Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz MZsoltee #21451 üzenetére

    A váltóban: állítsd be, hogy egy adott gomb legyen a kuplung.
    Utána majd egy "szemvillanás" alatt tudsz váltani, tehát sokkal
    jobban fogsz gyorsulni... (Az ismerkedős köröm, nekem is 1:38
    körüli idő volt: az előző futam után véletlen automatán maradt.*)

    Annyi a gond ezzel a gombos váltással, hogy a rajt pillanatában
    gyakorlatilag olyan, mintha leugrana a kuplungról, tehát minden,
    ami kisebb, mint a padlógáz, lefulladáshoz fog vezetni. Viszont
    ha padlózod, akkor elkapar, és azért lesz lassú: na ezért kell a
    rajt pillanatában, amint sikerült elérni, hogy ne fulladjon le, egy
    picit rögtön el is venni a gázt. Ha már nem nyekereg, lehet újra
    tolni neki... Aztán a kuplungra figyelni kell a váltáskor: ennyi.:K

    *: a Wiesmann ugyanis úgy is teljesen normálisan váltott.:R
    Ugyanis kakukktojás ebben a sorozatban: szekvenciális váltós.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák