Új hozzászólás Aktív témák

  • *Ropi*

    félisten

    válasz tserrof77 #38670 üzenetére

    Online árajánlatkérésekkel nekünk kicsit könnyebb a helyzetünk, mert az árajánlatkérő form úgy kezdődik, hogy hiányosan kitöltött űrlapra nem tudunk válaszolni (első szűrő). A második szűrő a megszólítás: ha a nevünkön szólít, akkor vette a fáradtságot, hogy valóban megnézze a képeinket és tudatosan választ (bár kaptunk már olyan kezdetű levelet, hogy "Kedves István!" úgy, hogy engem sem úgy hívnak, a másik fél pedig lány :D). Ha jobb esetben "Tisztelt hölgyem / uram!", rosszabb esetben "Tisztelt fotós!", még rosszabb esetben semmi, akkor gyaníthatóan 32 kollégának elküldött körlevél, aminek az eredményeit Excel táblába gyűjti és abból mazsolázza ki a legjobb ár / érték arányút / legolcsóbbat. A harmadik szűrő maga a levél: tartalom és stilisztika legyen egyben, ha pusztán formai és tárgyilagos akkor kap egy kedves "már van programunk aznapra" jellegű választ mert nem egymást keressük, ha viszont kedves hangvételű az extra piros pontot jelent. :) Ha valami miatt érdekes a megkeresés akkor megkérjük, hogy hívjon fel telefonon, hogy a kérdéses részletet tisztázhassuk: ebből látható, hogy mennyire veszi komolyan. Stb...

    Mindezt azért írtam, mert nálunk is előfordulnak olyan ajánlatkérések, amire miután válaszoltunk se kép se hang - ugye igyekszik az ember mindenkinek kedvesen és információ dúsan válaszolni - ez idő-, és energiapazarlás (hogy utánanézzen a dolgoknak). 1-2 eset még nem a világ vége, de a felpörgetett internetes kommunikáció korában már jelenség szintjén lehet beszélni róla: 10-ből csak 1-2 korrekt annyira, hogy válaszol abban az esetben is ha nemleges a válasza.

    [ Szerkesztve ]

    Weboldalam: http://karpatisandor.hu

Új hozzászólás Aktív témák