Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huma

    addikt

    válasz whitezo88 #1273 üzenetére

    Morrowind:

    "A játék rendkívül összetett, amit már a karaktergenerálás is tükröz. Breton, Imperial, Nord, Redguard (ezek a humanoid fajok), Khajit (macskaszerű lények), Ork, Argonian, Dark Elf, Wood Elf, High Elf fajok közül választhatunk. Mindegyiknél megadhatunk nemet, és sajátos arcot, hajat, szemszínt, így igencsak sokféle karaktert létrehozva. A fajok nemcsak kinézetben, de tulajdonságokban is különböznek. Például egy Nord a nehézfegyverekehez, míg egy Khajit a lopakodáshoz ért jobban. A faj után csillagjegyet (pl.: Tolvaj, Harcos, Hölgy, Úr) választhatunk, melyek szintén bonusokat adnak. Ezeken kívül kiválaszthatjuk a specializációnkat, mely 5 major és 5 minor skill-t tartalmaz, melyeket majd használni fogunk a játék során, s ezek alapján fejlődünk.

    A fejlődésrendszer merőben más, mint egyéb RPG-knél. Itt nem a leölt ellenfelek száma, hanem a skillhasználat határozza meg (természetesen ellenfelek gyilkolásával fejleszthetjük a támadó skill-eket, de a kovácsmesterséget sok fegyver- és páncéledzéssel csiszolhatjuk). A szintlépés hasonló módon zajlik: nekünk csupán pihenni kell, ha ilyen lehetőség van, s pihenés után kapunk 3 elosztható pontot a tulajdonságainkra. Ez így első olvasásra nagyon kevésnek tűnik, de amelyik alaptulajdonsághoz tartozó skill-ünket igencsak sokszor használtuk, az az attribútum ennek függvényében kap egy szorzót. Így elég gyorsan fel lehet tornászni a maximális 100-ra pl. a strength-et, ha főként a Long Blade skill-t használtuk."

    Kicsit mintha itt is egyszerűsítettek volna. :U

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

Új hozzászólás Aktív témák