Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz KicsiUbul #2902 üzenetére
Egészen pontosan úgy van, hogy ha nyitott reklamációja van az ügyfélnek, akkor a felszólító lépés felfüggesztésre kerül, és nem ugrik a következő fázisba egészen addig, amíg a reklamáció nem rendeződik. Vagyis, amíg az ügyfél panasza ki nincs vizsgálva, nem korlátozhatjuk a szolgáltatást... feltéve ha még korlátozás előtt megreklamálta természetesen. Mondjuk korlátozás alatt, ha megreklamálja, elvileg visszakapcsoljuk, de ezt fejből nem tudom, utána kellene nézni ÁSZF erre mit mond, kívülről azért én sem fújom ÁSZF-et.
Viszont a rekalmció miatt a fizetési kötelezettsége megvan, a számlákat fizetni kell, és majd ha jogos a panasz, akkor jóváírják neki. Csak az ügyfelek elfelejtenek fizetni, és ha kapnak egy 3000 Ft-os jóváírást, de a díjnemfizetés miatt az egyenelgük már 25.000 Ft, akkor meg azért sírnak, hogy nem tudják egybe fizetni...
(#2904) KicsiUbul: ezt jó hogy offba tetted, mert nem így van, 1 évre visszamenőleg reklamálható a számla, benne van ÁSZF-ben is, de ennek is két része van. Van amit csak 1 évig reklamálhat ügyfél, van aminek 5 év az elévülési ideje. Az 5 év azért van, mert vannak olyan speciális ügyek, ahol akár "jogtalan haszonszerzés" miatt perelhető lenne a T-Home, ha csak 1 évig lehetne jóváírni, ezért ilyenkor 5 év az elévülés.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 24
- Milyen routert?
- xDefiant - Íme a végleges gépigény
- Gitáros topic
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Proxmox VE
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen