-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
groszka
csendes tag
[I][/I]Családi SAT kábel TV-s csomagunk van ADSL korlátlan internet és telefon, egy csomagban, melyet decemberben kértem "egyesíteni", lecserélni a régieket újabbra és kedvezőbb díjfizetésűre. Decemberre ígérték az új internet és telefonszolgáltatást, januárra pedig a TV-s csomagot. Ezzel szemben fordítva történt, de nem bánom és örülök is neki, ugyanis a kábel TV-s szolgáltatás már élvezhetetlen volt számunkra, így csak fizettünk, de sok mindent nem néztünk, mert csak a szemünket rontotta a szemcsés, zavaró kép.
A parabola felszerelését követően azt hittem kiugrok a bőrömből, csuda jó a vételi lehetőség. Egy a gondom, hogy ugye ne vegyünk TV műsorújságot, mert ugyebár EPG-s műsorújságban olvasható a csatornák műsora. Sajnos sokszor hiába nézném, nincs EPG felirat jelenik meg, igen sűrűn, legfőképp hétvégén, de hétköznap is gyakran előfordul.
A nettel csak annyi volt a gond, de szerencsére megoldódott a probléma, hogy a régi e-mail cím és az ahhoz tartozó jelszó, automatikusan meg lett változtatva, mondván teljesen új előfizetésnek vették a szerződésben(hozzáteszem, a mai napig nem kaptam szerződést, december eleje óta). Vállalkozásunk működéséhez és működtetéséhez igen fontos irományokat "tároltunk" e-mail-ben, melyek egyik napról a másikra elérhetetlenné váltak számomra(már 2 napja), s közölték velem, hogy azok már elvesztek. Mire én, azok igen fontosak lennének számomra, erről senki sem tájékoztatott, nem hívták fel a figyelmem, stb., stb., stb., mire közölték írjak a műszaki segítségre, talán visszakerülnek azok az e-mail-ek, de lehet az is, hogy már nem.
Közben visszaállíttattam a régi felhasználóneves e-mail címet is, mivel üzleti partnereim és ismerőseim ide írnak nekem.
Még meg sem írtam a segítség kérést, már rajta is volt minden, tehát nem vesztek el, minden megvan és nagyon hálás vagyok köszönet érte, hogy ilyen hamar kiküszöbölték a hibát, mely igen nagy veszteség lett volna vállalkozásom számára.
A TV-nél már csak a szerelést várjuk, hogy még 2 készülékhez csatlakoztassák a vételi lehetőség biztosító készülékeket. Amikor megrendeltük az ügyintéző elfelejtett tájékoztatni arról, hogy készülékenként kellene egy-egy vételi lehetőséget biztosító eszköz. Ez a parabola felszerelésekor vált világossá számunkra, mely után megrendeltük a többi készülékhez a szerelést. Szeretettel várjuk, s remélem mielőbb csengetnek és szerelnek. Így a videó felvevőt sem tudjuk használni, mert ha nézünk valamit azt miért is vennénk fel. Ebben az esetben pedig egyéb más műsorról lemaradunk.
Ettől függetlenül türelemmel várunk, tudom, ill. gondolom sok a megrendelés, sok az elégedett ügyfél értesüléseim szerint. Eddig mi sem csalódtunk, már több mint 10 éve "fogysztók" vagyunk.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.