Új hozzászólás Aktív témák
-
amdboy
senior tag
Garancia kálvária folytatás: Agyament emberek, AGYAMENT! Ismét hívtam kedvenc tv-s barátaimat, hogy letelt a 3. hét és mondjanak már valamit, lesz tv-m vagy sem... 1 perces beszélgetés után a kedves hölgytől kértem, hogy adja már a felettesét mert vele hiába beszélgetek úgy sem mond semmit csak, hogy várjak mert nem tehetek mást. Erre ő, ne beszéljek már a főnökével mert ha kapcsolja és tudja majd, hogy problémás ügyfelet kapcsol neki lesz baja, és én ne akarjak már neki bajt
Hát ez mi???
Szegényt megsajnáltam, és elmondtam neki nem én vagyok a problémás hanem ők, hiszen 3 hét után sem kaptam semmien tájékoztatást felőlük és mégis csak kérném azt a főnököt. Végül beszéltem a felettessel akinek elmondtam, hogy a 31. napon jogorvoslattal fogok élni, és tv sem kell, kérem vissza a teljes vételárat. Tehát jelenleg ez van.
Megértette és megint jött a tűréshatárral , meg azzal hogy továbbra sem zavaró a folt a képernyőben
Még 1x elmondtam neki, hogy mi az álláspontom majd leraktam a telefon.
[ Szerkesztve ]