- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Zyxel NAS326
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129165 üzenetére
Mit számít hogy 1 vagy 2 évvel ezelőtti... Lényeg a szándék, illetve az indíték...
Telekomnak ugyanúgy célja lekoptatni instant az ügyfeleket, mint a Samsungosoknak...
Nem értem miért nem tudnak, gyökerestül változtatni a dolgokon... Biztosan túlmegy már ez a dolog a határon... Nem lesz itt semmi valtoztatás addig, amég nem történik itt egy komolyabb eszmecsere -
kopa1
aktív tag
válasz #46824192 #129182 üzenetére
Van egy egy bug, ami most jött elő a külső eléréssel. Ha jól emlékszem a megoldás az, hogy a NAS-t kapcsold be DHCP-re és a Sagemben fixáld az IP címét de a GUI-ból. Vagy lehet ha átmozgatod feljebb a fix IP-jét a dhcp tartományra (asszem .63+) akkor is menni fog
"a kommentek mindennemű egyezése a valósággal csupán a véletlen műve..."
-
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129266 üzenetére
Ugyan ez a helyzet, nem lehet használni jelenleg a műsorújságot mert nem egy hálózaton van.
(Műsőrújságba epdig az van írva, hogy a Tv nem egy hálózaton van a kívánt párositó eszköz... De közbe a boxnak kellene egy hálózaton lenni..)
Emiatt panaszkodtak anno is több százan. -
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129268 üzenetére
Csak sajnos stb boxon nincs wifi, így nem én döntöm el melyik wifire cstalakozik, 2kattintással...
Új utp vezetéket kellene húzni, a router től a boxig (15méter).
Akkor meglehetne oldani, de addig én már android boxot kérvényezek...
A távirányító funkciót nem tudom pontosan mire írtad, de sajnos az nem a Wifin működik, legalább is Stbn nem.. -
villamos
őstag
válasz #46824192 #129302 üzenetére
Nekem is ezt csinálja mindig, és szerintem nem csak nekünk, hanem másnak is. De ez szerintem csak amolyan kiegészítő szolgáltatás, egyfajta bónusz vagy ajándék... nem fognak vele különösebben görcsölni, valószinűleg van egyéb égetőbb probléma is ott...
Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
-
kali
legenda
-
Essejó
veterán
válasz #46824192 #129387 üzenetére
Itt felénk, (Soroksár) minden oszlop le van földelve.
Mondjuk az eltűnt tűzfal is megért egy misét, ipv6-on akkor tudtam nyitni portot kifelé, ha komplett kikapcsoltam.[ Szerkesztve ]
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
vampire17
addikt
válasz #46824192 #129406 üzenetére
Naaagy +1! Bar en teljesen elegedett vagyok a passthrough lehetosegevel, pont hidegen hagyna mit tud/nem tud a T-s eszkoz... Sajna csak az IPTV miatt szivok...
Sztm erre kene valamit kitalalni (minen mas penzkidabas, fejlesztes reszrol, mert soha az eletben nem terul meg):
Folosleges a T-nek fejleszteni, a "teljes szabadsaghoz" ugyis tenyleg csak a sajat eszkoz a megoldas. Akinek meg erre van igenye (valoszinuleg amugy kb a felhasznalok kevesebb mint egy szazaleka) Ugyis megveszi/kiepiti a sajatot. En inkabb abba az iranyba mennek el, hogy a lehetoseget meg tudjam adni az ugyfelnek erre, minden korulmenyek kozott. (akar IPTV-vel is)
Mondjuk pl ha felhivom a supportot, akkor meg tudjon adni olyan adatokat, amivel a sajat eszkozt be tudom allitani. Fel legyenek erre keszitve a supportosok.[ Szerkesztve ]
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz #46824192 #129423 üzenetére
Miért lenne köze a szerelőnek a te lokális hálózathoz köze? Te olyan topológiát és olyan eszközökkel alakítasz ki, amilyet akarsz. A technikusok naponta mennek több helyre. Gondold végig, hogy hány topológiát és eszközt kellene "megérteni", sőt érteni hozzá. Havonta akár több száz lehet. Képtelenség. A T-nek az a dolga, hogy az ethernet átadási pontig működjön minden. Minden további csak és kizárólag a "jófejségükön" múlik.
Mi alá kell írás?
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz #46824192 #129431 üzenetére
Tudod, mint mindenben itt is vannak lépcsőfokok. Aki kimegy és madzagot húz, beteszi az előre beállított eszközt. Neki nem feladata a felhasználói cuccok ismerete és működésük pontos megértése, a hálózati beállítások elsajátítása, a protokollok és layerek pontos ismerete és alkalmazása a végponti eszközöktől a nagyberendezésekig. Ráadásul a T-től sem várható el, hogy mérnök képzettségű emberek járjanak ki házhoz madzagolni, és olykor a userek hülyeségeit hallgatni. Az is van ám gazdagon! Kérdezz meg néhány ügyfélszolgálaton dolgozót. Ami a technikus, nem technikus párost illeti, gőzünk nincs róla, hogy milyen képzettséggel megy ki valaki. Nekem már volt (még évtizedekkel ezelőtt) olyan alkalmazottam, akit ilyen bekötés alkalmával ismertem meg, és vettem fel, s így derült ki, hogy diplomás. És találkoztam a másik véglettel is, hogy pékből képezték át 2 hét alatt. De amit ott megtanítottak neki, és amiből levizsgázott azt jól tudta.Nem kellene őket ennyire lenézni! Mindenre és mindennek az ellenkezőjére is lehet példát hozni.
Ha pedig úgy érzed, hogy jobban tudod nála, akkor el kell neki mondani és el kell küldeni, hogy majd te megoldod a gondot. Vagy azzal is lehet kezdeni, hogy megkéred, hogy válassza le a helyi hálót teljesen a T-s hálózatról és a saját eszközeikig nézze meg, és keresse meg a hibát és javítsa ki. Akkor nem lehet gond. S mi több, akár várhatod a T-s emberkét úgy, hogy ezt te már meg is tetted. Senki nem tiltja meg.Mi alá kell írás?
-
Essejó
veterán
válasz #46824192 #129439 üzenetére
Pár éve, történt. Igen ronda csomag vesztés volt a hálón, pár perc alatt több ezer. Kijött egy agyoniskolázott OKJ szakember. Meglátta a 8 portos cisco switchet a hgw mellett, el kezdte kihúzni a kábeleket, hogy majd jól átdugja őket a hgw-be és meglátom minden probléma elmúlik. Mondom a hgw 4 portos, 1 megy az stb-be, a maradék 3 portba, hogy dug be 7 kábelt? Azt az arcot fotózni kellett volna.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
Renwick
őstag
válasz #46824192 #129492 üzenetére
Egyrészről van a voda exkluzivitás, másfelől a Netflix a saját SVoD-nak, a Moziklubnak a konkurense, amire egy valag pénzt költött a Telekom, amit nyilván nem az ablakon akar kidobni, szóval egyik részről sincs egyelőre komoly késztetés. De ebben a relációban a pálya sztem nagyon nem a Telekomnak lejt.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
kakuk.tamas
addikt
válasz #46824192 #129516 üzenetére
Én vagyok az egyetlen szerintem, akinek csupa pozitív tapasztalatai vannak.
1.) Amikor a kiskutya szétrágta az optikát, kevesebb mint 12 óra alatt kint volt a szerelő és megcsinálta. (Mobilra járt a korlátlan ingyen net)
2.) Ha bejelentem, hogy valami gikszer van (egyszer esett le a sebesség, de mint kiderült és nyomkodtam el valamit), adták a korlátlan netet mobilra.
3.) Állandóan facebook chaten kommunikálok velük, és eddig mindig gyorsan reagáltak
4.) Mobilnál csomagváltásra nem számoltak kötbért, pedig a szerződés szerint kellett volna
5.) Amikor TV-t rendeltem otthoni szolgáltatásra 24 óra alatt kihozta a futár!
6.) Az üzletben külön ügyintézőm van (kiemelt ügyfélnek minősítettek. Gondolom a “családi flotta” miatt)
7.) Úgy tolják rám a készülékkedvezmènyeket, mintha muszáj lenne.
Szóval nekem az ég világon semmi bajom nem volt még velük a 6 évem alatt.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129516 üzenetére
Sajnos, azt sem mondhatnám, hogy én hibáztam, hogy általánosítottam a Telekom ügyfélszolgálatát, ott dolgozókat, kb 15-30Emberrel telefonálhattam Telekom munkatársakkal utóbbi 4Hónapban, (Vanda, internetes "chatet" inkább bele se teszem).
Az a legfőbb gond pl ügyfélszolgálatnál is, hogy le van írva szórol szóra mit kell mondani, és ez nem segítség... Azt, hogy kapcsoljam ki, húzzam ki 230ból én is tudom, a alap dolgot pedig az oldalukon lehet látni, vagy akár itt is, az is probléma, hogy noszogatni kell minden héten, hogy adják már meg azt az 500Mbites netet, amiből néha 130alig jön...
A 1422et pedig úgy megszüntetném, ahogy van... Azért fizessek 1500-4xxxFt-ot, hogy megmondják azt, amit a Telekom fórumban látok, illetve a "prémium csapat" sem tud többet, mint a basic 1414... (Az is egy lehúzás...) -
sziszi-fuszi
senior tag
válasz #46824192 #129536 üzenetére
Szerintem szaladj neki még egyszer az általad leírtaknak, s rájössz, hogy hol a bibi és ellentmondás abban amit írtál. A T nem bank! Hanem egy szolgáltató-kereskedő cég. Fura lehet a számodra az is, hogy ma Mo-n. ők a 3. legnagyobb web shop. Ha annyira rosszul csinálnák nem lennének ekkorák.
Amire még sem te, sem Abel-0101 nem reagált, az a hibabejelentés, és a lezáratlan hibajegy kérdése. Ha úgy lenne ahogy Abel-0101 írta, a számára járó kötbérből már ki is tudná fizetni az eszközöket! Sántít amit írtok. Erősen.
[ Szerkesztve ]
Mi alá kell írás?
-
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #129553 üzenetére
Fentebb írtam, van az algorítmusban tuti olyan hogy "véletlen" 1-2 SMS-t neküldjön, késöbb küldjön...
Mindenhol vannak hibák, megértem, senki sem tökéletes, de azért ez a szintű t*ketlenkedés
Amiatt húz fel, mert 2-3autó árát ott hagyjuk a 2év alatt, és több idegeskedés van ezzel, mint a munkával....C
-
villamos
őstag
válasz #46824192 #129587 üzenetére
Valóban, most már nincs külön alkalmazás, régebben telepítgetett valami kiegészítő cuccot...
Hogy tv okosítóval menne e? Az jó kérdés, de tartok tőle hogy nem, hiszen most a jó öreg Telekomról beszélünk (ex Posta; ex Matáv) biztos vagyok benne, hogy ez úgy van kitalálva, hogy a tisztelt ügyfélnek semmiképpen se legyen jó...
Lehet hogy nem működik az apk. ha nincs az eszköznek saját, beépített megjelenítője...Igazából én úgy tekintek rá, hogy ez ilyen extra szolgáltatás, kvázi ajándék lovacska, annak meg nem illik nézegetni a fogacskáját...
[ Szerkesztve ]
Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
patrikcoc
aktív tag
válasz #46824192 #129616 üzenetére
"Utobbinál a hangsávokkal is vannak bajok rendesen"
Gondolom a hangminőségre gondoltál. Én pont emiatt váltottam vissza IPTV-re, mióta új a tulaj, kritikán aluli, fülsértő a hang (talán rosszabb encodereket használnak), pedig 128kB/s a hangsávok bitrátája, IPTV-n meg 64, mégis sokkal jobban szól. Igaz vannak problémák amióta az androidos boxok vannak (5.1 hiánya, pattogás/recsegés), de remélhetőleg hamarosan javítják őket.[ Szerkesztve ]
-
-
Statikus
senior tag
válasz #46824192 #129756 üzenetére
Létezik olyan munkakör, hogy sajtófigyelő... Elég nagy baj lenne, ha egy ekkora szolgáltató magasról szarná le, hogy mit írnak róla a neten. Még ha nem is vesz figyelembe minden igényt, kérést, nem old meg azonnal problémát, de lehet, hogy pont a fórumozóktól jön egy hatalmas ötletet adó kérdés... És ha véletlenül pont azt a bejegyzést olvassa, hogy meghekkeltem az eszközt, tönkrement, nem tudom visszacsinálni? Minden bizonnyal leszarja, de mi van, ha nem?
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz #46824192 #129752 üzenetére
Aztàn ha netán mégis bevizsgálják, akkor keményen kiszámlázzák a box árát, akár szerződést is bonthat a szolgáltató szerződés szegés miatt és még a kötbért is ráterhelik az ügyfélre!
Biztos kíváncsi a szolgáltató, miért halt le a smartbox!
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
veterán
válasz #46824192 #129777 üzenetére
nyilván vannak jobb meg rosszabb megoldások, még azt is el tudom képzelni, hogy amíg nincs mindenütt az új stb, ami esetleg h265-öt is tud, addig már nem akarnak hozzányúlni. de egy on demand szolgáltatáshoz hülyeség hasonlítani, az mindig jobb minőségű lesz, mint egy élő adás hasonló paraméterekkel.
[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz #46824192 #129801 üzenetére
Volt UHD-s Netflixem, amit a Netflix oldala ír az valós adat, az, meg hogy az app mit ír, az meg csak a pillanatnyi infó, amit befolyásol sok egyéb más tényező is. Többször ellenőriztem anno én is, nem csak a Netflixet, HBO Go-t,Telekom IPTV-t még mikor VDSL-s netem volt. Sőt, még a UHD HDR 5.1hanggal streamelt filmek sem lépték túl a 25Mbit-et, stabilan 25Mbit volt és tű éles volt a kép, nem volt kockásodás,akadás. Meg vedd azt is számításba, hogy 3-5másodperces buffert is használ az app! Mielőtt belekötnél a TV-be, egy 55" UHD LG TV-m van.
Az se kizárt, hogy VBR(Variable Bit Rate)-t használnak egyes média tartalmaknál. Tartalomtól függően változik a bit ráta.Nem újkeletú dolog, anno MP3 audión is volt ilyen, 128 és 320kbit között váltakozott a bitráta, ezt a Winamp nagyon szépen kijelezte.
Kíváncsi lennék, hogy neked az a 3.3Mbit/s átlag hogyan jött ki?
A 3-6Mbit/s átlaga is 4.5Mbit/s. Meg persze jó lenne, ha megírnád, milyen Netflix előfizud van.[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
veterán
válasz #46824192 #129807 üzenetére
az is benne van, hogy egy cinemascope oldalarányú filmben helyből fele annyi pixel van, mint egy képet teljesen kitöltőben. meg egy film vagy sorozat a kevés kézikamerával, letisztultabb díszlettel stb sokkal jobban tömöríthető, mint egy akármilyen reality.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
#46824192
törölt tag
válasz #46824192 #129882 üzenetére
Már vissza is hívtak ,hogy minden ok ,küldik az eredeti áron.
A rendelés átment a rendszeren.Szóval lényeg a lényeg ,cirkuszt kellett rendezni ,hogy az igazamat érvényesítsem.
És most újra megfordult a fejemben ,hogy mennyi efinek mennyi (potya) pénzét zsebelik be, mert őket leépítik egy "nem és kész" mondattal ők meg elfogadják.[ Szerkesztve ]
-
DevKiller
senior tag
válasz #46824192 #129893 üzenetére
Hajjaj, ez velem is volt
az én sztorim:
Tavaly Decemberben ugyanilyen igényt adtam le, csak optikára, tehát: 150 megás net, IPTV Szupercsaládi HD, alap vezetékes telefon.
Majd felhív az ügyintéző, hogy hát ez nem annyi(nálam is 6000x forint volt a vége) hanem 9000x. Mondom akkor csóközön, Tartsátok meg
Jaaaa, de még a SPEC kedvezményt nem adtam hozzá, így 7200 a 2 boxxal. Na mondom így már barátságosabb.[ Szerkesztve ]
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Politika
- NBA és kosárlabda topic
- Bundle topik
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
- HP Elitebook 850 G3 i5 / 15.6" Full HD / 8Gb / 512Gb ssd / USB Type C / Win10
- PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB Verto Overclocked Triple Fan DLSS 3
- Gigabyte GeForce RTX 4080 Super Windforce V2
- Call Of Duty Modern Warfare III (2023) Cross-gen / Vault edition XBOX ONE / SERIES X Letöltőkód
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 Super Windforce OC
- Alan Wake 2 Standard / Deluxe Xbox Series letöltőkód
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs