Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz MZsoltee #21451 üzenetére
A váltóban: állítsd be, hogy egy adott gomb legyen a kuplung.
Utána majd egy "szemvillanás" alatt tudsz váltani, tehát sokkal
jobban fogsz gyorsulni... (Az ismerkedős köröm, nekem is 1:38
körüli idő volt: az előző futam után véletlen automatán maradt.*)Annyi a gond ezzel a gombos váltással, hogy a rajt pillanatában
gyakorlatilag olyan, mintha leugrana a kuplungról, tehát minden,
ami kisebb, mint a padlógáz, lefulladáshoz fog vezetni. Viszont
ha padlózod, akkor elkapar, és azért lesz lassú: na ezért kell a
rajt pillanatában, amint sikerült elérni, hogy ne fulladjon le, egy
picit rögtön el is venni a gázt. Ha már nem nyekereg, lehet újra
tolni neki... Aztán a kuplungra figyelni kell a váltáskor: ennyi.*: a Wiesmann ugyanis úgy is teljesen normálisan váltott.
Ugyanis kakukktojás ebben a sorozatban: szekvenciális váltós.[ Szerkesztve ]