-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz Gubek-Einste #14953 üzenetére
biztos van olyan, aki csak levelezésre használja a netet, esetleg megnéz még mellette napi néhány oldalt, hírt...stb, erre elég lehet havi 1 - 5 gigabyte is, gondolom van rá valamennyi igény, ha kínálnak ilyen csomagot!
az általad lebonyolított havi forgalmi mennyiség már a másik véglet... -
kali
legenda
felfelé alig töltök, és csak apróbb méretű állományokat, ezért nekem ez is maga a paradicsom! mondjuk lefelé sem vagyok húzós letöltő, bőven elég a 25/5 sebesség is!
villamos; valós letöltéssel (ftp) is hozzávetőlegesen annyi, mint a speedtest által mért érték!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz villamos #14969 üzenetére
területe válogatja, ahogy általában a legtöbb szolgáltatónál!
én például upc esetén is olyan helyen laktam anno, ahol okés volt a hálózat, és az fp 30 sebessége mindig a maximumon ment, illetve a ping sem volt rossz;mondjuk a jelenlegi t-s szolgáltatásomra sem lehet panaszom!
-
kali
legenda
válasz combonari #15020 üzenetére
bejelenteni a hibát, csesztetni őket, csesztetni őket, és csesztetni őket!
magától nem mindig javul meg minden, úgy meg nem feltétlenül foglalkoznak vele, ha nincs bejelentve hibára! néha tenni kell érte, hogy esetlegesen jobb/pozitív tapasztalatod (is) lehessen! lehet, hogy például az eszköz cseréje megold egy hibát, és máris előrébb vagy a szolgáltatás minőségével is, és javul(hat) a véleményed is! -
kali
legenda
válasz combonari #15022 üzenetére
amennyiben nem orvosolják a problémát, úgy lelépni tőlük! az azért szép lenne, ha csak azoknál javítanák ki ténylegesen a hibát, akinek van ismerőse a cégnél...
tudom, hogy vannak olyan szolgáltatási területek, ahol nem lehet/éri meg nekik teljesen kijavítani/cserélni a hálózatot, de vagy kompromisszum - részükről is -, vagy lelépni! -
kali
legenda
ide is elért a friss firmware az epc3825 hgw-re!
mondjuk a régivel sem volt gond! -
kali
legenda
üssetek agyon, de megfordult a fejemben, hogy átpártolok a digi szolgáltatásaira!
a napokban lejár a net hűsége, és heteken belül az iptv is, tájékoztattak is, hogy vagy hűség újra, vagy jön a drága listaár...
listaárat természetesen nem kívánok fizetni, mondjuk a hűséges áruk sem kimondottan olcsó, pláne a digi áraihoz képest nem...
hűséggel fizetek 11590 ft-ot (kábelnet extra + iptv családi + prémium opció), a hűség nélküli árakat inkább nem is írom le...
a digi hűség nélkül is jóval olcsóbb, mint a t-home hűséggel, egyedül a felvétel lehetősége nem lenne adott náluk, de egyrészt nem nagyon hiányozna, másrészt van asztali dvd író/video kombóm, amivel megoldhatnám!
amikor ideköltöztünk, akkor volt aktív digi tv, analógon néhány csatorna gyengébb minőségű volt, de ahogy a házban néztem, a digitálissal nincs gond, és én természetesen utóbbit kérném!
a digi csak 6100 ft lenne havonta!
vagy ha megpendítem a dolgot a t-nél, akkor esetleg kaphatok barátibb árat hűséggel a jelenlegi hűséges 11590 ft-nál?
vélemény?
a t-s szolgáltatással nincs problémám, csak az ára, meg azért megmaradt bennem az ígért 4 - 5 napos (szerződésen már várható 7 nap) bekötés, ami a szerződéses 30 napot is meghaladta egy kicsivel - pedig a kábel már a lakásban volt![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz nggabi #17199 üzenetére
ma vagy holnap felhívom a t-s ügyfélszolgálatot, kíváncsi leszek, hogy mit lépnek a dologra?!?!
persze kényelmesebb lenne, ha maradnának az eszközök, és menne minden kiesés nélkül tovább, de ez csak barátibb ár mellett lesz így, ellenkező esetben már hívom is a digi ügyfészolgálatát - vagy holnap személyesen, mert nincs messze -, csak a koaxiális kábelt kell átcsavarni egyik dobozból a másikba, illetve a régi utp kábel lett elvágva az ajtóban - mert az előző lakónál digi net is volt bent -, azt kell behozni! remélem, így a digi is beköt 30 napon belül - de szerintebb gyorsabban, mint anno a t tette...sandró60; általábn hajlandó vagyok többet fizetni, ha jobb egy szolgáltatás, de mára már a digi is jó - legalább is itt a házban nincs vele gond -, és valóban lehet másra is költeni adott különbözetet!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz pisteeke #17230 üzenetére
14 éve vagyok t-mobile (westel900, westel) előfizető, több előfizetés, több mobilinternet, 5 évig voltam upc előfizető, 1 éve t-home előfizető, és én is a t-mobile alapokból indultam ki, amikor t-home szolgáltatásra fizettem elő költözéskor, de szerintem t-mobile ≠ t-home! legalább is az ügyfélszolgálatot (főként a telefonost) és annak hozzáállását nézve nem!
a t-home ügyfélszolgálat hozzáállásától a upc is jobb volt, a t-mobile meg maga az isten![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #17232 üzenetére
a t-home nálam az elején szúrta el, amikor 4 - 5 napos bekötést ígértek (a kábel már a lakásban volt), aztán kijött postai úton a szerződés, azon (várható) 7 nap szerepelt, aztán a második héttől hetente egyszer hívtam őket, hogy mikor kötik már be, folyamatosam hitegettek, megmagyarázták a dolgot, magyarázkodtak, és a végén még a szerődéses 30 napba sem fértek bele, 32 nap után sikerült bekötniük, és még azt sem mondták, hogy bocsi, ez van, csak hümmögtek, amikor szóvá tettem a dolgot...
a t-mobile esetén csak és kizárólag jó tapasztalataim vannak, pedig intéztem elég sok ügyet a bő 14 év során!
a digi ügyfélszolgálata javulgat lassacskán, de régebben valóban katasztrófa volt, sokszor szembesültem vele, mert jártam/járok netet/hálózatot belőni ismerősökhöz.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #17227 üzenetére
siker!
nem kerteltem, említettem a lejáró hűségemet, és konkrétan rákérdeztem, hogy nálam a digi elérhetőség okán adott-e a kedvezményes t-home csomag, mert nem mindegy, hogy közel a felét fizetném havonta, és amennyiben adott, úgy nem akarnék a digi irányába nézelődni!?!? korrekt ügyintézőt fogtam ki - 15 év tapasztalatom van telefonos ügyintézésben (is), és mondhatni, már a személy hangjából, hanglejtéséből...stb feltérképezem magamnak, hogy milyen egyéniséggel is állhatok szemben -, aki utánanézett, és mondta hogy igen, van lehetőségem a kedvezményes csomag igénybevételére! megfelelő tájékoztatást kaptam, hogy adott csomagban van ugyan telefonos előfizetés is, de ne kötelező használni, továbbá minden kérdésemre (rész-, illetve időarányos számlázás, mivel 31 nap eltéréssel jár le a kábelnet és az iptv hűsége, valamint eztán is kérném a prémium opciót...stb) kielégítő választ kaptam, szóval most le a kalappal az ügyfészolgálat előtt, maradok tisztelettel a t-nél!
néhány napon belül aktiválják az új - kedvezményes - csomagot, a szolgáltatásban kiesés nem lesz, így jártam a legjobban![ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #17248 üzenetére
a számla és a szolgáltatások ténylegesen stimmeljenek majd, a my t-home nem kifejezetten érdekel...
ami jelenleg érdekes;
- az iptv ára már az olcsóbbat mutatja, pedig az még december végéig hűséges lett volna, de ott már a hűségnél is a meghosszabbított dátum látszik!
- a kábelnet hűsége honap jár le, ott még a régi ár és a régi hűségi lejárat szerepel!
- a telefonos előfizetés "papíron" már aktív, kaptam hívószámot, de nincs kiírva ár és hűség!
az idő-, és részarányos számlázás miatt, szerintem az idén látszatra még nem lesz teljesen rend...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #17252 üzenetére
epc3825 lecserélve epc3925 típusúra, telefon aktív, akciós árak a my t-home szerint rendben, ellenben 2 év hűséget írnak mindenhol - mondjuk az nem feltétlenül lesz kitöltve, elvileg hamarabb költözünk, bár az új lakásban is lehet, hogy lesz ilyen t-s szolgáltatás...
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #17353 üzenetére
a helyzet; találtam szórólapot, amin 1 év hűség szerepel; link
a telefonos ügyfélszolgálat felhív, hogy; a szórólapon 1 év szerepel, több helyről is 1 évet említettek erre a speciális csomagra az ismerősök, fórumozók...stb, de nekem a my t-home felületén 2 év hűséget ír ki, ellenben az ügyintézéskor nem kaptam arról tájékoztatást, hogy 2 évet "írok alá", ezért az írott és hallott információk alapján automatikusan 1 évre gondoltam!
az ügyintéző közölte/kérdezte, hogy 2 év esetén az első 7 hónapban az 5680 ft-nak is csak a töredékét (~ a felét?) kell fizetni, és így sem felel meg a dolog!?!? közöltem, hogy 2 éven belül költözni fogok/fogunk, ezért az 1 év lenne a reális, lehetőség szerint azt kérném! a hölgy megpróbálta a módosítást, de nem járt sikerrel, így azt a lehetőséget kínálta fel, hogy 30 napon belül kivizsgálják a dolgot, hogy miért nem kaptam tájékoztatást a telefonos ügyintézéskor a 2 évről, és írásban értesítenek, hogy mi az eredmény! (ez lapján vagy engedik majd az utólagos módosítást, vagy nem...)
mint már korábban is említettem, nem annyira vészes a dolog, esetlegesen még az 1 év sem lesz kitöltve, ekkor végszükség esetén kifizetem a különbözetet...stb, de akkor is inkább mostantól fizetek havonta 5680 ft-ot (+1000 ft prémium opció), és 1 év hűség, mint 7 hónapig annak is csak ~ a felét, és 2 év hűség...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #17355 üzenetére
amennyiben hivatalosan csak és kizárólag 2 éves hűséget lehetne aláírni erre a speciális csomagra - nem létezne 1 éves hűséggel (is) -, úgy egyértelműen nem feszegetném a dolgot, még akkor sem, ha erről akkor külön nem tájékoztatnak, mivel én sem kérdeztem rá, de mivel létezik 1 és 2 éves hűséggel is - illetve a szórólapon is 1 év hűséggel hirdetik, valamint te/ti is 1 évet említettetek -, így azt gondolom, hogy nem kellett volna automatikusan - a megkérdezésem nélkül, hogy 1 vagy 2 évet írok alá - beállítani a 2 évet...
-
kali
legenda
válasz hackeeeee #17359 üzenetére
neten a címemre nem dobta ezeket a kedvezményes árakat, illtve ezt a csomagot, ellenkező esetben online rendeltem volna meg!
csak net és iptv esetén a korábbi - magasabb - árat dobja a rendszer!
mindegy, kivárom a végét, nagy probléma a 2 éves verzióval sincs, inkább csak kíváncsi vagyok, hogy mit lépnek?!?! tényleg csak azért neheztelek, mert megkérdezhették volna, hogy 1 vagy 2 év hűséggel kérem, és nem sumákban beállítani a 2 éves hűséget... -
kali
legenda
válasz hackeeeee #17372 üzenetére
ahogy veszik; telefonos - szóbeli - megrendelés, illetve a használat, a ráutaló magatartás, nekem is azt mondták, hogy most a hosszabbítás, illetve az az új csomag esetén csak 1 példányos szerződést küldenek ki, hogy tudomásul vehessem, nem kell aláírt példányt visszaküldenem! igen, telefonon - szóban - megrendeltem a szolgáltatást, használom is azt, csak az a gond, hogy a megrendelés/beszélgetés közben egy lényeges elem nem tisztáz(ód)ott, hogy 1 vagy 2 év a hűség, önkényesen kipipálták utóbbi lehetőséget - a megkérdezésem nélkül -, így nem kerek a szerződés megkötése, erősen támadható!
(látszik, hogy unatkozom, ha ilyenekkel foglalkozom, 15 év után letettem a lantot, nem pötyögöm már naponta sokszor a paragrafusjeleket... )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- VPN topic
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- BestBuy ruhás topik
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Robotporszívók
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
- Új Gamer PC Ryzen 5 5600X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
- Samsung Galaxy Buds2 Pro, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen