Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz schawo #24 üzenetére

    Helló
    Dehogy
    Nem vettem én magamra :) csak példának hoztam fel, hogy érdekelt volna engem is egy Model S csak nekem drága volt.

    Tömören :
    Model 3 belsejét kár hogy annyira lebutították. Model S belül bejön.
    2016 utániban gondolkoztam volna csak én is de az 17+ millió és akkor még kitudja milyen állapotban van.

    Persze ha cégbe veszed és sokat jársz vele meg ha még a parkolást is tényleg levonod stb hát úgy nyilván jóval kihasználhatóbb és jobban jön ki egy Elektromos autó. Én viszont ezekkel alap esetben nem szoktam számolni mert azért valljuk be az emberek nagy része nem így vesz/használ autót.
    A szervizelés "hiánya" viszont tény, hogy full "haszon" az elektromos javára. De azért a sok elektronika, légrugó stb ott is betud ugrasztani pár ezer Eurós költségeket.

    Én amúgy viszonylag keveset járok és abból is sok a város tehát pláne jó lett volna egy Elektromos választás, de elvből nem veszek ennyiért autót (ha tudnék se :D)

    (A régi A6-om 9 évig volt meg az is 3.0 TDI , de csak kb 120ezer Km tettem bele, ahhoz képest hogy a típushibák nagy része nálam jött ki alap szervizen kívül kb 1,7milliót költöttem rá a 9 év alatt ebben benne van egy komplett váltófelújítás is.
    Persze lehet ezekre sokkal többet is költeni de annak megvan az oka, egy jól karbantartott autónak nem szabad sok hibájának lennie)

    A lényeg az hogy gratulálok hozzá, várjuk a képeket és remélem jársz felém majd és akkor ki is próbáljuk :P :DD (Na meg gyorsulhatunk is :DDD )

    [ Szerkesztve ]

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

  • zharkanyi

    tag

    válasz schawo #24 üzenetére

    Tetszik a megközelítésed, én is hasonlóképp próbálom számolgatni a dolgokat...

    Ugyanakkor azért ebben erőteljesen érzem azt a hozzáállást, hogy azért jött ki a matek, mert azt akartad, hogy kijöjjön.
    Nincs ezzel semmi gond, de én is tudom magamról, hogy az objektív tartomány legkedvezőbb értékeivel számolok, mikor valamit "akarok".

    Ha épp azt szeretné valaki kihozni, hogy a dízel éri meg, akkor tenne bele egy pár méregdrága Ionity töltést, 1000km-es lehetséges utakat és úgy mindenhol elkezdené keresni a problémás pontokat, csak hogy kijöjjön az, hogy a dízel éri meg.

    A lényeg csak annyi volt, hogy van egy objektív tartomány, amin belül az ember már leginkább érzelmei alapján dönt.

    Nekem is az a bajom, hogy akármennyire is számolgatok még nem tudom kihozni, hogy megérje egy Tesla, vagy bármely más elektromos.(számomra)
    Ilyenkor a hozzászólásokból pedig gyűjtöm az ötleteket, hogy mit tudok még a számításaimba belevenni, amivel ki tud jönni, hogy mégis megéri nekem is.

Új hozzászólás Aktív témák