- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Mikrotik routerek
- Max
- Programozás elméleti kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21306 üzenetére
Talán mert a fék nem kuplung? Simán lehet, hogy a tengelyt nem jól
értelmezte a TDU. A Rumblepadon a kormányzás mellé ha beteszem a
kuplungot a Z tengelyre, simán indulok neked* olyan "finomat", amilyet
akarok... Vagy ott a G25, amin dedikált kuplung van. Jobb, ha abban
"kiegyezünk", hogy a TDU igenis támogatja az analóg kuplungot: azért
mert Fel-nek a fékpedálon (!) nem sikerült belőnie, hát zag schon...*: csak nem bírja a kezem ezt a megfeszített összevissza kalimpálást.
Most épp a Ferrai Day-en megyek egy-két kört, de ha gondolod, vissza
lövöm a beállításokat analóg kuplungra, s csinálok neked videót.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Zoo123 #21303 üzenetére
Annyira azért nem kell ezeken a tizedeken/századokon izmozni:
meglehetősen bugos a TDU időmérője. Mentem pl. itt egy jó időt:
nézem a videót, 2 tizeddel hosszabb, mondom fasza, bugos volt.Utána nem is tudtam menni azzal az idővel, küzdöttem rendesen,
végül megdöntöttem úgy, hogy az alapidőm picivel rosszabb volt,
de az új rekordnál nem volt hiba, nem volt bünti... Erre mit látok a
videó hosszánál? Valós időben 7 tizeddel volt rövidebb, mint amit
a TDU mért... Ezek után van még kérdés? Ha épp jó napja van,
tökéletesen valós időben mér, akkor lehet összevetni a dolgokat.
De ezt senki nem garantálja, sajnos... (+/-1%-ot különösebb bug
nélkül csinálhat, amikor meg durván bugzik, fix 2,04% előnyt ad.)
Ez valós időben 2'02"73 volt. (Az időcsúszás mindig lineáris...)Ha a részidők ezek után is ilyen mélységben érdekelnek, akkor:
Szerk: a bal oldali körben 78/79 másodpercnél szedtem össze a
büntit, mivel kicsúszott a segge a fűre: értelemszerűen ez durva
időveszteséggel is járt, amit a fenti táblázatból ki lehet olvasni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Zoo123 #21310 üzenetére
Bocs, akkor benéztem, csak annyira emlékeztem, hogy Ferrari Day/F430.
De a többi még attól áll: az időmérő buggal eleget sz*ptam, így működik...tehát valamit rosszul csinálok
Egy valamit: billel mész. Ahhoz azért nagyon spílernek kell lenni, hogy valaki
billel tudja hozni egy analóg kontroller* eredményeit. (Vagy a játéknak kellene
nagyon árkádnak lennie: a TDU azért annyira nem árkád, hogy ez menjen.)*: a félreértések elkerülése érdekében: persze az sem mindegy, hogy ki ül a
kontroller mögött. (G25-tel is lehet valaki csiga, akit lever egy jobb billes.)
De ha valaki viszonylag jó, akkor egy ugyanolyan jó pilóta billell esélytelen...Szerl: videót megnézem: megvan az a kör, hiszen onnan néztem a csúszást,
csak le kéne konvertálni kis méretre, mert mobilnettel picit lassabb, mint anno.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21312 üzenetére
Szerintem kevered a másik macskával, dulifiO-val...
(Mármint utóbbi jól ment billel, előbbit nem tudom.)Zoo123: itt a videó: semmi extra a körben. Megfigyelhető,
hogy a gamepadem végig balra húz, nem tudom, miért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #21315 üzenetére
Szerintem a TESCO előző HSZ-ében linkelt 2'01"99-hez képest
már nincs 5 tized. (Azt hittem, hogy beindultak a nagyágyúk,
és valami eszement videót linkelsz, de végignéztem: százados
ill. tizedes "adok-kapok" az egész.) Na majd megyek még én
is, hogy TESCO ne maradjon egyedül a 2'02-n belüli idejével. -
DigitXT
félisten
válasz Davetim #21317 üzenetére
Bocs, hogy benéztem a Spidert, azt hittem, azóta átálltatok a simára.
De amúgy van adok-kapok, mert Spider ide vagy oda, a két kör szinte
tökéletesen megegyezik. De ha ennyire zavar, hogy ilyen béna kört
mentem a nem Spiderrel, akkor megnézhetem, mit tud a Spider... Sőt
azoknak "bónuszt sorsolok ki", akik megmondják, hogy ezen HSZ-ben
hányszor szerepelt a Spider szó. Szerk: ja, hogy nagyágyúzás nincs?
Azt látom, csak a vidi miatt azt hittem, hogy az lesz...! De ha tényleg
annyival gyengébb a Spider, akkor nem rossz az a karika sem, szvsz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21320 üzenetére
Most mi a probléma? A kifejezés? Mi szoktunk a bajnokság elejében lenni,
tehát mi vagyunk a nagyágyúk. Természetesen Bronco az igazi.
Spider-rel elsőre: 2'03"64 Szerk: mindjárt megnézem a részidőket is.Szerk: nem a kontroller teszi az embert, vagy hogy mondják... Ruha?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21320 üzenetére
Btw. ha kontroller-fóbiád van, akkor én Davetim-re gondoltam.
Ő kormánnyal tolja: az már belefér? (De ha a nevezés feltétele
ez, akkor én is elővehetem a G25-öt, max. lassabb leszek.)
Basszus, ennyit "kötekedni" egy hülye szón... Éppen nincs
bajnoki futam, és felmerült egy másik verseny. Hogy-hogynem
mind egész jó időket mentünk rajta. Davetim linkelt egy vidit,
meg kiemelte a fél másodperces előnyt, joggal gondolhattam,
hogy valamit "villant" (mint a bajnokságban szokott). Bizonyos
értelemben villantott is, mert mint kiderült, Spider-rel hozta az
én nem Spider-es időmet, holott az előbbi autó gyengébb...Én is mentem egy karikát a Spiderrel, és én is hoztam azt az
időt (ellenőrizve, garantáltan bug free, ráadásul elsőre): sajnos
sem a rajtom nem volt tökéletes, és utána is szedtem be több
tizedet, de az utolsó fél percben Davetim valamit hibázhatott*,
így végül mindössze 2 század különbséggel értünk célba.*: most nem nézem meg ezért mégegyszer a YouTube vidit.
Perszehogy csak ökörködés: mindezt Zoo123 kedvéért...
Nagyágyú nem egyenlő Schumacher, hanem aki TDU-ban jó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21323 üzenetére
A váltógondokat nem a timebug okozza, hanem a magas FPS.
Szerk: a timebugot meg nem a magas FPS okozza, hiszen pl.
én mindig fix 60-on megyek/veszem fel a köröket FRAPS-szal.Perszehogy sokmindenen múlik. Többé-kevésbé a kontrolleren
is, de épp mi vagyunk a legjobb példák rá, hogy szinte bármivel
lehet jó időt menni, ha az ember tudja, mi merre hány méter.Az más kérdés, hogy ha valaki pl. a digitális gáz miatt mindig
hátrányban van a rajtnál... Most erre mit mondjak? ECCI cucc
hivatalból kiutalva sosem lesz. Ha valaki ennek ellenére jó, pl.
billel, akkor annak respect, hiszen nehezebb dolga van... (Ha
jól emléxem, dulifiO egy idő után kormányra váltott és sokat
gyorsult, holott korábban sem kellett - billel - szégyenkeznie.)Viszont azt elárulom, hogy egy mezei két analóg karos kontroller
már akár 4K-ból is beszerezhető vadiújan. Szóval ha csak ez
tart vissza a jobb időktől, szerintem megoldható lenne a dolog...
(Eladod a "rokkant" egeret, és veszel egy gamepad-et. Bár anno
volt kormányos projekted is, ha jól emlékszem, nem mellékesen
mostanában valami hihetetlen olcsó volt a MOMO is kiskerekben:
olcsóbb, mint az egér, amit épp árulsz. Szvsz van sok lehetőség.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bronco80 #21328 üzenetére
Hm... Pedig nekem határozottan okozott előnyt is/hátrányt is. (Elég ha a pár HSZ-szel korábbi mérést megnézed.) Szerk: #21308
Amikor meg a nagyon bugos köreim voltak (tavaly), én is sokszor tudtam azokat reprodukálni: ezért nem hittem, hogy bugosak, lásd pl. PH! - #16 rajt vidi... Aztán rájöttem, hogy a legtöbbször totál rossz volt az időmérés, alig nyertem futamot: azóta azt sem hiszem el a TDU-nak, amit kérdez. Mindig verifikálom a futott köröket (videó), s csak olyan eredményt postolok, ami tuti jó. Max. még olyat, amiben a lag nekem hátrányt jelentett, de nem tudtam vele mit kezdeni, el kellett fogadnom... (Lásd pl. a PH! - #24 videóit, azon belül is a hozzájuk fűzött kommentjeimet.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Zoo123 #21332 üzenetére
Részemről nincs mit... Természetesen hasznos a visszaváltás,
hiszen a motorfék nagyon sokat jelent, további fékerőt ad.de kormánnyal mindig az árokban kötök ki
Ismerős érzés, nekem is ilyen volt a G25-tel. Olyan helyzeteket,
amiket gamepaddal a kar odébb "pöccintésével" lazán lekezelek,
kormánnyal nehezen oldok meg, mivel nem mindig találom meg
a szükséges és elégséges reakciót a force feedback ellenében.Ha "elindul a segge", és keveset kormányzok ellen, akkor azért,
ha meg sokat, akkor meg azért. Szóval nekem könnyebb volt
a G25 helyett a Rumblepad 2-vel menni, gyorsabb is voltam. De
persze a feelinget nem lehet összehasonlítani, meg azért idővel
belejön az ember, ha megszokja a dolgokat. Régi vágyam, hogy
egyszer fullosan végigjátsszam a játékot a G25-tel, de már sok
idő eltelt, így inkább egy felfrissített (pl. nem ennyire szögletes
utak, ütősebb grafika, civilek, részletesebb környezetmodellek)
verzióval játszanék. Ha lenne TDU2, akkor talán az lenne az.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21334 üzenetére
Vevő lennél rá, vagy csak bérelni szeretnéd?
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21337 üzenetére
Keress meg privátban, hátha kitalálunk valamit. Tavaly májusban zsír újan vettem, azóta pár órát volt csak időm használni. Pedig tényleg nagy élmény.
-
DigitXT
félisten
válasz Bronco80 #21342 üzenetére
Milyen messze van az első check? (Hány mp-ből lett hirtelen -0,3-as rajt?)
A bugosnak vélt körödről felvetted a replay-t? Ha igen, tedd fel avi-ban!Át kell állnunk az Online versenyzésre
Ez korábban is felmerült, de azért ez messze nem ugyanaz. Eleve most
nem tud menni az, aki pl. a munkahelyén ül. A bug azért észrevehető. -
DigitXT
félisten
Karikáztam egyet a G25-tel, mert megsajnáltam, hogy felmerült az eladása. (Barátnőm is teljesen megértő volt.)
Nos furikázni eszement feeling vele továbbra is, kuplungolva dobálni a fokozatokat, stb. De versenyezni továbbra sem szeretek vele. Az aktuális futamon kb. 1:17-re vagyok vele jó (az az S-kanyar a puklikkal tényleg szívás). Erős megszokást igényelne, hogy jobbat menjek (az elején végig sem értem).
Referenciaként megnéztem a Ferrari day-t a Spiderrel: 2:06 volt először (amikor már nem dobtam el), 2:05 másodszor: itt abba is hagytam, mert a lényeg kiderült. Nem különösebben technikás az adott pálya, mégis nehezebben centizem ki, mint gamepad-del. Bizonyos dolgokban sokat segít az FFB: érzed a puklikat, ha nincs tapadás, ha megcsúszott, stb. De ugyanezen hatásokra adott rossz reakció könnyen elszálláshoz vezethet.
Szóval ha egyszer lesz lassabb krúz (s ráérek), a G25-tel szívesen megyek! De versenyen maradok a "sötét oldalnál", mert bár az nem erősebb, de könnyebben járható.
-
DigitXT
félisten
válasz Bronco80 #21344 üzenetére
Végre sikerült letöltenem. Ez kereken 1'15"30 volt.
Az 1'14"06-hoz képest tényleg elég gázos, hogy bugos.
(Mondjuk most nem jött ki a "kerek" 1,024x-es szorzó.)
Egyébként csak gyorsítva néztem végig (VirtualDub), de
nagyon szépen mész úgy is: minden elismerésem...!Szerk: közben megnéztem "normál" tempóban is. Bár
a replay a váltást nem hamisítaná / nem rángatna...![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bronco80 #21359 üzenetére
Én nem mértem: VirtualDub-bal képkockára le lehet vágni, ott az eredmény.
Egyébként annyiban tényleg mindegy, hogy bugos kör: bárkivel megeshet...
Btw. a gamepaddal elsőre hoztam azt az időt, amivel kormánnyal szenvedtem.
(Persze még mindig csak 1:17 körül járok, de este még ez is nagy szó volt.) -
DigitXT
félisten
G25 (szokatlan + küzdelmes): 1'18"10 (1'17"70) [1'17"30]*
Rumblepad 2 (a szokásos ): 1'16"55 (1'16"55) [1'16"68]*: látható, hogy itt a "lag" miatt többet mért... De tökmindegy, mert nem
fogok a G25-tel versenyezni, túl idegölő: a Rumblepad sokkal lazább.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Jakab66[hun] #21362 üzenetére
Á, feelingesen csapatni nagy királyság, de tizedmásodpercekért
küzdeni, és olyan helyzetekbe beledobni az autót, amiből tudod,
hogy baromi nehéz lesz kiszedni, már kevésbé. Csak verseny
szempontjából: ami a G25-tel kockázatos, az a Rumblepad 2-vel
simán vállalható, még élvezed is. Ez olyasmi nekem, hogy egy
igazi autóval sem mennék a "határon" közúton. Persze egy szim.
az más: pl. LFS-t meg sem próbálnám gamepaddal (egyszer már
próbáltam, és szörnyű volt - mondjuk évekkel ezelőtt egérrel is jól
elvoltam benne, és még gyors is voltam): kormánnyal az is "nagy
feeling", más kérdés, hogy gyakorolni kell: elsőre lassú vagyok...Esetleg a gép elleni versenyeken elökörködnék, azok lightosak...
---
Bronco: utóbbi.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21369 üzenetére
Moddold meg a joysticket, úgysem kell a fel/le tengely.
-
DigitXT
félisten
válasz Davetim #21374 üzenetére
Azta! Nem találok szavakat! Én meg nem bírtam magammal, és ma este úgy "lekussoltattam" a gépet, hogy az LCD TV búgása kezdett zavarni. Kénytelen voltam maxra tolni a fényerőt, hogy elmúljon. Cserébe csökkentettem a kontrasztot, hogy ne süljön ki a szemem: meglátjuk, ahogy a vak is mondta. Futam nincs most fent?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Most van némi időm benézni: egy cheater elszúrta az egészet.
Btw. előhoztam a bugot: vedd le a grafikát, legyen sok FPS, ugorj
ki a játékból Alt+TAB-bal, és írj egy HSZ-t a PH-ra... Elég gáz, de
nekem is befigyelt a 3 tized előny a rajtnál... (Végig mondjuk nem
jutottam, meg nem fogom ezeket az időket nézni, csak van ilyen.)[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Hogy én hogy utálom azt az S-kanyart. Nem az én pályám.
És még csak bugzani sem akar a dög, hogy gyorsabb legyen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21407 üzenetére
És az ilyen modok mennyire "legálisak"? Teszemazt valaki
"megmoddol" egy F kategóriás autót A kategóriás tempóra,
aztán azzal sorra nyer F kategóriára korlátozott futamokat? -
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21411 üzenetére
Nem is jogi vonatkozásában kérdeztem. Igazából költői kérdés volt,
és végeredményben az rá a válasz, amit jómagam is gondoltam. -
DigitXT
félisten
válasz Bronco80 #21446 üzenetére
Ezt az autót gamepaddel irányítani nem egyszerű.
Abszolút nem érezni a csúszáshatárt, elég gázos.
Mondjuk lehet, hogy csak megszokást igényel.
De egyelőre - húsz percem volt karikázni - semmi.Szerk: illetve annyi, hogy az elején tudtam menni
az időddel, de egy-két kanyar, és máris 1-2 mp+.
Szerk2: ez még este volt, nem az új időd ellen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz MZsoltee #21451 üzenetére
A váltóban: állítsd be, hogy egy adott gomb legyen a kuplung.
Utána majd egy "szemvillanás" alatt tudsz váltani, tehát sokkal
jobban fogsz gyorsulni... (Az ismerkedős köröm, nekem is 1:38
körüli idő volt: az előző futam után véletlen automatán maradt.*)Annyi a gond ezzel a gombos váltással, hogy a rajt pillanatában
gyakorlatilag olyan, mintha leugrana a kuplungról, tehát minden,
ami kisebb, mint a padlógáz, lefulladáshoz fog vezetni. Viszont
ha padlózod, akkor elkapar, és azért lesz lassú: na ezért kell a
rajt pillanatában, amint sikerült elérni, hogy ne fulladjon le, egy
picit rögtön el is venni a gázt. Ha már nem nyekereg, lehet újra
tolni neki... Aztán a kuplungra figyelni kell a váltáskor: ennyi.*: a Wiesmann ugyanis úgy is teljesen normálisan váltott.
Ugyanis kakukktojás ebben a sorozatban: szekvenciális váltós.[ Szerkesztve ]
-
-
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #21450 üzenetére
Momentán itt tartok (megvolt a második 20 perc/fél órácska), 120 km után.
Van amúgy egyfajta perverz bája ennek az autónak, olyan "szögletes".
Egyszer volt az első két checknél +0,01 a jelenlegi rekordhoz képest.
(De általában sajnos rosszabbul sikerül a rajtom 1-2 tizeddel, illetve ha egy
picit is elóvatoskodom, máris elrepült fél másodperc, ami nem túl felemelő.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bronco80 #21475 üzenetére
Grat! * Az új feltöltésen tudtam karikázni a saját időm ellen: élmény volt,
csak nem javítottam (még?), az eddig linkelt eredményemhez képest.
Szerk: de legalább már ezeket a 29 körüli időket viszonylag stabilan tudom.
Most akkor neki kell ugrani, és lefaragni laza 1,5 másodpercet... De most
már inkább az ágynak ugrom neki, majd talán pénteken, ha lesz még időm.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21497 üzenetére
Nem gondolod, hogy "disznófülűség", napokkal a futam lejárta után berakni egy dobogós időt (ezzel persze mást letaszítva a dobogóról)? Ha tudom, hogy a harmadik hely megtartásához egy tizedet kell javítanom, valszeg mentem volna még a PH!-203-on. Ehh. Szerk: anno már rég zártam volna a táblát, s kakukk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21501 üzenetére
Nekem nyolc, csak mondtam. (Mivel anno is rendszeresen ezt játszottad.)
Úgysem annyira komoly ez a bajnokság, mint az általad szervezett volt. -
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #21503 üzenetére
Emlékeim szerint minden futamon legalább 8 résztvevő volt, de mindegy.
Nem a győzelem, a részvétel, hanem a fontos... Amúgy ha olyan sokan
indulnának, akkor lenne ráció pl. A / B csoport felállításában, de így nem...Szerk: talán egy futamon volt kicsi a "lelkesedés", mivel a Maserati MC12
picit drága mulatság volt, meg talán nem is volt olyan jó az a futam. Sajna
azóta megszűnt a tárhelyem, de azért lementettem a régi dolgokat is.
De még ott is elindult 7 ember: szóval nem kell lefitymálni a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #21525 üzenetére
A futam utolsó perceiben karikáztam, sajnos csak kicsit sikerült javítanom.
Volt egyszer 1'27-es alapidőm, de büntis volt, mert lecsúsztam a padkára...
Szóval meg lehetett volna az 1'27 nekem is, de a "volna" ugye nem játszik.
(Szerk: dobtam el viszont az utolsó bukkanós balosnál olyan kört, ami csak
1-2 tizedes hátrányt jelentett volna, de a karika a célvonalig tart: c'est la vie.)Így miután a futam lejárt, bánatomban javítottam 5 mp-et a Narduccin... Ezt
annak köszönhetem, hogy a PH!204 miatt tökig le kellett vennem a linearitást,
pedig egy picit odébb szokott lenni a csuszka, erre kiderült, hogy általánosan
sokat segít, mivel sokkal precízebb tudok lenni, pl. a Corvette-tel: úgy driftelek
vele keresztül az első baloson, hogy öröm nézni (persze ha nem csúszik meg,
az még jobb, de most már ha megcsúszik sem olyan para, könnyebb kezelni)!
Az a szép benne, hogy legalább másfél másodpercet benne hagytam, szóval
ha most nem fáradtam volna bele, akkor még tudtam volna faragni rendesen.
De hát hagyni kell holnapra is: hátha nem lesz fent még új futam, meg ilyenek.[ Szerkesztve ]