- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- ASUS routerek
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Béta iOS-t használók topikja
- Linux kezdőknek
- DIGI internet
- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Linux Mint
Új hozzászólás Aktív témák
-
hokuszla
senior tag
tévedésben vagy, a byd már sokkal többet ad el, mint a mercedes
1. Toyota
2. Volkswagen
3. Hyundai-Kia
Renault-Nissan, Stellantis, General Motors, Ford, Honda, Suzuki
10. BYDWorld Car Manufacturers Ranking 2023. BYD Enters Top 10 Rising 56.8%
10400 16GB 1660s 4.5TB
-
mepet
addikt
En sajnos dolgoztam az autoiparban is. Volt egy hatalmas csarnok, ahol csupa leszerelt, evek ota nem hasznalt alkatresz gyarto gep volt. Rengeteg. Egy az egyben elrakva porosodni. Az ok az volt, hogy a beszallitoknak kotelesseguk volt X (nem emlekszem pontosan, de tobb tiz ev volt, az tuti) ideig megorizni a berendezeseket, es szukseg eseten ujbol gyartani az alkatreszeket. Benne volt a szerzodesben.
Szoval a nem kinai verdaknal az alkatresz ellatottsag nem lehet problema.
-
Shadowbull
addikt
"Annyi "előnye" van a tisztán elektromos autóknak, hogy azoknál némi túlzással ugyanakkora (nulla) tapasztalattal indult egy BMW, egy Mercedes, egy Tesla, meg egy BYD is."
Ez konkrétan hülyeség. Az autógyártás rettentő komplex feladat, a hajtáslánc ennek csak egy kis része.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
it Hongkongban nyitna kutatás-fejlesztési központokat a CATL, az elnök sok mindenről beszélt: arról is, hogy Németország hamarosan több kínai EV-t kérhet.