Új hozzászólás Aktív témák
-
Alien!
senior tag
Kicsit hosszabb multi gameplay
- jól néz ki, marad a source motor,
- egyelőre nem láttam smart pistol-t,
- ránézésre érezhetően lassabb játékmenet (ennek nem örülök)nyilván első napos vétel.
-
Alien!
senior tag
Köszi az összefoglalót! A lassításnak nem örülök ráadásul ebben a cikkben és a fórumokban is egyre több aggasztó dolgot olvastam...Ahogy nézem a HC fanok is kibuktak.
Ha valóban eltolták a Cod irányába, akkor jár egy hatalmas s*ggberúgás a fejlesztőknek.
A jövőheti kanyarban én is kipróbálom egy ps4-en.
-
Alien!
senior tag
persze, volt Infinity Ward-osok, de ez akkor sem változtat a tényen. Véleményem szerint a TF1 simán veri játékélményben a Codot, már csak a többféle harcmód miatt is.
nem beszélve arról, hogy az első olyan multi PC-n ahol a kontroller vs egér/billentyű használat tökéletesen ki van balanszolva.
-
Alien!
senior tag
hétvégén nekem is sikerült kipróbálni pár órára ps4-en. így első ránézésre sikerült jó f*sz módon belenyúlni az eredeti koncepcióba, amit bravúrnak mondanék:
- a nyitottabb pályák miatt nagyon élnek a sniperesek, teljesen más játékstílust igényel mint amit az elsőben játszom. Furcsa, hogy ennyien le tudtak szedni a világ végéről
- vagy anti titán fegyver vagy másodlagos? ezt miért?
- a radart átvariálták, már csak a balhé irányát jelzi, a helyzetet nem (max a Titánét)
- a vertikális parkourt kinyírták a pályadesign-al, inkább a csáklyára van tervezve.
- a titánok nagyon le vannak gyengítve, súlytalanok: teljesen szokatlan, hogy a robbanás látványával ellentétben a pilóták,de sokszor még a gruntok is megússzák a lövéseimet... Erre az első részben max a gyémánt rangú pilóták voltak képesek..
- a kevesebb dash komolyan csorbítja a játékélményt, nincs az, hogy gizda módon elugrálsz a rakéták elől,
a titánokkal való harc lebutult egy adok-kapokra.
- a rodeó szerintem jelenleg rosszabb, idegesített, hogy nincsenek a jól bevált eszközeim a hatástalanítására (Electric smoke, cluster missile), bár a lehetőségek miatt színesebbé válhat.
- a tps nézet jópofa és látványos, csak kizökkent az fps illúzióból, nem beszélve arról, hogy egy közelharc esetében sokszor nem tudtam, hogy én végzek ki éppen vagy az ellenfél.
- nincs visszatöltődő pajzs
- a shield grafikája sokkal butább mint az első részben.
- a hud borzasztóan színes és zsúfolt, engem zavart, kevésbé tudtam róla tájékozódni a támadás irányáról ellentétben az első résszel.
- avval, hogy nagyobbak a pályák és nincsenek cloud alapú botok lényegesen üresebb a játéktér, sokszor futkorászok egymagam, ez durván vágja a hangulatot és vele együtt a kaotikus csata feelingjét is. (az első rész ebben volt kimagaslóan jó és újszerű)
- a grafika nyilván modernebb de jóval rajzosabb és színesebb. Nekem összképben az egész játék kevésbé dögös (látványra/érzetre).összegezve: vannak benne jó ötletek, továbbra is nagyon játszható a mechanikája miatt, de teljesen egyetértek azzal a véleménnyel, hogy ez a rész pont olyan, mintha ez lett volna előbb. Pont a lelkét sikerült belőle kikapni.
Remélem nem igazak azok a hírek, hogy az Attrition helyett lesz ez a Bounty Hunt játékmód, mert akkor végképp elásták magukat a fejlesztők.[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
Srácok, ps4 verzára van valami olcsóbb, megbízható netes beszerzési forrás?
-
Alien!
senior tag
-
Alien!
senior tag
Pár óra játék után nekem még mindig vegyesek az érzelmeim :
- single nagyon jónak tűnik
- grafika szép, bár gtx 1060on is képes beesni egy komolyabb multi csata alatt
- a multinál nekem a TF1 jatekmenete sokkal jobban tetszett. Itt kevésbé kontrollálható a csata. (Attrition) gyalogosan még csak-csak, de a pilot vs titan és a titan vs titan csaták kovethetlenek. Sokszor nem is látom mi történik, és nem is érzékelem, hogy hogy a lovéseim célba találnak e. A titan vs pilot harc pedig nagyon vissza van tompítva. sajnálom, hogy az xo-16 is gepágyút kinyírták, is esélytelen bármelyik fegyverrel is pixelpontosan lövöldözni titánnal. -
Alien!
senior tag
Azért a challengek f*szák voltak a TF1 ben, 10 gent vegigcsinálni megszabott fegyverekkel, az volt a kihívás. Remélem ebben is lehet majd regent nyomni.
-
Alien!
senior tag
válasz birorichard #192 üzenetére
ez nem a kínai, hanem a "mit kajál a szélesebb tömeg" verza. Valamiben előrelépés, de sok mindenben komoly kompromisszum.
- a hitreg nagyon jó pilot esetén, titánnál nem érezni rendesen.
- az 1 v 1 küzdelmek sem annyira koncentráltak, a rodeo is olyan semmilyen
- a titánok légiesebben mozognak, nagyon le van tompítva a hangjuk
- nekem nagyon hiányzik pl az a pörgős muzsika ami titánozás alatt ment, emiatt kevésbé tolja az adrenalint
- a kampányból ítélve több titán is lesz (explorer, brutal) valszeg DLC formában, pont a kedvenc fegyvereimmel.
- a titánlehívásokkal nem vagyok kibékülve, sokszor bitang messze dobja le öket.ósszességében korrekt játék lett, csak más stílusban kell játszani.
az origin meg úgy néz ki, nem is bírja a terhelést, kidobál, vagy be sem enged.
-
Alien!
senior tag
ezért a regenért kár...konkrétan alig nulláz le valamit. így azért kevésbé melós.
a titánokra ugrás is érdekes, sokszor egyszerűen mintha átesnék rajtuk.
-
Alien!
senior tag
Nekem is a titánokkal van gondom. Avval , hogy predefiniálva vannak, pont semelyik nem illik a stílusomhoz. Az egyben főként Atlas/XO-16-al mentem, tehát mozgékony + gépágyú. Na most itt konkrétan semmi alternatíva nincs erre. Jelenleg a Tone-nal nyomom, amit az első részben messze kerültem. Vicc. A lomhasága miatt teljesen kinyírta azt az élményt amikor f*szán elugráltál a rakéták elől.
A hitreg valóban érdekes, killcamben sokszor más történik, mint amit én valóban látok (ping kb 40-60). Sokször felugranék egy titánra rodeózni és átesek rajta, vagy meghalok és a killcamben visszanézve látom, hogy az ellenfélnek sikerült még egyet ütnie, persze ez a játék közben nem látszik.
A térképrendszer is gáz, mert nagyon egyfelé tereli a játékosokat, bizonyos pályákon (crashsite, complex), totális állóháború alakul ki, van ,hogy 4-5 titán áll szemben egymással és pajzs mögül lövöldöznek egymásra. Hát ilyen az elsőben nem nagyon volt....
Vicces pl, hogy a Ronin a kardjával simán védeni tudja a Tone féle Salvo Core-t.
Sorolhatnám még.
Jó játék ez, csak a casualok miatt szemenh*gyozták a rajongókat. El kell fogadni, hogy teljesen más lett.
-
Alien!
senior tag
Hívhatjuk DLC-nek, mert a térkép az letölthető tartalom.
De ha jobban megcsavarjuk a dolgot, akkor megannyi kiegészítő képesség (nyaktörés, dom shield,stb) alapból járt az első részben. Itt meg átvariálták a fejlődési rendszert és még DLC-sítik is ezeket. (pl a 40mm-es sorozatlövője most érkezik a tone-ra). Szóval kicsit trükkös ez.
-
Alien!
senior tag
meg a titánban harcolva más a kommenthang és a szöveg.
a kezdeti fanyalgás után már én is hozzászoktam a játékhoz, bár itt is egyre többen találnak meg, hogy wallhacket használok. merugye jól játszani csak csalással lehet a mai fiatalok szerint....
viszont azt is látom, hogy sokan kivannak a Tone titánra pl.
-
-
Alien!
senior tag
komoly, pont az Angel City pályán jön ki, hogy mennyire más a játék. A kivülről ismert közegben feleannyira sem élveztem úgy a játékot mint az 1-ben. Hiányzik egy hasonló titán lodout mint amit az elsőben használtam (Atlas/xo-16). Lenne hely mozogni, darálni, erre lomházok egy tone-nal....vicc.
-
Alien!
senior tag
válasz Atomgeszi #674 üzenetére
A ronin képes karddal hárítani a rocket salvot, sőt közelharc esetén ahogy néztem nem is fog rajta...kicsit vicces. nekem a balansszal van bajom, meglepően sok a vesztes meccsem, mert a többiek gőzöm sincs mit csinálnak 3-4 killlekkel.
Múltkor bedobott egy olyan Bounty Hunt meccsbe ahol 2650$ - 0$ volt az ellenfél javára....hihetetlen. -
Alien!
senior tag
-
Alien!
senior tag
válasz Bad Pritt #787 üzenetére
Én pl a Battlefrontban rühellem a kontrolleres irányítást, egyszerűen rossz pc-n. Lehetetlen közelharcra használni, szemrehúzva lőni meg pláne. A Titanfall szeriában van az eddigi legjobb kontrolleres támogatás, reszponziv, pontos, villámgyors. Valszeg ki van balanszolva , de senki ne higyje, hogy magától rááll az ellenfél fejére. Az eredményességem nagyban függ az állandó mozgástól és pl a surround fülestől is.
-
-
Alien!
senior tag
Gamesager xbox one-on játszik, szerintem pc-n nem szedne le ennyi embert. egyébként én soha nem érzem, hogy mellélőnék annak akit épp leszedek. Vagyis van olyan kaotikus közel ugrálás, amikor nem vágom, hogy hol lőttem agyon az ellent. De ez kb olyan mint a sniperesek, csípőből szemrehúzzák a fegyvert és headshot. látszik, hogy nem pontosan céloznak, csak a játék beadja.
-
Alien!
senior tag
jöhetne már pár pálya és pár titán is, mert kezd unalmas lenni, XO-16 gépfegyvert visszahozhatnák.
egyébként a spawn camping és a balance továbbra is komoly probléma. elkezdjük 4-4en az attritiont és bedob 2 embert az ellenfélhez és tartja végig....de volt 6-2es elosztású meccsem is. a spawn camping meg pl a Drydock mapen alakul ki rendszeresen.
elvileg átvariálják a lobbyt is jelen formájában gáz illetve, engem pl az is zavar, hogy nem látom rendesen a játékosszinteket.
-
Alien!
senior tag
Pc-n variáltak valamit a matchmaking-en? tegnap óta csak folyamatban lévő Attrition meccsbe dobál be a játék (rendszerint vesztésre állóba)...2 napja nem játszottam egy party-t az elejétől....vicc. Ráadásul pár madárnak sem tudom elkenni a száját egy visszavágón, mert mindig teljesen új brancsba dobál be...
-
Alien!
senior tag
válasz gabor7th #942 üzenetére
ha nagyon szeretted az elsőt akkor szvsz nem biztos, hogy a 2 nagyon be fog jönni. jól látod sok mindenben visszalépés amellett, hogy rengeteg dologban újítottak:
+ pilot harc/mozgás sokkal jobb
+ rengeteg extra képesség
+ több játékmód
+ a Titánok elemlopkodása nagyon jó móka
+ még jobb a balansz
+ PC-n sokkal jobb grafika/teljesítmény.
+ kiherélt smart pistol- bár 6 féle Titán van, de jóval kevesebb variáció így, viszont lehetett mögéjük marketing maszlagot gyártani.
- butított lomha titánok, az egyben sokkal jobb volt velük veretni.
- a pályadizájn miatt a Titán harcok állóháborúvá butulnak sokszor
- összességében szerintem kevésbé hangulatos meccsek. Kevésbé filmszerű, kevésbé háborús a feeling mint az elsőben (Attrition). Kevésbé adrenalinpumpálóak a zenék játék közben.
- nincs XO-16 gépágyú alapból ami hatalmas hiba. Elvileg most jön DLC-ben, de hát akkor is kijárna egy s*ggberúgás a fejlesztőknek.
- kitanulható respawn rendszer, ami bunnyjump-pal kombinálva idegesítő játékstílust eredményez. Használják is sokan.Múltkor visszamentem a TF1-el játszani és rohadtul élveztem. A TF2 nem lett jobb, inkább más.
-
Alien!
senior tag
bár nagyon örülök az XO-16 gépágyúnak de azért itt ezt is sikerült kiherélni....közép/hosszútávon komolyat gyengült az elsőben lévőhöz képest....Mindenesetre a Monarch titán bejövős.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Diablo 3
- Revolut
- YouTube
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...