- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
bartucc
addikt
válasz Skyhunter #9797 üzenetére
Keress újabb Patch-et, vagy ha még nincs, akkor várni kell a következőre. Valószínűleg ez fogja csak megoldani a problémát, ha máshol nincs ilyen gond. Esetleg egy újratelepítést is megpróbálnék, ha nincs más lehetőség.
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//
-
Skyhunter
senior tag
válasz Skyhunter #9797 üzenetére
Jópár modom van felrakva, mire végigpróbáltam egyesével, mitől fagy ki a játék mindig.....
Skyrim Monster Mod volt ahibás, igazából nem tudom, miért csinálja, legfrissebb volt fent, és eleddig hibátlanul tette a dolgát....na mind1, kuka.
Más. Az FXAA (skyrimnexus-os, nem a gyári) nektek működik rendesen? Nálam nem megy, loading screenig sem jutok el. Lehetséges, hogy csak Nvidia karival dolgozik együtt?
Ez a Sharpshooter ENB mod sem lenne rossz. De hiába raktam fel a mod managerrel, nem veszek észre komolyabb változást, a színek teltsége-szaturáció sem olyan mint a videón.....van vmi trükkje a telepítésnek-beállításnak?
-
#57919488
törölt tag
-
válasz Skyhunter #10022 üzenetére
Köszi!
A víz visszatükröződésén csökkentettem, lehetne szebb is de kevés rá a kártya. (nem 8192x8192-as felbontás van beállítva iniben hanem csak 4096-os)
Feltenném szívesen a kész moddolt data könyvtárat de az a gáz hogy majdnem 20gb az egész.
Modok listája: [link] [link] [link]
Ezeken kívül van még a saját enb+fxaa, meg pár apró mod amit csak kézzel másolgattam be. Ha ütközés volt akkor mindig a jobb minőségűvel írattam felül a fileokat. Ja és persze ini fileok is átírva. uGridsToLoad=7 ami gáz de így is nagyon gyakran kilépked a játék. A modok sorrendjét is hosszas kisérletezéssel csináltam meg, van pár olyan mod ami inaktív (lightning, weather) és van ami bent van de nem működik (map objective szinezés). Ami nem működik quest jelenleg az a főszál (kikapcsolva, de elindítható) illetve nekem beragadt 2 mellékquest. (Egyik Windhelm-ben valami gyilkost kell keresni, a másik meg valami befejezett küldetés csak ottmaradt hogy le kell adni)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
addikt
válasz Skyhunter #10595 üzenetére
Félreértetted.
Ez főleg akkor jó, ha sárkányok NÉLKÜL akarod játszani. Ha nem ölöd meg az első sárkányt a Watchtowernél, akkor nem fog jönni sárkány egyáltalán, nem lehet se pikkelyeket, se sárkánylelkeket gyűjteni. Pont azért veheted meg a házat mert megölöd az elsőt, és azután jelenik meg a többi is.Ja, rájöttem. Arra gondolsz hogy addig nem ölöd meg az elsőt sem, amíg nincs meg Breezehome, hogy biztosan legyen hová gyűjteni a cuccot. Igen, erre jó.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Klikodesh
senior tag
válasz Skyhunter #10595 üzenetére
De minek ? Van ket kimaxolt sarkanyvertem es a fegyverek, na meg 170 csont es 113 bor csak breezehomeban meg ket masik varosban is tartok belole, nincs jelentosege mennyi mert ugysem hasznalnam semmire. Ha most 5-5 el tobb lenne a mod miatt akkor ?
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
kiskornel
addikt
válasz Skyhunter #10837 üzenetére
Pech... pedig ez nem is annyira sötét, mint általában az ENB-k. Még az árnyékot kell figyelni, mert nappal szembe állítva a főhősöd arcán csúnya szokott lenni az árnyék a legtöbb ENB esetében. De ez olyan rendben volt a videó szerint...
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Prosector
addikt
válasz Skyhunter #10841 üzenetére
En mar tobb szaz ENB-verziot kiprobaltam ,de meg nem sikerult olyan latvanyvilagot osszehoznom ,mint amit pl. Hodilton szokott a videoiban.
Nezz a youtube-os videoibol parat.
Lehet en vok a bena ,vagy utolag kicsit kozmetikazva vannak...nem tudom.
Persze igy sem csunya a grafika ,de pl. nezd meg ezt:
Azert ennek a kozeleben sem vagyok.
-
#57919488
törölt tag
-
válasz Skyhunter #10849 üzenetére
Ja sima gyökérkönyvtárba.
A képektől már szebb a játékom, újratelepítettem (virágbolti verzió volt patchek miatt). Most már 25gb a játék annyi moddal raktam tele. Érdekes hogy a legrégebbi mentésemmel játszogatok mai napig (1.2 teljesen más modokkal kezdtem) és mindíg betölt és működik. Igaz néhány dolgot csak konzolból tudok megcsinálni, bizonyos helyeken kilépked akkor teleportálva kell bejutnom, questek beragadnak... Ha nem lenne az a hatalmas nagy bug hogy a modok scriptjeit megőrzi a játék a mentésben (ez miatt instabil a scritpmotor) akkor mindenki használhatná biztonságosan a régi mentéseit más modokkal.
60-as szint, dupla ezüstkard. Már untam hogy mindenki pár lövés íjal, így meg simán meg tudnak ölni. Kap még enchantot is most arra gyúrok. Skillekből már van pár 100-as szint felett is (smithing, archery, sneak, lockpick)Ennél a résznél sajnos kilép (mistveil keep), emiatt pár questem nem vihető végig. Ha meg resetelem a cellát akkor beragadnak a questek.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Prosector
addikt
válasz Skyhunter #10854 üzenetére
Nezd meg a SkyrimPrefs.ini-det.
Keresd meg az "iPresentInterval" sort(a "[Display]" vege fele lesz valszeg),ha nincs ilyened akkor masold be oda ezt:
"iPresentInterval=0"
Ha ezt megcsinaltad akkor nem lesz fps limited ,DE:! az enbseries.ini-t is nezd meg amit aktualisan hasznalsz ,mert van amelyikben "true"-ra van allitva.
Ilyenkor azt is meg kell valtoztatni ,csak atirod "false"-ra es kesz.
Errol az Uncapper-rol meg nem is hallottam...
[ Szerkesztve ]
-
Prosector
addikt
válasz Skyhunter #10878 üzenetére
Sztem nem gaz ,foleg ha ijasz vagy.
En is most kezdtem ujra 2 napja. 14 -es vok ,de neha 1 sima bandita szetvag ,mint a szart(expert-en tolom...még).Az elobb 2 Spriggan szetszedett vagy 3x ,mire meg tudtam oket olni ,akkor is csak tavolrol.
Mondjuk az igaz ,h direkt nem sietek fejlesztessel ,nem akarom ,h hamar konnyu legyen.Az elozo karival 54-es szinten mar boven szetszedtem mindenkit.
Meg ugye masteren vagy.
Szerk.:igen ,fejlodni kell.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Skyhunter #10878 üzenetére
Raktam fel pár képet bekapcsolt DOF-al és SSAO-val, hátha másnak is megtetszik.
http://mcph.dyndns.info/kepek/new/Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Prosector
addikt
válasz Skyhunter #10907 üzenetére
Digital love rulez!
Bar neha ugy erzem ,mintha kisse egyoldalu es platoi lenne...
Jah:ajanlok neked meg 1 ENB-t ,feltetlenul probald ki ,nekem naon bejott.
Olyan ,mintha mindenen lenne 1 kis DOF ,jol fut és nagyon szep.
A Kyo verzio colorfull ,meg szebb ,ha bejonnek az elenk szinek(bar nagyobb is a gepigenye).
En a sima Matso-t hasznalom ,mert az jobban fut es az is nagyon szep. Olyan lenz effekteket meg egyik ENB-bem sem lattam.
Nezz majd bele pl. 1 tuzbe nappal es latni fogod mirol beszelek.
[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
válasz Skyhunter #11915 üzenetére
Heartfire-ös telket venni kell, Falkreath, Morthal és Dawnstar jarljától.
amikor megvetted, el fogják magyarázni, hogy hol találod, illetve a térképen is jelölve lesz.a Dragonborn küldetéssorozatot pedig észre fogod venni, amint elindul, ne aggódj
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lidl
senior tag
válasz Skyhunter #11915 üzenetére
Hello,
nézd meg a CLARALUX nevű mod-ot.
Ebben fények vannak az utakon és világítanak az ablakok is, meg ilyenek.
Sok plusz fényforrás van.Még olyan új NPC-k is vannak benne, akik a lámpákat tartják karban az utakon. Mászkának és feltöltik azokat
Szerintem elég király, főleg éjszakai sétáknál.
Lidl
-
Lenry
félisten
válasz Skyhunter #12131 üzenetére
RAM
megfigyeltem, hogy a korábban előjövő örökké-a-töltőképernyőn-ragadok-ha-Skyrimbe-mennék-Solstheimből-vagy-vissza probléma akkor jön elő, ha a tesv.exe memóriafelhasználása 1.8-1.9GB körül jár. ekkor egyszerűen nem tölt tovább. (két monitorom van, így folyamatosan figyelni tudom a másik monitoron a feladatkezelőt, látom, hogy ez a mennyiség után nem emelkedik tovább a számláló)
valószínűleg nem fut le valamilyen garbage collector vagy hasonló, mert ha pl kiadok egy coc Whiterun parancsot, amivel minden egyes esetben visszajutok Skyrimbe, akkor láthatóan esik a felhasznált memória mennyisége, tehát ekkor helyesen kitakarítja Solstheimet a RAM-ból.
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
addikt
válasz Skyhunter #12405 üzenetére
NMM nem tölt be semmit. A lényeg 1 db szöveges fájl (plugins.txt). Ez határozza meg a betöltendő modokat és a betöltési sorrendet is. Az NMM ezt birizgálja (illetve persze könyyebb vele a modokat telepíteni/törölni).
Az SKSE indítja a TESV.exe-t, az pedig a plugins.txt sorrendjében betölti a modokat. Tehát NMM mellett is használhatod a SkyUI-t nyugodtan, csak az SKSE-vel indítsd a játékot.[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
LÁZ
addikt
válasz Skyhunter #12409 üzenetére
skyui ügyben jelentem mod managerből letöröltem, és felraktam még1x, most minden okés.
ps. elég csak bemásolni a 2 dll-t meg az exe-t a skyrim exe mellé, és a data-t a data-ba, utána már mennie kell.
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL
-
Lidl
senior tag
válasz Skyhunter #12420 üzenetére
Hali,
bár már lemondtál róla, de azért írok pár sort.
Kiváncsi lennék, hogy honnan töltötted le az SKSE-t. Lehet, hogy valaki módosította és újrafordította az SKSE_Loader.exe-t?
Gyanus, hogy nálad a TES_.exe-t keresi, holott hivatalosan TESV.EXE a neve fájlnak.
Rákeresve a TESV.EXE string-re a fájlok között, ezekben találtam:\skse_1_06_13\skse_loader.exe
\skse_1_06_13\skse_readme.txt
\skse_1_06_13\skse_whatsnew.txt
\skse_1_06_13\src\skse\skse_loader\main.cppA loader-ben ez van benne:
"RuntimeName Loader using runtime name from config: %s TESV.exe"
A main.cpp-ben pedig:
procName = GetConfigOption("Loader", "RuntimeName");
if(!procName.empty())
{
_MESSAGE("using runtime name from config: %s", procName.c_str());
usedCustomRuntimeName = true;
}
else
{
procName = "TESV.exe";Ezalapján azt mondanám, hogy valamilyen paraméterrel hívtad meg az SKSE_Loader.exe-t, vagy valaki módosította az SKSE-t.
Ha én átnevezem a TESV.EXE-t, akkor nálam is ugyanez az üzenet jelentkezik, csak nekem a TESV.EXE-t keresi.Ha nem akarsz már vele foglalkozni, akkor oké, de ha igen, akkor írd le, (vagy képernyQmentés), hogy hogyan indítod ak SKSE-t.
Az én indításom ez:
"C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\skyrim\skse_loader.exe"Üdv,
Lidl -
Lidl
senior tag
válasz Skyhunter #12432 üzenetére
Hali,
Sajnos ezeknek a modoknak a 80%-át nem ismerem Nálam inkább látványt javító mod-ok vannak.
Elindult a játék ezekkel a mod-okkal (korábban) és csak a SkyUI-val meg az SKSE-vel nem ment?
Visszanevezted az EXE-t TESV.EXE-re?
Nem látom a képen, hogy használsz-e MSI Afterburnert. Nálamn az okozta azt, hogy ENB-vel ÉS SKSE-vel egyáltalán nem indult el a játék. Külön-külön igen, de együtt nem.
Az OSD részénél kellett a STEALTH módot kikapcsolni.Ha nem ezt használod, akkor lehet, hogy valamilyen másik hasonló progi miatt nem indul? Esetleg az ENB-t kapcsold ki elsöre (elég, ha nincs ott a d3d9.dll a könyvtárban).
Más ötletem nincs, mivel túl sok a mod, hogy egyenként próbálgasd (esetleg bináris kereséssel menne )
Lidl
-
kiskornel
addikt
válasz Skyhunter #12432 üzenetére
Elég régóta követed ezt a fórumot. Szinte minden alkalommal, mikor hasonló történik, elröffentjük, hogy mielőtt bármit csinálsz, biztonsági mentés készítés. Nos, most csak töltsd vissza.
De tényleg... ennyi mindent felrakva, különböző készítőktől, gyártóktól, egymást felülírós modoktól... ki az, aki úgy véli, hogy ez bugmentesen lehetséges működtetni a játékot. Jelentkezzen, tegye fel kezét!
Szóval biztonsági mentés, és időnként mentések archiválása...
Ui.: nem tetted fel a béta patchet?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
addikt
válasz Skyhunter #12436 üzenetére
Szerintem az 1.9-re gondolt. De most már nem béta, az a legújabb hivatalos frissítés, úgyhogy ha frissen szeded, a tiéd is olyan lesz. Csak ehhez kell akkor igazítani a modokat - nem biztos hogy minden frissítették/frissítik!
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
kiskornel
addikt
válasz Skyhunter #12436 üzenetére
Jaja. Ahogy írta genndy, az 1,9-re gondoltam... Azt nem tudtam, hogy idő közben elkészült a nem béta.
SKSE egy olyan szerkezet, hogy szinte minden Skyrim frissítésnél újra kell tölteni. Szerencsére a fejlesztők hamar frissítik a letölthető verziót, hogy az illeszkedjen a legújabb Skyrim verzióhoz.
(#12435) Vistaboy: Én se tudtam a fentit OFF-ba rakni, mert nem müxik... Ellenben beírtam kézzel a jeleket...
Más: Dragonborn állandóan kivág. Nincs olyan progim, amivel a háttérben tudnám monitorozni az ATI kártyámat... így nem tudok infot se, hogy vajon a video memória telt-e be, vagy valami más van. Milyen progit ajánlanátok (fontos, hogy ATI karim van 7870!!!) A desktop widgetem nem monitorozza a VRam-ot, csak a GPU-t...
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
addikt
válasz Skyhunter #12550 üzenetére
Két Legendary van:
- Nehézségi fokozat, a Master után. Sebzés:
Difficulty Player Damage Dealt Player Damage Taken
Master x0.5 x2
Legendary x0.25 x3- Az egyik skill Legendary-vá tétele. Ez a perk-újraosztás. Viszont ez nem függ a nehézségtől.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen