Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
Valami förtelem lett az új 'dizájn', úgy felhúzott, hogy ugyan az életben nem használtam még egyéni stíluslapot, nem hogy csináljak, de most készítettem hozzá egyet
Sajnos azon, hogy mennyire szar lett, nem segít (kereső, fórum, polc, stb), és olyan amilyen, de jobb mint ez az új kinézet, és legalább nem folyik ki a szemem este a monitortól....
Igaz, hogy ezek után mennyit fogom látogatni az oldalt...HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz -Solt- #10198 üzenetére
Kedvencek látszólag megvannak, mert ha olyan terméket néztem amit elmentettem, azt jelezte, csak hát menü nincs hozzá. Az értesítések már neccesebb. Nekem mondjuk olyan nem volt beállítva. Viszont amit nézzél meg az a beállítások, ahogy írták 'alapértelmezettre téve visszakapcsolta a spam emailek küldését' vagyis a hírleveleket.
De fórum, mint olyan, abszolút használhatatlan lett. Na jó, beírni és olvasni még éppen lehet...[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz -Solt- #10200 üzenetére
Jajj, félreérthetően fogalmaztam úgy tűnik úgy értettem, visszakapcsolt minden email értesítést, az lett az alapértelmezett beállítás, hogy mindent megkapsz, vagy valahogy így írták.
Beállításokban, legalul:Kosár emlékeztető
Termékajánló email
Vásárlói vélemény
Feliratkozás hírlevélre
Feliratkozás akciós hírlevélreEz mind 'be' állásban van (volt) automatikusan. Én pl. vásárlói véleményt biztos hogy nem kértem emailben eddig.
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz subaruwrc #10236 üzenetére
Nem tudom az én cuccom a tavalyi vásárlásnál hol kallódott, de amíg én folyamatosan azt a tájékoztatást kaptam (mármint amikor egyáltalán el lehetett érni a boltot és/vagy válaszoltak emailre), hogy amit rendeltem az nincs raktáron, várnom kell kb. ~2 hetet hogy beérkezzen, addig a telefonos és emailes válasz napján is, és az azt követő két hétben is minden nap 'a következő napon személyesen átvehető'-re írta a terméket.
Most egy tápot már máshonnan rendeltem, mert annyira hulladék lett a kódja az oldalnak, hogy rapszodikusan (nem) működik a kereső, így nem tudtam kikeresni az a típust amit venni akartam, közel 700 termék közül meg nem fogom kibogarászni, hogy melyik az. Slusszpoénként a vásárolt oldalon nem egy évet hazudnak garanciára, hanem annyit írnak amennyit a gyártó ad, öt évet.
Egy-két hónap múlva szeretnék egy RX580 8GB vga-t is, ha ez a tendencia marad, erősen kétséges lesz, hogy iponon veszem majd meg. Ha a boltnak mindegy, nekem is mindegy, hol költöm el a pénzem... Eddig bármit akartam venni, az ipon volt az első (meg tulképp sokszor szinte az egyetlen), ahol megnéztem. A kereső nagyszerűsége miatt, most már ennél is szokhatok át másra.
HR24.hu
-
zseko
veterán
Hát, a válaszolnak is részével annyira nem értek egyet. Mikor kicsit problémásabb lettem, már nem kommunikáltak. Mint írtam lejjebb, 'amíg én folyamatosan azt a tájékoztatást kaptam (mármint amikor egyáltalán el lehetett érni a boltot és/vagy válaszoltak emailre), hogy amit rendeltem az nincs raktáron, várnom kell kb. ~2 hetet hogy beérkezzen, addig a telefonos és emailes válasz napján is, és az azt követő két hétben is minden nap 'a következő napon személyesen átvehető'-re írta a terméket.' Szóval termék volt, csak sehol nem méltattak válaszra, hogy akkor miért is nem küldik már?
Azt sem hinném, hogy fél óra alatt ne lenne egy ember sem, aki felvenne egy folyamatosan csörgő telefont. Ugyanis azegyszer voltam olyan pofátlan, hogy folyamatosan csörgessem, mivel az előtte lévő pár (2-3) napban tökmindegy mikor hívtam, sosem vették fel. Annyit 'értem el', hogy kikapcsolták a telefont
A saját oldalukon a saját fórumukba is írtam kérdést, ott se válaszoltak...HR24.hu
-
zseko
veterán
Jaa, értem Ide (akkor) nem írtam, nem tudtam, hogy itt van, az fb-re ellenben igen (annak se volt eredménye).
Ugyan nem szokásom, de akkor részletre vásároltam, mert úgy épp jobban jöttem ki, az ügyintézés egy hétvége alatt lement. Pénteken indítottam, hétfő este már jött az email az ipontól hogy oké, aztán másnap, hogy sorry, de a termék nincs raktáron, várnom kell. Ránéztem az oldalra, és ezután írtam nekik, hogy mit szívóznak, amikor most is azt látom ott, hogy mai rendelés esetén holnap átvehetném személyesen. Na innentől szűnt meg a kommunikációjuk.
Ha sima rendelés lett volna, visszamondom és megveszem máshol.Egyébként előtte is volt kettő, és utána is egy rendelésem kp-ra, azokkal semmi gond nem volt.
Ezek után is tőlük vettem volna most a tápegységet a gépembe, viszont a 'megújulásnak' köszönhetően a kereső nem működik megfelelően, na és a hivatalos 5 év gari helyett is csak 1 évet adnának rá. Most is vennék vga-t is majd, meg házat, ám mint írták is, a rendelések listája is eltűnt, meg még pár dolog, így pedig már nincs meg a bizalom.
HR24.hu
-
zseko
veterán
Beszéltem a bankkal, sőt.
"A vásárlást valóban engedélyezte a bank, a termékek beszerzését megkezdtük.
Előreláthatólag holnap tudjuk átadni a futárszolgálatnak és csütörtökön szállítják a megadott címre, ha így Önnek is megfelel."
Majd csütörtökön:
"Jelenleg még folyamatban van a beszerzés, az utolsó tétel várhatóan 11-23-án érkezik meg, ezt követően tudjuk küldeni a csomagot."
Csak tudod ha egyszer raktáron van a termék, és ott volt, mivel azt írta (végignéztem, mindegyiknél, egyenként, rendelni is lehetett): Átvétel boltban: holnap, akkor mire is kell várni? Most akkor engem vernek át, vagy azt aki másnapra kéri bolti átvétellel? Kérdés mi éri meg, az 'egyszerűbb', vagy a korrekt tájékoztatás.
Mindegy, túltárgyaltuk, lépjünk túl megkaptam, azóta üzemel.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz Toyota Supra #10292 üzenetére
Ha (egy boltnak, akármelyik boltnak) nincs raktárkészlete, hogy vehetek át valamit már aznap, vagy másnap?
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz Toyota Supra #10340 üzenetére
'ne egy olyan helyen, ahol a tapasztalatok szerint, érdemi segítségnyújtás történik'
bah
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Jól látom, hogy a részletre vásárlás is megszűnt? Akkor legközelebb máshonnan kell vásárolnom.
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz stLhee #10523 üzenetére
Nem kicsit voltál türelmes... Én ennyit nem vártam volna.
Az ilyen meg ismerős: "mert a reggel még többféle kiszerelésben (=színben) kapható kit hirtelen beszerezhetetlen lett."
Nekem közel két hetet kellett várnom olyan alkatrész beszerzésére, aminél közben folyamatosan ott volt, hogy személyesen aznap, szállítással másnap/harmadnap átvehető...[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz HUN]Repa #10614 üzenetére
Hogy lehet tönkretenni egy foglalatot? Ha valami nem megy, nem erőltetem, ha meg nem értek hozzá, az az első, hogy alaposan megnézem a kézikönyvet, és/vagy videót róla. Mi lett volna ha a régifajta, kupak nélküli ('delidelt') amd procit kellett volna szerelnie? Azt utáltam, de sose sarkaztam le a cpu-t.
HR24.hu
-
zseko
veterán
Ha az iponon vásárolt terméket a későbbiekben eladom, és még van rá másfél év garancia, akkor az hogy intéződik annál, aki tőlem megvette?
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz MaxxDamage #10711 üzenetére
Köszi!
Bár ebből még nem tudtam meg, kell-e adnom akkor egy másolatot, vagy sem Eredetit egyértelmű nem adom oda, hiszen rajta van a többi alkatrész is, mivel nem külön-külön lapon adták, hanem egyen az összeset. Név+címet félig úgy értettem, hogy azt nem szoktam megadni idegennek, a számlán viszont rajta van, de eladni se nagyon szoktam, úgyhogy nem tudom megszokták-e adni vagy sem.
Elég zagyva lett, remélem érthető[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz MaxxDamage #10713 üzenetére
Okké, köszi, akkor még jó, hogy nem adtam fel ma Szivem szerint mondjuk a lakcímet kitakarnám (legalábbis az utca, házszámot).
HR24.hu