem a játékot, DLC-k meg hát na inkább hagyjuk. Bánom, hogy a Gold-ot vettem.
Öltözködésnek semmi súlya nincs, a legelső fegyverekkel is végigviheted az egész játékot. Legnehezebb fokozaton is túl könnyű, HUD nélkül is. Ennyi részemről.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
Desy
tag
válasz spank0309 #3303 üzenetére
... ami azt illet 0 fejlesztéssel eléggé brutális a legtöbb szint. Vélem, majd mindenki azt lesi mit és hogyan tud javítani az esélyein. Tessék játszani 150 - 200 órát minden javítás nélkül az egyre esősödő ellenséggel szemben és már a szél fuvallattól is meghaló játékossal! Szinte tudom, hogy meddig bírják a verbális szájalók. Akár egyik vagy másik például antenna lekapcsolást... szinte lehetetlen megcsinálni megfelelő affinitás nélkül. 391 skil pontom van amit bármikor kiosztva felturbózhatom a játékmenetet. De nem attól lesz érdekesebb az egész. Vagy az, vagy nem. Más játékban sem szoktam a jutalom pontok használatával foglalkozni, legalább annyira, mint magával a történettel... míg az fontos szemponttá válik több játékosnak. Futnak a történet szál után és büszkék magukra és a teljesítményükre hogy mennyi idő alatt végezet a játékkal. A játéktér 85-90%-ban ismeretlen marad számukra. Ők úgy játszanak nekik ez az élvezet a másokra való böfögés mellett.
Már kitapasztaltam, hogy a minitérkép nélkül nem érdemes játszani semmivel. Úgy 10x - 100x több időt kellene tölteni a környezet feltárásával ami amúgy értelmetlen és abszurd. Nekem pedig ez a játék sem ér annyit. Még a minitérkép használatával is képtelenség sok mindent végigvinni mert nem jelöli azokat a fontos dolgokat mint a légelhárítás visszaállása.... és az, mivel nem átprogramozható / átkapcsolható semmilyen szinten nem lehet megoldani nagyon sok szállítási feladatot. Aki játszik tudja... bár ki írhat amit akar de én videó nélkül nem hiszem el hogy sikerült neki... [levinni a gépet a hegyről] talán, még összevágott mozival se igazán.... persze van a véletlen meg a több tíz óra belefektetett idő...
Különben pedig a stílus és a felállás kényelmesen eltérhet mivel van kép a nyilvános számára hogy kényelmesen fantáziáljon és van a játék nekem ...
[ Szerkesztve ]
Эволюционные станции: Free Country, Slave Country, Terrorist Country....
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz spank0309 #3346 üzenetére
Van aki szépen beleéli magát és próbálgatja a dolgokat. Bár míg én játszottam vele az kb. 2-3 patch-el ezelőtt volt meg még Tier sem volt szóval akkor nem igazán volt hatással a játékmenetre a fegyverek tesztelgetése. Láttad az értékeket, melyik miben jobb, kiválasztottad a legjobbat mindenből, tartozékokból is és mentél amerre láttál, mert kb. ennyi volt az összes fegyveres mizéria. Értelmetlenné is vált gyűjtögetni a tartozékokat meg a fegyvereket. Lázadókból sem használtam a felét sem, pedig minden régióban ugyanazok a halál unalmas mellékküldetések voltak hozzájuk.
De mindenki úgy játszik, ahogy akar.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
k-adi
nagyúr
válasz spank0309 #3572 üzenetére
Már a béta teszt óta lehetett tudni hogy nem lesz nagy durranás... az AI buta, a sandbox egy ideig OK de hamar rá lehet unni... a küldetések meg pofátlan modón ismétlődnek... a story sem egy nagy durranás, mondjuk az az 1db csavar jó benne 2 jefe után - 50%nál..... A multi sem egy nagy durranás (ami a megjelenés után nemtudom mennyivel jelent csak meg utólag ) .... nagy kár érte, ugyanis a grafika csak pár napig köt le, utána ráun az ember......
-
Ergo_Proxy
tag
válasz spank0309 #3572 üzenetére
A PvP szerintem nagyon ott van, az nekem is nagyon tetszik, baromi izgalmas körök szoktak kialakulni, és ott a fegyverek is élethűbben viselkednek szerintem, szóval ez jó dobás volt, hogy behozták a játékba. Én mondjuk a kampányt is végig csináltam, személy szerint én élveztem, ebbe nagyban hozzájárult a kiváló környezet, tök bele tudja magát élni az ember, de persze van egy DE. És itt nekem főleg a TIER1 mód aktiválása után kezdődnek a gondjaim, az ok, hogy egyre nehezedik a játék egy bizonyos tier szintig, ugye itt már csak extrémben tud játszani az ember, ezzel nincs is gond, kimondottan örültem neki mikor olvastam, hogy itt már bizony keményen megraknak az ellenfelek. De már átestek a ló túloldalára, mert amíg nem riasztasz be, az ellenfelek ugyan olyan hülyék, hogy ötven méterről nem vesznek észre ha guggolva megyek át előttük a nyílt úton stb. de ha beriasztanak akkor meg olyan op-ék, hogy PvP-ben nincsenek ilyen emberi ellenfelek, konkrétan ha engagedben vagyok sokszor az agyamból a mutatóujjamig nem ér el olyan gyorsan az inger, hogy lelőjek egy beriasztott ellenfelet mint, hogy ő akkora instant headshotot lő rám, hogy fel se tudom fogni. Sokkal inkább kiegyeztem volna azzal, hogy legyenek éberebbek az ellenfelek mikor csak nyugodtan teszik a dolgukat, ne tűnjenek el a hullák stb., de ugyan már ha az ember véletlenül elront egy lövést akkor túllehessen már élni. Aztán a másik, hogy ha valaki végig csinálta a kampányt mi köti le, mivel tudják ott marasztalni a játékost a PvE-ben? Mert a küldik orrvérzésig ismétlése már egy idő után elég unalmas, nem is értem, hogy ilyen heti contenteket meg mini küldetéseket miért nem raknak be a főkampányba, még a MAP-on se kéne változtatni, nem nagy dolgokra gondolok, csak, hogy azért néha pár jutalomért meg tapasztalati pontért még vissza nézzen oda is az ember, jelenleg tier13-as vagyok, de elképzelésem sincs még mennyiszer kéne ismételnem a story mód küldetéseit, hogy lemenjek tier1-re, ahol most tartok kb 65000 tier ponttal tudok szintet lépni, egy story küldetés ad kb 1100-3200 tier pontot, nem hiszem, hogy lesz hozzá türelmem
Amúgy szoktam látni olyan csapatokat, akik co-op-ban játszanak és no-hud-ban, na azt mondjuk kipróbálnám egy jó négyes grouppal, elég izgalmas lehet.Olyan vagyok Én, mint Isten, és Isten olyan, mint Én! Vagyok olyan nagy, mint Isten. És Ő éppoly kicsiny, mint Én vagyok. Isten nem állhat én felettem, sem én ő alatta nem állhatok!
-
-
Ergo_Proxy
tag
válasz spank0309 #3715 üzenetére
Én még nem találkoztam ilyennel, viszont közben rájöttem, hogy nem az éjjellátón javítottak, hanem kampányban az új sisaknak van szebb képe, nem szemcsés
Olyan vagyok Én, mint Isten, és Isten olyan, mint Én! Vagyok olyan nagy, mint Isten. És Ő éppoly kicsiny, mint Én vagyok. Isten nem állhat én felettem, sem én ő alatta nem állhatok!
-
Ergo_Proxy
tag
válasz spank0309 #3717 üzenetére
Mi is ketten csináltuk extrém fokozaton, hát két órát mi is elcseszekedtünk vele, ha nem valamivel többet
Olyan vagyok Én, mint Isten, és Isten olyan, mint Én! Vagyok olyan nagy, mint Isten. És Ő éppoly kicsiny, mint Én vagyok. Isten nem állhat én felettem, sem én ő alatta nem állhatok!
-
ledgeri
nagyúr
válasz spank0309 #3903 üzenetére
A predátoros misszióért csak egy maszk -ami nem A SISAK- jár. (Grafikailag másabb thermo-képpel)
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
ledgeri
nagyúr
válasz spank0309 #3905 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy most, a nyilthétvégekor már csak a maszk járt.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
rup1u5
nagyúr
válasz spank0309 #3950 üzenetére
Nice!
Hogy sikerült összehozni?
A legtöbb amit eddig láttam 3000m.Why don't you knock it off with them negative waves!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen