- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Milyen routert?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ASUS routerek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Proxmox VE
- Padavan firmware
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz Gaboo007 #8716 üzenetére
Miért, szerinted egy ekkora forgalmú cégnek mint az Ipon napi egy, vagy két kártyát kell garanciálisan intézni? Lehet szabadságon volt aki csinálja, a helyettese nem győzte... leesett az asztal mögé a csomag... nem szándékosan csesznek ki veled, csak ennyi idejük van... A törekedés nem azt jelenti, hogy ahogy átveszik a hibás alkatrészt 1 órájuk van hogy feladják a garanciát intéző kereskedésnek vagy gyártónak... Szerintem saját joguk is, de talán még kötelezettségük, hogy maguk is megvizsgálják, hogy a hiba fennáll-e, esetleg Ők tudják-e javítani (ha javíthatják, mert tudom van olyan hogy nem nyúlhatnak hozzá). Ez a teszt is biztos eltart egy ideig mert nem tartanak 10 gépet amin egy-egy alkatrészt tesztelni lehet... Ha megállapítják hogy mi a hiba, akkor továbbküldik nagykernek vagy gyártónak. De ez csak tipp, mindenesetre a 15 napot valószínű ezek miatt nem tudják tartani. A bennfentesünk adhatna erről infót, hogy hogyan megy.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Amatőr csillagászat
- Okos Otthon / Smart Home
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vicces képek
- Steam topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- DIGI Mobil
- GTA V
- További aktív témák...