Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Pont jókor indult, pont jó gázpedál állással,
pont jó szögben fordult az első "kanyarra".
Nyilván: de amúgy semmi extrém nincs abban a rajtban!
Mint mondottam volt 1-2 tizedeket simán hoznék (!) rajta,
ha úgy menne, mint amikor a 41-es időmet futottam - és
bőven láttam benne a 40-et is. De fenntartom, amit az
előző HSZ-ben írtam: lehet, hogy néha vannak anomáliák,
csak kell hozzá olyan ember, aki már ott tart, hogy feltűnik
neki 1-2 tized változás is.* Viszont! Ma pl. tuti nem úgy
rajtoltam, ahogy tegnap, mert egészen más "állapotban"
ültem neki: én betudom ennek, hogy most 10,7 és nem
10,5. Azért valljuk be, nem extrém különbségek ezek.
(Ennyit simán számíthat az, hogy "formában" vagy-e, és
sorozatban el tudod-e kapni a rajtot. Azért eddig ha bugról
volt szó, akkor az egyszeri volt. Megismételhető bug: fura.
Erre mondtam anno, hogy talán nem is "bug", csak éppen
jobban megy. Hiszen ha más is megfutotta, egészen más
hardver-szoftverkörnyezetben, akkor nincs miről beszélni.)Kíváncsi leszek, holnap mit dob a TDU+hardware+kontoller,
driver-mentális-felkészültsége kombó: lesznk 40-es idők...?*Szerk: mondjuk amikor megszállja az embert az ihlet,
akkor extrém sokat tud gyorsulni. Kötve hiszem, hogy
csak a PC-t szállja meg a szellem, hiszen az autó nem
magától megy végig a pályán... És akárki-akármit mond,
nem (!!!) ugyanúgy csinálja akkor a dolgokat, másképp
vezet.** Ezt amúgy magamon is megfigyeltem, egészen
másképp kezdtem kezelni az autót, amikor 42-es időkre
voltam már képes, mint amikor épp csak 45 körül sikerült
körbe érnem, hiába volt mondjuk korábban rekordom...**: elég csak arra gondolni, hogy hogy el tudjuk rontani
akkor, ha látjuk, hogy jók a részidők, ebből jó kör lesz:
izgulunk, és valami béna helyen elfékezzük, stb. Szvsz
nagyon sok az emberi tényező: bugosabbak vagyunk a
gépnél agyilag, abban 100%-ig biztos vagyok.
(Amikor anno Senna 45 mp-es előnynél csapta oda az
autóját Monaco-ban, az mi volt ugye... Így megy ez.)[ Szerkesztve ]