- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- MinDig TV
- Milyen NAS-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- F-Secure termékek
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hol van Fehérváron csapágyas bolt? Külön öröm, ha lehet ott kapni külön golyókat is
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
Illetve : olyan hely merre lehet, ahol esztergálnak akár 1-2db-okat is? Bringa hajtókar ék kéne valami keményebb anyagból...
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
Fred23
nagyúr
Nem hiszem, hogy szerencsével járhatok, mert elég speciális igényeim vannak, de egy próbát megér: 52-54-es acélvázas agyváltós versenykerékpárt keresek olcsón. Ilyeneket általában építeni szoktak, gyárilag kábé kizárt a létezésük.
(Tatán volt egy srác 2 éve, aki árult egy ilyen bicót tán 45-ért, már sajnálom, hogy nem vittem el. Kicsivel 11 kiló alatti 3 sebességes agyváltós acélparipa; ez az, amire vágyom.)Ja, és tudja valaki, mennyibe kerül egy 28"-os kerékbe agyváltót fűzetni, és hová érdemes menni Fehréváron ilyen igénnyel? Tavaszig ráér a dolog, de már érdemes lehet gondolkodnom az opciókon.
Valami ilyesmi lenne a cél agyváltóval.
-
nagyúr
-
Fred23
nagyúr
válasz Napfénysüti #47813 üzenetére
Köszi az infót, nem is hallottam még róluk.
Van itthon több agyváltóm is, de tippre a fűzetés maga 15-20k is lehet, vagyis jobban megéri, ha kivárok aprón egy alapból megfelelő (jelen esetben könnyű, de agyváltós és acél) kerékpárt. Vagy tényleg nagyon olcsón veszek majd rohangálós bicót, és kifizetem az átalakítás díját.
-
ptesza
senior tag
válasz Fred23 #47814 üzenetére
Ha van egy kis műszaki érzéked akkor te is meg tudod csinálni. Rengeteg videó van róla még magyarul is. Vannak kalkulátorok amivel ki lehet számolni a szükséges küllőhosszokat. Választasz valami jobb féle küllőt meg anyát anyát hozzá és hajrá. Ezután meg bónuszban kicentírozod az elsőt is. A DT küllők elég megbízhatóak.
Kell egy tényleg jó küllőkulcs meg egy régi elsővilla amit be tudsz fogni valahova. -
Fred23
nagyúr
válasz ptesza #47815 üzenetére
Egyszer már gondoltam rá, hogy meg kéne tanulnom, mert tényleg egy életre szóló hasznos tudás, de még nem vitt rá a lélek. Tavaszig mondjuk még bármi lehet.
inf3rno: Köszi a tippet, mégha nem is látom, mert nincs FB-om, és a sütijei is tiltva vannak.
Ezek a 90-es évekből való acélvázas outik meg szerintem főnyeremények, kábé a váltó romolhat csak el rajtuk, amit meg agyváltóra cserélve örök élet +1 nap. És 10-11 kiló egy ilyen gép. Venne az ember egy karbonvézas csodát 500k-ért, az meg mondjuk 9 kiló?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Fred23 #47819 üzenetére
Nekem volt 1 váltós bringám kb. 20 évig, meg van 2 most, mind a kettő a 90-es évekből. A váltóhoz egyiken sem volt soha nyúlva... Az csak működik (OK, ezer évente olaj a bovdenekre, meg néha állítani kell.)
Lánc dettó, ezek az 5 sebességig valók kb. megölhetetlenek. A mostani, miután valószínű az utóbbi 10 év után én olajoztam meg először, csinált furcsaságokat, de tkp. túlélte.Mutogatni való hater díszpinty
-
Fred23
nagyúr
Nekem sikerült már kinyírni egy soksebis váltót régen, igaz, azzal a bringával jártam túrázni is, és nagyon nem vigyáztam rá. De ez úgy hatott rám akkor, hogy én innentől akkor agyváltós leszek.
Láncot viszont még én se tettem tönkre soha, van is eltéve egy új, mert botor módon úgy 10 éve azt hittem, hamarosan szükségem lesz rá.
-
-
Fred23
nagyúr
Esőben, sárban parkoltattam az oldalára fektetve, hajtottam keményen erdőben, hegyről le és fel, néha esett is pár métert, a takarítását meg otthon már hanyagoltam, illetve felületesen oldottam meg. Szóval nem barátként tekintettem rá, inkább csak egy eszköz volt az élet élvezéséhez egy fiatal kezében.
Aztán mikor jött az első agyváltós, az is kapott rendesen, még mindig nem voltam vele szemben felelősségteljes; de az bírta. Legalábbis az agyváltó, mert a kerékpárt azért sikerült meghalasztanom. Arra a mai napig kíváncsi vagyok, hogy ha az eltett agyváltóját kinyitnám, találnék -e benne rozsdás alkatrészt, vagy sem. Zsírozott belül, és a zsír elég jól védhet, de azért kíváncsi lennék.
Lehet egyébként, hogy vannak érzékenyebb agyváltók is, de eddig nekem nagyon pozitív tapasztalataim vannak a túlélési képességeikről. Az is jelent valamit, hogy van eltéve nálam két jó agyváltó; két elpusztult kerékpár hagyatéka.
-
Fred23
nagyúr
válasz f_sanyee #47824 üzenetére
Annyira nem vagyok képben, csak saccoltam. Viszont ha egy 90-es évekből való acélvázas outi mondjuk 10,5 kiló, és 50-75k, egy karbonvázas meg 8,5 (?) kiló, és 500k, akkor azért no, a legtöbb ember szerintem megmarad az első opciónál. Ráadásul a karbon tudtommal törékenyebb is.
Olcsóbb saját zsírból lefogyni a különbözetet, és azt még az egészségünk is megköszöni. És az emberek úgy 98 százalékán van is legalább 2 kiló fölösleg belőle.
-
nagyúr
-
Fred23
nagyúr
válasz Napfénysüti #47826 üzenetére
Biztosan szuper, de szerintem nagyon kevés embernek érheti meg egy ilyen üzlet. És Te se használod ki igazán ezt a kerékpárr, ha nem fogysz le.
ptesza: Alacsony vagyok, de felmentem már egyszer 110 kilóra is. Fogyós topikban van rólam kitakart arcos 105 kilós kép, az is durva. Most 77,8 kg vagyok, és 72 kiló a végső cél.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Fred23
nagyúr
válasz Napfénysüti #47829 üzenetére
Ha van rá keret, akkor naná, hogy élvezze az ember a drágábbat, ha az teszi boldoggá!
Kell néha egy-egy luxuscikk mindenkinek, aki szegényebb, annak is, csak ott mondjuk abból áll a luxus, hogy néha drágább ruhát vagy akár csak minőségibb kávét vesz.
-
-
-
D.Orion
veterán
Hello,
Fehérváron vagy környékén melyik mobiltelefon szervíz ajánlott, kijelzőt kéne cserélni egy készüléken. Nem bírta a hegesztőt. Elég sos lenne a dolog, mert havernak nincs semmi szinkronizálva és a telon van az élete meg a vállalkozása is.Tanulság már most megvan... felhő.
-
szebe
addikt
válasz D.Orion #47835 üzenetére
Leginkább azon fog múlni, hogy van-e valahol készleten hozzá alkatrész.
Mivel sos, ezért mobil világot, ikonzolt kérdezném meg első körben (amúgy hivatalos szervizt ajánlanék)."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Jarod1
addikt
Ha már szervíz, Redmi telefon random szerűen felnyomja a hangerőt maxra,
Melyik telószervízt ajánlátok? -
Jarod1
addikt
Digi tV nálatok is bedöglött? nincs adás
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Tud valaki ajánlani céget ami kompletten vállalja frontkerítés megtervezését, kivitelezését?
Pár kép mintaként hogy mi az elképzelés:
Vannak nehezítő körülmények, pár extra (L alakban kukatároló, kell egy kis tereprendezés is), szeretném ha időtálló lenne.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
OPiiPO
veterán
válasz Motion_Blur #47841 üzenetére
Ajánlani nem, de egy tipp: levélszekrényből olyanban gondolkodj szerintem, amit belülről tudsz üríteni, és akkor reggel pizsamában nem kell az utcára kimenned a nyuszis papucsodban
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
inf3rno
nagyúr
Van két TP-Link wifi antennám, a kártyát sajnos kidobtam. Azt hiszem a legolcsóbb n-es wifi-hez volt. Ha esetleg kell bárkinek elektronikai projekthez, akkor szóljatok.
Buliban hasznos! =]
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #47841 üzenetére
Szerintem a képen látható kerítés ez a cég terméke. Fehérváron van kirendeltségük, nemrég vásároltam tőlük modulos rendszerű cserepes lemezt, nagyon korrektek.
[ Szerkesztve ]
-
varmi2
nagyúr
Sziasztok. Várpalotán átvennék ddr4 ramot 4 vagy 8Gb kapacitással(sebesség mindegy), és ha van valakinek 10-15 m cat5e hálókábele az is érdekelne.
Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
N_A_S
veterán
Üdv!
Van valakinek minőségi DVD írója (Plextor vagy hasonló). Egy navi lemezt kellene kiírni ha lehet minél lassabb sebességen.
https://tinyurl.com/phnas
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest