Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!
    Nem akarom szétrombolni a topikot, de talán ezek után meggondolandó a riosnál szíjat rendelni bárkinek is.
    Tapasztalatomat írom le.
    Mint írtam is már, pontosan egy hete nem válaszolnak az emailemre, de ma egy hét után nagy nehezen de felvették a telefont. A megadott számon egy fénymásoló szerviz jelentkezett be, és elsőre azt hittem félretárcsáztam. De nem...egy nővel beszéltem, és valóban egy fénymásoló-szervizben van ennek a riosnak az "ügyfélszolgálata". Remek!
    Sajnos a rioszos illetékest nem tudja adni - mondta a telefonba -, mert jelenleg nincs bent és nem is tudja mikor lesz bent, mert sokszor napokig nincs kapcsolatuk egymással. Van, hogy egy hétig nincsen ott. Még remekebb!
    Ezek után szerintem meggondolandó, hogy vegyek tőlük szíjat. Még szerencse, hogy nem utaltam el előre a pénzt.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák