- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bajusz2010
tag
válasz MDanny #41602 üzenetére
Pedig jó lenne ha mindkét csatorna meglenne.
( Pl. Digi, UPC, Hello-bocs Austriasat, MindigTv-n is rajta van a History.
Vagy ez is csak egy beetetés mint hogy lesz Digifilm meg DSP-k..)
Kifejezetten utazási csatorna nincs a T-nél..
Korábban volt egy Discovery Travel& Living egy korábbi szolgáltatónál a Travel helyett. Miután a Disc. Trav megszűnt jött a Trav. CH. -
dr.bubo
őstag
válasz MDanny #41793 üzenetére
Sajnos a Travel Channnel sem arról szól, mint régen, itt is hasonlókat adnak mint a discovery-n, csomagcsaták, lakókocsi építés és más sütős-főzős reality, repülőtér 24 órája stb. . Néha-néha van ismételve a Globe Trekker és egy két úti film.
Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
-
prisz
aktív tag
válasz MDanny #129740 üzenetére
Tuti nem normális. Nálam 3 hete frissítették a 3686v2-őt, mert ősrégi volt a firmware, elkezdett napjában 1x,2x újraindulni. Jelenleg 4.126.0 és 3 hete atomstabil, tehát nem hálózati hiba volt. Mondjuk ezt sem értem miért vannak az efiknél ezek az eszközök össze vissza firmware-el. Már nem frissítik központilag?
Lehet egyedül vagyok ezzel, de nekem nagyon stabil a wifi-je, Lg tv 5Ghz Netflix 4k stabilan megy 2 szobával odébb, a 2,4Ghz pedig 70m2-es lakás másik sarkábol is tökéletesen használható. Összességében belövi az egész lakást.
Első körben szerintem kérj egy szoftverfrissítést. -
MDanny
senior tag
válasz MDanny #129747 üzenetére
Szuper, ugyanott tartunk, ahol sok évvel ezelőtt. Kaptam üzenetet, hogy a hibajegy lezárásra került, új firmware nincs, de legalább gyári beállításokra vissza van állítva az eszköz. Wi-Fi továbbra sem működik, jól sikerült...
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
MDanny
senior tag
válasz MDanny #129794 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm kopa1 segítségét, nem tudtam, hogy újra kell indítanom az eszközt és utána fog települni az új firmware.
Sajnos a frissítés után sem tudok csatlakozni 5GHz-en, a telefon már nem is marad rajta hosszabb ideig hibás kapcsolódással, hanem újra próbálkozik, ameddig nem szakítom meg a folyamatot.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
HTomee
tag
válasz MDanny #131410 üzenetére
Azért ez elég gáz, hogy többet fizetek érte és xarabb.
Telekom megy a lejtőn?
Nyilván nem ettől robban fel a Föld, de azért na.
Az 1000-es net inkább már 800/800 (Egyébként már ők is ezt írják a [honlapon] )
Az akadozós hang android boxon ezek szerint nem egyedi eset és március!!! óta nem sikerült vele kezdeni semmit?!
Eltűnt az üzleti készlet infó a webshoppból... STB, STBItt 100Ft ott 130, emitt 200.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz MDanny #132243 üzenetére
Akkor azért adott most valamivel jobb ajánlatot a Vodafone, mint szokott. Ahogy elnézem a T-s árakat, drágább lenne ugyanaz. 500-as net, a legnagyobb TV csomag és korlátlan telefon van most 13200-ért, és 11790-et ajánlanak most fel. Ahogy beütöttem a T-s csomagokat, ott ez 14 felett van. Több csatorna és nagyobb feltöltési sebesség, de ez nekem annyira nem tétel, a jobb ár viszont érdekelhetett volna.
Egyébként a címemre 30Mbit-es netet hoz fel. -
patrikcoc
aktív tag
válasz MDanny #133958 üzenetére
Hangcsúszás, képmegállás (hang megy tovább), ugyanúgy nálam is van a frissítés óta pont ahogy leírtad. Nálam is visszakapcsolás után jó egy darabig. PCM-re megpróbálhatod állítani a hangformátumot ha nem azon van, akkor legalább az 5.1-es csatornák nem fognak folyamatosan csúszni, de a random akadás utáni csúszást nem oldja meg. Viszont az hogy bekapcsolás után nem indul el az élő TV, még nem tapasztaltam, de eddig az összes létező hiba elért, szóval akkor ezt is várni fogom Sajnos ezekre nem hiszem, hogy mostanában fog érkezni javítás…
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
válasz MDanny #133958 üzenetére
Sziasztok!
Az otthoni konfig egy 1000Mb net optikán Telekom magenta routeren,egy családi+HD csomaggal a kis fekete színű Android set top box-al hdmi kábellel egy 65Q80A 4K tv-re kötve.(új készülék,120hz)
Azt vettem észre, hogy nem mindig hanem ritkán a hd csatornák (nem mindegyik) a gyors jeleneteknél megröccennek,be-be szaggatnak.
YouTube stream legmagasabb felbontáson is gyönyörűen fut, külső merevlemezről játszott 4K HDR 10bit-es fileok is szépen, simán futnak.Létezik, hogy a Telekomnál lehet a probléma,mit javasoltok??
-
snyper990
őstag
válasz MDanny #139223 üzenetére
Hivatalos panaszt nem lehet benyújtani? Vagy hivatalos szervhez fordulni?
Ez lakossági előfizetés esetén is elfogadhatatlan szint szerintem. Ha egyszer egy előfizető kinyilatkoztatta, hogy nem akar NAT-olt címet, gondolni lehet, hogy egy hónap múlva sem fog. Fix IP-s szerződés esetén pedig egyenesen szerződésszegés a szolgáltató részéről. Akármi is okozza, oldják meg. Nem kis pénzeket kérnek el üzleti ügyfelektől -
#46824192
törölt tag
válasz MDanny #139227 üzenetére
Így oké...én értettem félre.
Azt hittem arra gondolsz ,hogy nat -ban van a végpont és 31.x.x.x címet kap.De igazából mindegy is ,mi az a taromány amit erre használnak.
A kérdés csak annyi hogy a végpont nat vagy nem nat.
Visszatérve a hibára.
Teljesen mindegy hogy mire hivatkoznak!
Józsika mellényomott éjszaka a szerveren ,vagy a takarítónő kirántott egy kábelt a felmosóval. ? (Elismerni nyilván nem fogják, hiszen az egyenes út a kötbérhez. Ők sem hülyék teljesen.)Ez téged vagy a megbízóidat pont nem kell ,hogy érdekelje!! Csak az a tény ,hogy hiba van.
Ha nem szeretnének ezzel foglalkozni a megbízóid , Te pedig nem járhatsz el az ügyben ,hogy érdemi lépések történjenek, akkor ez sakk/matt.
A fizető ügyfél fizeti a nem kevés pénzt, a té meg beszedi és marad minden ugyanígy.Magyarul valakinek valamit lépni kell , mert hidd el, ezek képesek ezt veled a végtelenségig játszani.
Ha megérzi tré pénztárcája hogy kiadás történt,akkor viszont gyorsan fognak javítani a helyzeten.
(többszörös tapasztalat!!) -
snyper990
őstag
válasz MDanny #141522 üzenetére
Mivel a hálózati infrastruktúra egy jelentős része ennek a kiszolgálására lett beszerezve és telepítve, igencsak meglepne a dolog. Főleg, ha széles körben elérhetővé tennék. Persze nem kizárt, bár ha tömegével használnák ilyen módon az emberek, az nem kis fejlesztési kényszer lenne... Vagy jöhetne a minőségrontás, mint a Voda TV esetén
Másrészt most is ott a Telekom TV Go, az megy más kiszolgáló hálózatán is[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz MDanny #141529 üzenetére
Akkor is ugyanez a jelenség (pár másodpercig megy, aztán megáll), ha optikai hálózaton a HGW-n beállítod a PPPoE passthrough-t, a saját routereddel hozod létre a PPPoE kapcsolatot, majd arra csatlakoztatod a boxot, függetlenül attól, hogy a saját router IGMP-képes-e, szóval szerintem máshol van a probléma forrása.
Gépet/laptopot HDMI-vel a TV-re kötni, és azon elindítani a TV Go-t szerintem működőképes megoldásnak kell lennie (mármint amikor a TV Go is működik rendesen) -
MDanny
senior tag
válasz MDanny #141881 üzenetére
Mivel ezt nem kértem, ezért folytatódott a dolog, délután felhívott egy technikus, hosszasabb beszélgetés volt:
- állítsam PCM-re a hangot
- helyezzem készenlétbe a készüléket és hallgatózzak, hogy akkor is hallok-e pattogást
- hibás a HDMI kábel
- földhurok
- rossz az elektromos hálózatom.Nincs központi probléma, mert neki is ilyen van otthon és nem tapasztalja. Elfelejtettem mondani, hogy a dolgozók gyanítom, hogy TVGO verziós boxot használnak, a TVGO-ban pedig nem tapasztalható a probléma. Legközelebb rákérdezek erre.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
#46824192
törölt tag
válasz MDanny #141897 üzenetére
Mi az a tvgo verziós box??
Egyébként meg nem központiba probléma, hanem valszeg box szoftveres.
Beismerni pedig nem fogják, könnyebb és egyszerűbb tenni a hülyét..
Nem nehéz kitalálni, ez központi felsőbb utasítás ,hogy ezt kell kommunikálni.
Mindenre is ráfogni a hibát, viszont beismerni szigorúan tilos!Szívből kívánom, hogy ezért a trollkodásért sok száz milla büntetést kapjanak,akkor talán lesz hibajavítás is.
[ Szerkesztve ]
-
patrikcoc
aktív tag
válasz MDanny #141897 üzenetére
Nagy szakember lehet az a technikus is…
“rossz az elektromos hálózatom.“
Így van, megborította a 2.0-s frissítés.
Próbálj kiharcolni egy szerelőt, hogy jöjjön ki - mondjuk rakd 2160p60-ra, ha AV-s box, az legalább nyilvánvaló hiba… Engem így vettek fel a csoportos hibára a hanggal kapcsolatban, így talán van esélyem kötbérre ha majd lezárják a jegyet, ami szept.17.-e óta nyitva van (a 4K képvillogásra azt mondta a “főnök” a telefonban, hogy arra csak akkor van garancia ha van 4K minicsomag. )
Az mondjuk vicces, hogy mi már a fórumon megállapítottuk (legalábbis eddig mindenki LG-s volt akinél fennáll), hogy ez LG-s eszközökkel fordul elő, ők meg még vakon vannak…[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
válasz MDanny #141897 üzenetére
„- földhurok”
Ja, a nem földelt set top box és a szintén nem földelt TV közt... Fizikai képtelenség, ráadásul az nem pattogást/lagolást eredményezne, hanem búgást...„- rossz az elektromos hálózatom”
Szerinte melyik paramétere rossz és az hogyan befolyásolná a box működését? A mai, modern kapcsolóüzemű tápegységek pl. 110-250V között probléma nélkül kiadják a kimenetükön a megfelelő tápfeszültséget. Ha a box már bekapcsolt, ilyen miatt nem működhet hibásan, illetve az nem ilyen tüneteket mutatna...#141899 patrikcoc: Mondjuk szerintem az is hiba, hogy a 2160p60Hz egyáltalán bennemaradt választható opcióként... Nem tudom, hogy nem értik meg az emberek, hogy Európában 50 Hz-es az adás...
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
-
patrikcoc
aktív tag
válasz MDanny #142197 üzenetére
Akkor ezek szerint nem mostanában fogják (ismét!) javítani.
Tavaly novemberben már sikerült nekik. Nem értem, nincs meg a régi commit vagy valami ami alapján meg lehetne nézni nekik, hogy melyik változtatás javította meg? Ez már tényleg szánalmas… Mintha a 2.0-t egy régebbi verzióról kezdték volna el fejleszteni és kimaradt pár javítás. Hiszen 5.1 sincs (megint), azt is novemberben rakták be.[ Szerkesztve ]
-
MDanny
senior tag
válasz MDanny #142197 üzenetére
Kipróbáltam egy Samsung TV-vel is.
A hangpattogás tapasztalható általam, eddig 3 különböző TV készüléken:
- LG 32LH530V
- Samsung 32UEH5000
- Philips 22PFH4000Mivel nem egy helyszínen voltak a próbák, hanem a box vándorolt, ezért nehéz megállapítani a hiba rendszerességét, egyidejűségét, de valószínűleg nincsen jelentősége: a Samsung TV-n komolyan akadt a hang a 18:00-kor keződő RTL híradó szignáljánál, kimondottan darabos volt, az első pár percig néztem, ott hasonló volt, mint az LG-n, de tompábban. ATV HD-n nem tapasztaltam, amit az LG-n szoktam, de éppen nem beszélgetős műsor volt a próba alatt (amit szoktam nézni az LG-n), míg a History HD-n főleg a gyors mozgásoknál jelentkezett enyhébb pattogás.
A Philips kistévén kb. ugyanolyan volt, mint az LG-n.
Valószínűleg az a megfejtés, hogy a hiba mindenhol ott van (legalábbis ezzel a box-szal), de a különböző televíziók különböző hangrendszerei nem biztos, hogy ugyanúgy adják vissza az "élményt". A Philips kistévé kimondottan dobozhangú, azon nagyon bántó volt, csakúgy, mint az LG-n, a Samsung készüléken a komolyabb szaggatás mellett kevésbé volt bántó a jelenség.
Ami rettentő szomorú: főleg a Samsung TV-nél látszik, hogy borzalmas csúnyán túltömörített a kép. Közelről nézve az arcokat, mintha zsírkrétával lennének kiszínezve és szögletesen lennének az ívek "lekerekítve", az ATV logo a Heti napló ajánlóban csupa recés karikában lévő betűkből áll. Azonnal a digis DVB-C képére váltva ég és föld a különbség. Az LG valahogy korrigálja ezt, legalábbis az enyémen ennyire nem tűnik fel.
Tudtam, hogy túl van tömörítve a kép, de hogy eszköz oldalon is ekkora különbség legyen... Valahogy többet vártam az egésztől.
Az a baj, hogy másik Android box-szal nem tudtam próbálni, a Tatung-gal ugye nem jelentkezik... Mondjuk a Tatung box esetén kíváncsi lennék a Samsung TV-vel próbálva, hogy a kép milyen, de erre nem volt alkalmam.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
ht42
senior tag
válasz MDanny #142224 üzenetére
Szerintem codec hibákról, és/vagy frame eldobásokról van szó. Nem tudom, hogy a Teletokom milyen programmal, milyen szabvány szerint tömörít, de egy jó hardver egy ffmpeggel "röptében" is kiváló minőségű videot csinál (pl. x264-et). Persze az lehet, hogy túl olcsó, úgyhogy csináltattak valami saját elbaszott kódert, ami nagyjából semmivel sem kompatibilis a fogadó oldalon. Vagy valami "szabványos" progit használnak de a kóder beállításokat qrják el (pl. ffmpegnél nem könnyű, de nem is lehetetlen, találkoztam már olyan mkv-vel, hogy a Kodi meg az mplayer is csak szopott és szívott vele), és a muxolást is el lehet szúrni. Hogy azt el is szúrják, az abból látszik, hogy egy csomó csatornán úgy csúszik a hang, mint az állat, az eddigi csúcs amit mértem a d1-en 5 sec . Nomost ezek csak a szerveroldali lehetőségek...
[ Szerkesztve ]
-
patrikcoc
aktív tag
válasz MDanny #142224 üzenetére
Rádugtam a boxot a Samsung HW-Q90R soundbaromra (így kihagyva az LG TV-t), és úgy is pattog a hang. “Recés logó” ill. szöveget én is tapasztalom, de ha 4K-ra van rakva a box, nem jelentkezik. Biztos hogy van valami postprocessing/filter amit a box csinál. Régi IPTV-nél ilyen nem volt.
Log alapján valami UCPlayer-t használ a box.
Egyébként a log tele van “sound adjusted x pts” (valami ilyesmi volt) bejegyzésekkel is. Talán ez okozza a pattogást, elcsúszik a hang és így korrigálja a box…[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz MDanny #142224 üzenetére
Már a digin sem mindegy mit nézel.
Másik fórumon azon megy az anyázás ,hogy sok HD csatornát visszavágtak 4-5 megabitre."Országosan" az az egy értelmes megoldás volt tévézésre , most azt is szétcseszik.
A zsírkréta effektet azt adom . Nagy 4k tévén durván előjön.
Hangpattogást továbbra sem tapasztalok semmilyen eszközön: 2féle samsung tv , qilive tv ,sony stereo rendszer optikával bekötve.
[ Szerkesztve ]
-
-
patrikcoc
aktív tag
válasz MDanny #145943 üzenetére
Nekem általában így kapcsol be az összes box... [link]
Aztán amikor már kifogy a memóriából, bezárja a TV-s appot és kidob a launcherbe. Próbáltam a beállításokból leállítani egyesével az appokat, hogy kiderüljön melyik okozza, de amint visszalépek a TV-appba újból kezdődik a fagyás, amíg újra nem indítom. Elég idegesítő már, hogy hónapok óta vagy ezzel kell szórakozni (sikerül-e újraindítani, vagy teljesen kifagy és áramtalanítás), vagy a felbontást kell visszaállítani. Normál esetben ilyen hibákra max 1 hét alatt kellene egy hotfixnek érkeznie...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest