Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Z14XEP

    csendes tag

    Sziasztok!

    A következő esetet megosztanám veletek:

    Előfizetője vagyok a T-Home-nál már vagy 5éve egy 5Mbps/0,5Mbps Internet Alap csomagra, "réz" kábelen. Előtte 2Mbps volt, előzetes vonalvizsgálat szerint minden ok, mehet az 5Mbps!
    2 éve folyamatosan vacakol: letöltési sebesség gond, Ping gond: 29-36 helyett 200-250. Rengetegszer bejelentettem, egyszer jó, egyszer nem.
    Tegnap állt a sarkára a szolgáltató : Vonalvizsgálati Szakvéleményezést kért /amit természetesen a saját műszerészei vizsgálnak meg/ ehhez nem járultam hozzá, mert sejtem a végeredményt. Meg is született a rész eredménye: levitték a csomagomat 4Mbps/0,2Mbps-re, de ezt úgy, hogy nem tájékoztattak! Kérdezem miért: úton van a levél amiben tájékoztatnak erről. De nekem 5-kell és mert ennyire fizetek elő, válasz: a garantált letöltési/feltöltési sebességet 1Mbps/0,192Mbps biztosítják!!!!! és így rendben van a dolog részükről és megvizsgálják, hogy mennyi előfizetési kedvezményt kapok. /ezt tudom: 500Ft/hó!!!/
    Amikor 5-lett akkor azt mondták mehet a nagyobb csomag , válasz: el AMORTIZÁLÓDOTT a vonal, messze vagyok a telefonközpontól. Mondtam cseréljenek kábelt: nem cserélnek kábelt az utcámban, gyűjtsek aláírást más előfizetőktől is, akkor talán a bele kerülünk a fejlesztésbe!!!!
    És hab a tortán: Ha nem fogadom el a vizsgálat eredményét és az általuk javasolt megoldást "jogomban" áll felmondani az előfizetést! /kertes házi övezet Balaton környékén, más vezetékes konkurencia nincs/

    Szépen alakul a történet a XXI. században!

  • Z14XEP

    csendes tag

    Ezzel a csökkentgetéssel az a baj, hogy ez sem tökéletes: szakadozik a vonal, rossz a Ping. 2 év múlva szolgáltatni sem tud? A telefon vonalam is rossz, csak ezt már nem írtam meg.

    Fejlesztés: A Magyar Telekom bagóért jutott a rendszerváltás után a hálózathoz, szakemberekhez. Még állami támogatást is kapott. A fejleszteni nem kellett a földben lévő kábelnél, mert idáig működött rendesen. Így a hasznot szívlapáttal merték ki a cégből. Most meg amikor vissza kellene lapátolni ezt meg nem akarják!
    Ügyfélszolgálat: nem az a céljuk, hogy ügyfelet veszítsenek....

Új hozzászólás Aktív témák