-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz dchard #25704 üzenetére
Bocsánat, a lényege valóban annyi volt a mondandómnak, amit te is kiemeltél, csak kellett neki valami bevezető amit megért a user és elszégyelli magát, hogy befogadóbb legyen. (: Csúnya dolog és még magamat is lejáratom, de sokszor hatásos, látod, most is vége lett a panaszáradatnak. (én ilyet tanultam FEXT, NEXT, stb. helyett sajnos, pedig utóbbi érdekesebb)
Ez az aktív zajszűrés (vagyis olyasmi) tech. biztos eredményes, ahogy mondod 40-50 % javulást hoz, de továbbra is ott van bennem a kérdés, hogy mekkora területen van ez a rendszerbe építve és hogy tartani tudja-e a technikai fejlesztés a kialakuló igény ütemét? Erre szerintem neked van rálátásod és ha nagyon akarnád ki tudnád mondani, hogy tiszta legyen a kép: A szolgáltató sóher és visszafogja a sávszélt vagy a technika nem bírja azt nyújtani, amit elvárunk tőle. Ugyanis körülbelül egy hónapja olvasgatom a topikot és ahogy én látom egyre többen és többen érzik úgy, hogy alacsony a sávszélességük, ahhoz képest, amit ők kifizetnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.