Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Hopkins95 #1 üzenetére

    Az Excel táblájukat nem fogják megosztani, de a tévés piac már rég óta esik - igaz, csak 3-6%-os éves mértékben, de a prémium valószínűleg nagyobbat fog zuhanni, mint a megfizethető LCD. Ja, meg persze idénre szépen lassan elfogynak a COVID alatt felhalmozott lakossági megtakarítások a nagy piacokon, szóval szinte minden ilyen kényelmi szórakoztató elektronikai cikknél hasonló mértékű apokalipszisre számítanak.
    Elvileg a kínai gazdaság jól áll, mert a hosszú lezárások miatt bőven akad elhalasztott vásárlás és az ottani médiafogyasztás még mindig iszonyatosan tévé-központú. Csak hát egyrészt az ottani adatokat hiszik is az elemzők meg nem is, másrészt a kínai tévégyártók legfeljebb mutatóban foglalkoznak OLED-del.

    #9 Alusky: A gyártási költségekből valószínűleg jócskán lefaragtak már, csak a fogyasztói árból nem - inkább amennyivel csökken a kereslet annyival növelik az árakat. Elég rosszul mutatna a vállalati beszámolókban, ha a nagyon hypeolt milliárdos beruházások nem termelnék meg az elvárt hasznot. Ez eddig egyébként nagyon bejött, hiszen szinte minden elektronikai gyártó rekordprofitokat könyvelt el.
    Persze a jelentés azt is leírja, hogy pl. a telefonkijelző OLED piac növekszik, csak ugye a telefongyártók kipasszírozzák az utolsó szuszt is a beszállítókból és nekik már minimális haszonkulccsal szállítanak, abból valószínűleg nem lehet olyan jól megélni.

Új hozzászólás Aktív témák