- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Milyen NAS-t vegyek?
- VPN topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
IT café
Minden ami szünetmentes tápegységgel (UPS-sel) kapcsolatos. Ha kérdésed van akár készülék vásárlással, akár hibával kapcsolatban, vagy csak tanácsot kérnél, írd meg ide, és lesz aki segít!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cs1csó
félisten
válasz JoceeHunt #14170 üzenetére
Úgy értettem annyira szedd szét ahogy kivetted a dobozból, de van telefonszám amit hétköznap lehet hívni - APC ügyfélszolgálat - a műszaki támogatás is ezen a számon érhető el, hívd fel őket készítsd elő a készülék papírjait szériaszámát stb. és biztos segítenek hátha távolról is meg tudják oldani. Ha nem és ők is azt mondják valami gond van akkor visszaviszed a boltba, ha komoly gond akkor 3 napon belül cserét is kérhetsz, ha fenyegetőznek hogy 1-2 hónap alatt majd megjavítják - magyar morál , de nem biztos a csodákban lehet hinni - akkor el is állhatsz a vásárlástól ha NEM cégre vetted és weben keresztül 14 napos elállás él
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen