-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lszlogal
senior tag
válasz Intel fan11 #103374 üzenetére
Írj egy panaszlevelet, azt ki fogják neked vizsgálni (ha minden igaz). ugyfelszolgalat@telekom.hu-ra küldd el, és az email tárgya legyen "panaszkezelés". Lehetőleg PDF-ben normálisan megformázva, az MT azonosító és az összes elérhetőséged megadásával küldd el a levelet hogy "hivatalosnak" tűnjön. Így egyszer már sikerrel jártam.
[ Szerkesztve ]
-
bango
tag
válasz Intel fan11 #103374 üzenetére
bármit el tudok róluk képzelni, amit írsz a beszedéssel teljesen rájuk vall.
Botrány az ügyfélszolgálat és az ügyintézés is
néhány ízelítő
az én szolgáltatómat a Telekom felvásárolta pár éve, ezzel párhuzamban a régi szolgáltatást lekapcsolták egy megadott határidővel, felhívtak ne aggódjak probléma mentes lesz, telefonszámom, emailcímem mindenem megmarad ők jelentkezni fognak a határidő előtt és átkötik. Nem jelentkezett senki. Nekem kellett az egész folyamatot kiharcolnom (rengeteg időm és energiám árán) szó szerint lépésről-lépésre úgy hogy 10 ügyintézőből 10.nek fogalma nem volt az egészről. Mikor már lekapcsolták a régi szolgáltatást még több mint egy hónapig nem volt internetem se telefonom. (nem az otthoni szórakozásról van szó, kis boltról).
A panaszkezelés annyiban merült ki a részükről hogy erre a 6 hétre ne fizessem ki a szolgáltatás díját, fel se merült hogy nekem ebből károm volt vagy sem, vagy gesztust gyakorolva még egy hónapot engednek, semmi.aztán elgépelték a tárhely azonosítómat (amit alap esetben a nevemből képeztek) majd mikor ezt szóvá tettem, közölték a névváltoztatás az bizony szerződésmódosítás, azt csak pénzért lehet. Az ügyfélszolgálat olyan mintha egy óvodás csoportot ültettek volna be oda a felelősségérzet halvány szikrája nélkül, totális fejetlenség uralkodik.
és kötve vagyok ezekhez a létesítési helyen nem elérhető más szolgáltató.
A panaszkezelés nagyrészt annyiban merül ki egyébként ma Mo.-on hogy mézes mázos körítésben szarnak nagy ívben a problémádra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.