Új hozzászólás Aktív témák

  • Zofren

    aktív tag

    ugyfelek 11 óra 50 perckor toppanak tomegével. én meg éhes voltam, mert még nem ettem.

    ugyfél: -1 éve nem tudok telefonálni.
    én: -nem kapott készuléket? vagy kikapcsolták?
    - nem. mukodott egy darabig, de most már elegem van. jojjenek csinálják meg most.
    - sajnos én nem értek hozzá, az ugyfélszolgalatot fel kell hivni és leadni hibára.
    - de nem érti, hogy nem tudok telefonálni?
    - akkor annyiban tudok segiteni még, hogy itt a telefon és ebédszunet után felhivhatja tolunk az ugyfélszolgalatot és elmondhatja nekik.
    - de azota csinálja, amiota a kamion kidontotte az oszlopot.
    - kábel nem szakadt el?
    - nem.
    - szálszakadás attol még lehet.
    - de a kábel jo.
    - de nem jo, mert nem tud telefonálni. délután vissza tetszik jonni és el tudja intézni a dolgot.
    - jó. (ajtot persze becsapta)

    azota se jott vissza. elismerem bunkoságomat, de tuti hogy osszebeszéltek a sarkon, hogy ne tudjak nyugodtan enni.

    másik: netet akar azonnal. mondom, hogy rendben, adatok kellenek és jovo hét vége felé már kotik is. az sok. akkor marad a mobilinternet- mondom én. azt ő nem akar.

    harmadik: számlázási probléma. ahhoz pláne nem értek, mert én hulye szervizes vagyok. :) közlöm vele, hogy szombaton vagy hétfon tud bovebb infot kérni, esetleg telefonon az ugyfélszolgalaton vagy neten keresztul. egyik sem tetszik neki. én ugye nem értek hozzá, de ragaszkodik hozzá, hogy magyarázzam el. na 2 percig néztem a papirt, de nem szoltam semmit. azt megunta és elment.

    ''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein

Új hozzászólás Aktív témák