Új hozzászólás Aktív témák

  • groszka

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    [I][/I]Családi SAT kábel TV-s csomagunk van ADSL korlátlan internet és telefon, egy csomagban, melyet decemberben kértem "egyesíteni", lecserélni a régieket újabbra és kedvezőbb díjfizetésűre. Decemberre ígérték az új internet és telefonszolgáltatást, januárra pedig a TV-s csomagot. Ezzel szemben fordítva történt, de nem bánom és örülök is neki, ugyanis a kábel TV-s szolgáltatás már élvezhetetlen volt számunkra, így csak fizettünk, de sok mindent nem néztünk, mert csak a szemünket rontotta a szemcsés, zavaró kép.
    A parabola felszerelését követően azt hittem kiugrok a bőrömből, csuda jó a vételi lehetőség. Egy a gondom, hogy ugye ne vegyünk TV műsorújságot, mert ugyebár EPG-s műsorújságban olvasható a csatornák műsora. Sajnos sokszor hiába nézném, nincs EPG felirat jelenik meg, igen sűrűn, legfőképp hétvégén, de hétköznap is gyakran előfordul.
    A nettel csak annyi volt a gond, de szerencsére megoldódott a probléma, hogy a régi e-mail cím és az ahhoz tartozó jelszó, automatikusan meg lett változtatva, mondván teljesen új előfizetésnek vették a szerződésben(hozzáteszem, a mai napig nem kaptam szerződést, december eleje óta). Vállalkozásunk működéséhez és működtetéséhez igen fontos irományokat "tároltunk" e-mail-ben, melyek egyik napról a másikra elérhetetlenné váltak számomra(már 2 napja), s közölték velem, hogy azok már elvesztek. Mire én, azok igen fontosak lennének számomra, erről senki sem tájékoztatott, nem hívták fel a figyelmem, stb., stb., stb., mire közölték írjak a műszaki segítségre, talán visszakerülnek azok az e-mail-ek, de lehet az is, hogy már nem.
    Közben visszaállíttattam a régi felhasználóneves e-mail címet is, mivel üzleti partnereim és ismerőseim ide írnak nekem.
    Még meg sem írtam a segítség kérést, már rajta is volt minden, tehát nem vesztek el, minden megvan és nagyon hálás vagyok köszönet érte, hogy ilyen hamar kiküszöbölték a hibát, mely igen nagy veszteség lett volna vállalkozásom számára.
    A TV-nél már csak a szerelést várjuk, hogy még 2 készülékhez csatlakoztassák a vételi lehetőség biztosító készülékeket. Amikor megrendeltük az ügyintéző elfelejtett tájékoztatni arról, hogy készülékenként kellene egy-egy vételi lehetőséget biztosító eszköz. Ez a parabola felszerelésekor vált világossá számunkra, mely után megrendeltük a többi készülékhez a szerelést. Szeretettel várjuk, s remélem mielőbb csengetnek és szerelnek. Így a videó felvevőt sem tudjuk használni, mert ha nézünk valamit azt miért is vennénk fel. Ebben az esetben pedig egyéb más műsorról lemaradunk.
    Ettől függetlenül türelemmel várunk, tudom, ill. gondolom sok a megrendelés, sok az elégedett ügyfél értesüléseim szerint. Eddig mi sem csalódtunk, már több mint 10 éve "fogysztók" vagyunk.

Új hozzászólás Aktív témák