Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arpii

    aktív tag

    válasz DJ. Ru$y #112128 üzenetére

    Úgy tűnik a csatát elveszítettem.
    A korábbi szerelővel beszéltem és mivel megy az alvállalkozók csereberéje, pont ma van az utolsó munkanapja annak a cégnek a kötelékében, szóval csak tanácsot tudott adni, hogy addig hívjam az ügyfélszolgálatot, amíg el nem tudnak készíteni egy munkalapot.
    Na már most én nagyon kedvesen felhívtam őket és a telefonos kisasszony elmondta, hogy annyira automatizált a rendszer, hogy csak az van, amit a rendszer enged és nem tud segíteni. Kérésemre kapcsolta a műszaki hibabejelentősöket, hátha valamit ki tudunk találni. Ők is nagyon segítőkészek voltak és hosszas tanácskozás után arra jutottak (addig zenét hallgattam), hogy a ticket-management rendszer olyan szinten le van butítva, hogy most már semmilyen módon nem tudják rá elkészíteni a munkalapot, mert csak arra tudják, ami vagy hiba és tényleg hiba, vagy amit a rendszer enged megrendelni. Ők utánanéztek annak is, hogy a rendszer ma már automatikusan bírálja el azt is, hogy a bonding adható-e, vagy sem, az esetben, ha a "fő vonal" annyira gyenge lenne, hogy ez indokolttá teszi a duplázást. Ha hibára veszünk fel jegyet, akkor a munkalap ugyan elkészülhet, de mivel rá fog nézni központilag és mindent rendben lát, le is fogja zárni. Szóval patt helyzet, legalábbis a mai műszakis kolléga szerint nem fogunk találni kiskaput sajnos.
    Az a vicc, hogy ha a szerelő kontaktom hamarabb felhívom, mondjuk 1 héttel előbb, tuti elintézi kis puncsolással. Így viszont ezt egyelőre lehet el kell könyvelnem vereségnek.

Új hozzászólás Aktív témák