Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Ironsides #18713 üzenetére

    Mivel én vagyok az egyetlen az egész UK Servicedesknél, akinek szervizes tapasztalata van, persze, hogy rámlőcsölik az ilyen melót. Mondjuk én élvezem, de azért egy retkes kriptaszökevény feltámasztásánál felemelőbb melót is el tudok képzelni... Ma pl. a Dell supporttal volt egy érdekes eszmecserém: mondom a droidnak, hogy döglött a merevlemez, kéne új. Mire ő: nyissam meg a küldött linken a tesztprogramot, mert neki hibakód kell. Erre én: nettó 15 perc, amíg a login képernyőig eljutok. Még ha sikerül is bejelentkeznem, utána akkor is megzakkan az egész, nem tudom a gépen a linket megnyitni. De neki akkor is kód kell. Honnan tudom, hogy a HDD a ludas? Onnan, hogy egy live Ubuntuval bebootolva GSmartControllal tesztelve a short DST elkezdése után 2 másodperccel már read errort írt. De neki ez így nem érv. :( Ehh... Holnap újra próbálkozok, remélem, kevésbé droidot fogok ki... Bezzeg a HP bemondásra elhitte, hogy a dokkolójuk szart be, pedig nem voltam teljesen biztos benne, és másnap reggel(!) már az asztalomon volt a csere!
    A mítingcuccok valóban hightechek, cserébe 800x600-ban vagy 1024x768-ban 16:9-re szétnyújtva tolják a Póverpojintot! :U

    @Arni: Cégen belül volt a dolog. Az van ugyanis, hogy a mi cégünk könyvelői és IT szolgáltatást nyújt a cégcsoport többi tagjának, akik ezért átalánydíjat fizetnek. Szóval ez most muszáj-meló volt - ha áll a könyvelés, akkor az azt jelenti, hogy kb. 20 ügynökségnél áll...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák